Dopisy Ježíškovi od ... Jarky, Madly a Martiny

Jarka



Milý ježíšku, už jsem ti nenapsala spoustu let ... naposledy samozřejmě, když jsem byla dítě, ještě jsem na tebe věřila a moc jsem si přála barbínku :-)

Teď už jsem o pár let starší, na Ježíška nevěřím a jediné co si na Vánoce přeju je zdraví celé mé rodiny, včetně mě, což se mi moc neplní a tak je pěkné každý rok na Vánoce, když se sejdem celá rodina ...

Samozřejmě každý má své sny a přání, reálná i nereálná...
Foto: Kamekprodeti.cz

Já bych si asi nejvíc přála maxi sadu pastelek 150ks, nad kterými vždy slintám, když se holky chlubí na facebooku :-)
Miluju tyrkysovou barvu,takže bych chtěla co nejvíce pastelek této barvy :-)
Z pastelek bych si přála ještě ARTIST pastelky 24ks, neonové progressa. Gelová pera mám také moc ráda...

Omalovánky miluju všechny, které bych si moc přála jsou: Rhapsody in the forest a Menuet de Bonheur. Sherri Baldy My Besties Bloomin Besties - vlastně jakoukoliv Sherri.

Ano omalovánky jsou ted mou největší radostí v tomhle našem zkaženém světě,...

Mám napsat 5 přání i nereálných, tak tedy : Zdraví všech lidí, aby nebyla žádná rakovina a jiné nemoci! Aby lidé na sebe byli lepší, hodnější...

Milý Ježíšku, vím že žádné z mých ,,skromných přání " mi nejsi schopen splnit, ale samozřejmě cokoliv co se týká pastelek nebo omalovánek, by mi udělalo určitě velkou radost :-) a myslím že bych si něco i zasloužila za mou celoživotní péči o lidi ve svém okolí :-) s pozdravem zdravotní sestřička Jarka

Tak to vidíš Ježíšku, Jarka celý život pomáhala, nenastal čas pomoct jí splnit nějaké z jejích přáníček? M. 

Madla


Milý Ježíšku,

strašně dlouho jsem ti nenapsala, vlastně asi 25 let, nejprve měli přednost moje vlastní děti, pak všechny cizí děti, protože jsou to děti, dále všichni co si to zaslouží víc než já, a já přece nic nepotřebuju, nechci o nic žebrat a prostě tě zneužívat. Nedávno jsem se setkala s několika milými lidmi, s kterými jsme tento problém řešili a bylo mi řečeno, že nemám mít pocity, že o něco žebrám, že tě zneužívám, že je naprosto v pořádku si něco přát a napsat si o to. Tak já to zkusím.

Mé pastelkové přání je velice neskromné, ale je to jen přání, proto ho ber s rezervou: Holbein Artists Colored Pencil 150 (ty jsou prosím tě tak strašně drahé, že raději za tyhle peníze kup něco
Foto: decodoma.cz
potřebnějšího někomu kdo to potřebuje, je možná i hřích s touhle nádherou malovat, vždyť je to skoro 80 sunarů), nebo Prismacolor 132ks.

Omalovánkové přání je jednoduché pro někoho jako jsi ty, nechám to na tobě líbí se mi předstínované obrázky a pak omalovánky jako jsou Čarovné lahodnosti a Víly.

A pak něco co mi udělá radost? Takový ten domeček s panenkou a panáčkem, co předpovídají počasí a co se dává za okno. Měla ho moje babička a vždycky když bych se na něj podívala, tak bych si připadala jako tenkrát, když jsem byla ještě malá holka a bylo pro mne úplně normální ti psát a mít přání.

Nejvíc ze všeho si ale přeji, abychom byli všichni v rámci možností zdraví a šťastní.

Tobě přeji pohodovou službu vánoční, trochu se obrň proti neskromným lidem a zvládni to pokud možno v pohodě.

Děkuji, že jsem ti mohla napsat, trochu jsem se vrátila do dětských let a do doby, kdy všechno bylo dobré a v pohodě. Pokud si zvolíš pro vyplnění přání někoho jiného, nebudu se zlobit, jen o Štědrý večer blýskni hvězdičkou nad naším domem, budu vědět, že i na mne myslíš.

Madla

Můj milý Ježíšku, protože vím, že dobrou lidskou duši poznáš na sto honů, věřím ti, že Madlu mezi nimi nepřehlédneš. Jestli si někdo zaslouží splnit minimálně jedno přáníčko, je to právě ona. M.

Martina


Milý Ježíšku,

I já jsem se rozhodla Ti napsat dopis. Asi jako většina pastelek ze skupinky jsem dospělá a mám i děti, ale tak ráda bych se někdy aspoň na chvilku vrátila do dětských let.

Co Ti budu povídat… Z ušetřených korunek kupuji věci dětem a na moje radosti už tolik nezbývá. Chtěla bych tě tedy moc poprosit o pastelky. Doma mám střední sadu Polycolorek a přála bych si větší sadu, abych mohla využívat víc odstínů.
Foto: Radostpromaminku.cz

Moje srdce moc touží po pastelkách, které jsou pro mě opravdu moc drahé. Třeba se mi jednou poštěstí mít sadu Prismacolor a nebo Polychromos, teď bych byla vděčná i jen za pár kousků. Ráda bych i vyzkoušela minerální líh. Vždy obdivuju, jak krásně obrázek s ním „ožije“. Kdybys mi nějaké pastelky poslal, tak bych moji sadu pastelek dala mé dcerušce. Měla by z nich obrovskou radost a pilně by se mnou vybarvovala.

Přála bych si i omalovánky. Úplně nejvíc se mi líbí Čarovné lahodnosti. Ty jsou tak nádherné! Kdybys je už posílal jiné pastelce, tak se mi líbí také Magická džungle, Čarovný les… Já mám omalovánky jen dvoje (Sovy a Tajemnou zahradu), tak mi udělají jakékoli omalovánky radost.

Víš, také mám spoustu jiných přání…Přála bych si hlavně zdraví pro děti…Přála bych si, aby se vyřešila naše situace s bydlením… Přála bych si, abych mohla všechny krásné chvíle u kreslení trávit i s první dcerou, která je v nebi…

Drahý Ježíšku, jsou to všechna má přání. Vím, že nejsou moc skromná a možná si je ani tolik nezasloužím, ale cokoli mi udělá obrovskou radost. Moc děkuji.

Martina

P.S. Beruška se těší, že Ti zas u stromečku nechá ozdobené perníčky, abys měl sílu na rozdávání dárečků :)

Milý Ježíšku, asi cítím, které z přáníček Martinky je to největší a na něj jsi bohužel i ty krátký. Pěkně prosím, nezapomeň se stavit u stromečku, kde tě ještě pohostí perníčky. Maminka této rodinky si zaslouží, abys jí potěšil. M.

Komentáře