Dopis Ježíškovi od ... Veroniky, Míši, Jany a Janči


Veronika


Ahojky Ježíšku,

před třema rokama touto dobou jsem si přála, aby můj porod malého syna byl co možná to nejkásnější v životě, aby to moc nebolelo a aby jsme byli všichni zdraví. Moc Ti děkuji, že jsi mi to vyplnil a i když porod docela bolel stálo to za to a moc Ti děkuji za zdravého a krásného letos už tříletého syna :)

Tento rok se opět zaměřuji hlavně na synova přání, aby byl šťasntý co vše pod stomečkem najde a na sebe lehce zapomínám :D....
Foto: Radostpromaminku.cz

Tak tady je můj "skromný" dopis:
1) jelikož furt sprejuji moje dokončené obrázky lakem na vlasy a muž hudruje, že mám velkou spotřebu tak bych Tě chtěla požádat o FIXATIV
2) dále bych Tě chtěla požádat o GUMU NA BATERIE
3) vím, že tohle je už docela drahé přání, ale třeba Ti zbydou nějaké koruny, tak bych si velice, ale velice moc přála nějakou sadičku FC POLYCHROMOS, sbírám pastelky po kusech zatím tak i pár kusovek by mi určitě udělalo ohromnou radost
4) ani COLOURSOFTKAMA bych určitě nepohrdla :)
5) a v pastelkovém světě mám poslední přání - mám hroznou spořebu minerálního lihu tak tentokát bych si přála tu větší lahvinku prosím :D
6) A ZÁROVEŇ POSLEDNÍ PŘÁNÍ - ať jsou prosím VŠICHNI ZDRAVÍ, protože právě zdraví je na světě to nejdůležitější,.. děkuji TI Z CELÉHO SRDCE Verča :)

Z mých přání je to asi vše, protože knížek mám hodně a myslím, že to ani do konce svého života nemůžu stihnout vymalovat.

Moc Ti děkuji jestli se kolem našeho bytu náhodou ochomejtneš a nějakou tu malou radost mi tu zanecháš :)

S láskou Veronika

Milý Ježíšku, o Vánocích bys měl myslet nejen na dětičky, ale i dospěláky, vždyť to, že jsme velcí, neznamená, že v nás není kousek dítěte. Tak prosím nezapomn ani na Verunku. M.


Míša


Milý pastelkový Ježíšku,

nikdy bych nevěřila, že někdy budu "pastelkovému" Ježíškovi psát... Je to teprve pár dnů, co jsem objevila kouzlo omalovánek pro dospělé a snad poprvé uviděla tak velké množství pastelek a jiných výtvarných potřeb. Ježíšku, ještě jsem žádný obrázek nevymalovala, zatím se jen kochám obrázky
ostatních, které vidím na internetu, a hltám informace o pastelkách a vše kolem malování. Ale už v tom mám jasno :-) Tohle musím zkusit!

Ježíšku, má pastelková přání jsou poměrně skromná. Doma bych našla jen pár pastelek
od mého 6-letého syna :-) Domácího Ježíška jsem už poprosila o sadu pastelek Koh-i-noor Mondeluz 72 ks, tak ty mi, prosím, už nenos :-)

Kdybys mi chtěl splnit pastelkové přání, tak....
Foto: Grada.cz

- sadu pastelek Koh-i-noor Polycolor, hnědá řada
- multibarevné pastelky Koh-i-noor Magic 12+1 ks
- minerální líh + roztírátka
- neonové pastelky Jolly, sada 8 ks
- plnitelný štětec pro rozmývání vodou

Omalovánková přání:

- Adventní omalovánky - Dagmar Medzvecová
- Voliéra - nakladatelství Grada
- jakákoliv omalovánka od Daria Song (Zahrada času, Komnata času, Všechny dary světa) -
- A Christmas carol (Charles Dickens)
- Trolle - Jan Gerardi

Pastelkový Ježíšku, dopřej všem pastelkám krásné barvy, inspiraci, chuť malovat :-) Ostatní přáníčka Ti snad tady ani psát nebudu :-) Netoužím po žádných velkých hmotných statcích, přeju si zdraví a spokojenost pro celou rodinu, úsměv a lásku.

Míša

Milý Ježíšku, vidíš to? Tahle hodná holky ví, že máš i příjmení a úplně správně ho odhadla :) Míšu přece bez pastelek nebo omalovánek nechat nemůžeš, vždyť kdo by pro tebe kreslil další krásné obrázky? Tak na to mysli, až budeš chodit s nadílkou. M. 

Jana a Janča



Foto: Krajinaomalovanek.cz
Milý Ježíšku, už dlouho přemýšlím zda napsat či nikoliv, ale nakonec jsem se rozhodla, že napíšu. Už je to plno let zpátky, co jsi ode mě dostal dopis. Janču už mám velkou, Ježíškovi nepíše, spoléhá na svoji maminku a svá tajná přání sděluje mně. Takže jsem se rozhodla, že její tajné přání Ti napíšu, protože vím, že ona tak neučiní.

Tak tedy mám jen tři přáníčka. Jedno společné přání (mé a dcerky) je minerální líh. Mezi tajné přání Janičky patří omalovánka DARK SKIES  a mé tajné přání je omalovánka AYAHUASCA JUNGLE VISIONS.

Ze všeho nejvíc si přeji pro všechny hlavně zdraví a aby se měli všichni dobře (alespoň v rámci možností).

Ježíšku, děkuji, že mě alespoň vyslyšíš i za Janču. S láskou Jana

Milý Ježíšku, tak to vidíš. Jana ti šetří práci a spoustu starostí. Píše ti i za Janču. Nechci ti radit, ale neměl bys slečně i její mamince ukázat, že i když jsou obě už velké holky, psát ti, by měly pořád? Protože ty, ty přece existuješ. M.

Komentáře