Poslední dopis Ježíškovi od ... Moniky, Aličky a Zorinky



Moji milovaní hostující blogeři a blogerky, chci vám všem moc poděkovat za vaše úžasné dopisy, plné
Hezký čas adventní všem ....
upřímnosti, naděje a snů. Kéž pod vánočním stromečkem najdete dárečky, které vás upřímně a z celého srdce potěší. Je jedno, že jsme dospělí, kouzlo Vánoc si zaslouží úplně každý. A vy všichni z báječné skupinky Pastelkou proti stresu jste ukázali nejen mě, ale všem okolo, že dobří a nezištní lidé existují. Každému jednotlivému Ježíškovi, který se chopil některého z přáníček a vyplnil jej, skládám velkou poklonu a z celého srdce vám děkuji. Kéž vám andělé vaši dobrosrdečnost vrátí vrchovatými hrstmi.

Děkuji všem, že jste se stali součástí tohoto listopadového Ježíškování. Vytvořili jste společnými silami zázrak, jehož jsem mohla být součástí. Děkuji vám všem. Užijte si krásný a pohodový čas adventní. A nezapomeňte, Ježíšek existuje v našich srdcích. S láskou M.

Monika, Alička a Zorinka

Milý Ježíšku,

dlouho jsem přemýšlela, zda Ti taky napsat. Tohle už jsem fakt dlouho nedělala a když se podívám zpět do mého dětství, tak mám dojem, že snad asi vůbec nedělala. Ten nápad je ale tak inspirující, že jsem se rozhodla se zasnít a napsat Ti taky. Nejsem na to snění sama, neb mám doma dvě princezny a tak Ti napíšeme dopis společnými silami. Moje holčičky, které jsou obě darem od Pána Boha, jsou velmi báječné samy o sobě a k tomu jsou to duše tvořivé. Zorinka (6 let) si moc přála chodit do ZUŠ na výtvarku, ale u nás je tak velký převis zájemců, že se tam ten náš smíšek nedostal a dost jí (a potažmo i nás) to mrzelo. Snažíme se jí to nahradit i domácím tvořením a malováním a tak občas koukáme spolu na tvořící videa a pak vyrábíme a malujeme. Možná to bylo i inspirací pro její malovací přání. Samozřejmě velkou sadu pastelek s hodně barvami!!! (na značce ji nezáleží jen aby se s nima hezky malovalo a ona maluje opravdu hodně!) A když jsem se ptala na omalovánku, tak ačkoliv jsem čekala takové to ošívání a odpovědi " Já nevím a pod.", naprosto mě překvapila. Úplně zamozřejmě prohlásila" Tu kde se schovávájí ta zvířátka!" Já hned nevěděla a tak když jsme se spolu podívali na youtube – kde se chodíme inspirovat, tak zajásala u Magical Jungle. "To je onoooooo! Tam se schovávaj zvířátka". Takže ta by si přála schovávající se zvířátka. :-)

Starší beruška je už rozvážnější a naprosto zasněná, kam přijde tam si čte a nebo sní o svém světě. Její přáním jsou též velká sada pastelek, protože spotřeba je u ní opravdu vysoká (tipuju že 3-4 do roka kupuju novou sadu ..... a zmaluje dokonce i černou :-). A omalovánky? .....Nejraději by nějakou o Snění, květinách, nebo o účesech. :-)

Já už pastelky mám a dělaj mi velkou radost. Pořídila jsem si secondhandovou sadu (protože maminky musí pořizovat hlavně ty provozní věci a na ostatním až co vyzbyde). Ale protože byla secondhandová, tak ji mám bez krabičky a mrzí mě to. Hlavně se mi hůř hledaj ty pravé odstíny. Tak Ježíšku, kdyby sis vzpoměl na nějakej fajn pelíšek na pastelky (nejlépe cestovní pastelkovník na 72 kousků a více) tak budu moc ráda. Pak se peru s pozadím a ráda bych KIN pastely v tužce, který mi přijdou úžasný a černou poscu. Taky mi chybí tenký vodou plnitelný štětec na akvarelky, který už mám víc jak deset let a nedám na ně dopustit.No a kdo z nás nesní?.... já sním o velkých sadách Prismacolorek, nebo Polychromos nebo Derwent Softcolours ..... asi by ses Ježíšku strašně vyčerpal na takových darech, ale kdybys mi nějakých pár kusovek těchto krasavic přibalil, měla bych radost. Tuhle jsem se zastavila v prodejně a oni prý zrovna dostali Polychromosky – větší sadu (menší se hned prodala :-), že jestli se prý budou prodávat! Jojoj ... to jsem na ně s láskou hleděla, ale měli je za sklem a já nenašla odvahu si je nechat alespoň otevřít. Přitom ty nádhery, co tu všichni s nima tvořej!!!! Kochám se kochám! A kdybys mermomocí chtěl pro mě omalovánku, tak nádherná je Bloomster Mandala.

No a z těch mimopastelkových věcí? Víme, že Aličky přáním je vycpávka na drdol a kvalitní pérka, gumičky a sponky do vlasů. Účesy je její další vášeň. Před rokem dostala knihu a učí se z ní česat – už i sama sebe. Má špinavé blond dlouhé víc jak do půli zad a tak "materiál" na tvorbu je kvalitní, ale jemný – proto ta vycpávka. Jenže Ježíšku! Kdepak se taková věc pořizuje maminka vůbec netuší! No a Zorinka? Prý plyšáčka..... víc mi k tomu neřekla - takže roztomilého plyšáčka.

A maminka? Mamince víří spousta věcí v hlavě od těch praktických, jako je sušička na prádlo a podobně až po ty co se nedaj pořídit za všechna bohatství. Kéž by třeba v LDN nemusi být lidé a mohli být se těmi, kdo je milují. Kéž by nemuseli existovat dětské domovy. Kéž by se mohli zrušit nemocnice a všichni by byli zdraví a šťastní. Ano šťastní. Zrovna hodně přemýšlím několika svých přítelkyních, které jsou z mnoha různých důvodů (a nevybrali si to dobrovolně) sami bez partnera, některé i bez dětí. Jsou hezké, milé, sympatické, je s nima příjemné být, ale nějak ještě neprošel a nezapadl k nim ten kompatibilní protějšek. Je vcelku jedno zda jsou to mladá děvčata, zralé ženy, nebo postarší dámy. Moc bych si přála, když touží po lásce, aby nemuseli kvůli tomu plakat a mohli být šťastné v náručí toho, koho budou milovat. To je pro tento rok moje přání pro Danku, Pavlu, Věrku, Majku, Kačku, Pajku, Vali.... a mnoho dalších. Tak se Ježíšku snaž! :-)

Monika, Alička a Zorinka 

Komentáře