Pastelková maniačka v …




Je mi jasný, co vás napadlo dosadit místo těch teček :) No přiznávám, malovaní je koníček, který pěkně leze do peněz a ještě když člověk chce zkoušet všechno nové a s jedněmi pastelkami si nevystačí. V tu chvíli se koníček mění v pořádného koně. A pastelková maniačka je … v ohrožení stát se i nákupní maniačkou :)

Obzvlášť, když se malířka přidá do nějaké skupiny na FB (že milé pastelky z Pastelkou proti stresu?) a „slyší“ a vidí, co všechno se dá pořídit. Taková skupina je pak nevyčerpatelnou studnicí inspirace k nákupům. A že já se velmi ráda nechávám inspirovat :).

Mnohé z vás mne inspirovaly k pořízení těch kterých pastelek nebo omalovánek. Vaše recenze mi pomáhají v nákupech. A zrovna tak vaše brouzdání po obchodech, kdy objevíte nějaký poklad a podělíte se o něj s ostatními :)

Pojďme si hrát

Ani já nejsem výjimka, brouzdám po eshopech, s omalovánkami, s pastelkami, s výtvarnými potřebami. A protože se blíží Vánoce, čas, kdy si nejedna z nás bude přát splnit si nějaký omalovánkový nebo pastelkový sen, napadlo mě podělit se s vámi o své seznamy přání v různých obchůdcích.

Pojďme si hrát, že mám peněženku, která se nikdy nevyprázdní. Každý týden navštívím jeden eshop, ať už pro nás velmi známý nebo méně známý, a ukážu vám, které produkty bych si tam koupila. Takové, které nemám a ráda bych vyzkoušela a rozšířila o ně svoji sbírku. Takže nečekejte recenzi, ale spíš tlachání o tom, proč to chci a proč si myslím, že je to či ono fajn. Já i ostatní malířky pak budeme rády za zkušenosti vás, které danou věc znáte.

A protože jsem sysel nejsyslovatější dám si limit maximálně 10 produktů. Uááá, to bude krušný, protože naše milované obchůdky bych nejradši vykoupila i s jejich kouzelnými vílami :) 

Jen upozornění pro vrtalky obecné, tohle není ani reklama, ani domluvená spolupráce. Jen nápad na sérii článků a spojení příjemného stalkování s příjemným povídáním si s vámi.

A účel? Třeba vás i nějakým tím tipem inspiruji k přání pro Ježíška nebo k tomu rozmazlit sama sebe. Však znáte to, sny a přání se plní. Nejen o Vánocích.

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. :D :D :D já bych jí spíš preventivně dala pod zámek

      Vymazat
  2. To je tak krásně napsané, máš skvělý styl humoru! Jen tak dál...!

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak krásně napsané, máš skvělý styl humoru! Jen tak dál...!

    OdpovědětVymazat
  4. to od tebe není hezké :)) to abych preventivně vyhodila klávesnici :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahaha, vyhoď, kdyžtak to do košíku nahážeš na dotykáči :D

      Vymazat
  5. Články budu určitě sledovat, i když teď mi pastelky spíš leží v šuplíku, není čas. Ale inspirovat se budu ráda, už jen proto, že se blíží ten ježíšek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten rok utekl jako voda a fakt už je pomaloučku polehoučku čas koukat po vánočních dárcích. Je to šílené, jak to letí :D

      Vymazat
  6. :-) Tak a přesně tohle jsem hledala, tipy kde se dívat po něčem novém. Vážně dobrá série článků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji moc a držím palce, ať něco hezkého ukořistíte :)

      Vymazat

Okomentovat