Dopis Ježíškovi od ... Verči, Lenky a Petry

Verča



Milý Ježíšku,
stejně jako každý rok i tento, Ti píši dopis plný přání, emocí a potřeb...
Tento rok byl náročný ze všech strach, mám dva syny, oba jsou divocí a vyžadují hodně trpělivosti, nervů a sil.... V červnu jsme se zamilovali s manželem do baráčku za Prahou a splnili si tak společný sen - ano, koupili jsme si ho a v prosinci se stěhujeme 🙂... Já jsem si 1.10. při kopání s klukama urvala přední křížový vaz a až se mi podaří koleno rozhýbat, nemine mě plastika vazu, což s dětmi bude fakt záhul, když ani teď po 3 týdnech od artroskopie nejsem stále v pořádku 😞... Takže zdravíčko je lehce potrápené, ale psychika dost... Končí mi rodičovská dovolená a hledám si práci... No, bojím se, po 5 letech na rodičáku, zpět do procesu, v nové lokalitě, bez pomoci babiček... No, já to dám, mám plnou podporu manžela a toho si cením...

Tak konec. Emocí by bylo dost a teď k těm přáním...
Omalovánky: L.Ernestová 2. díl, Čarovné lahodnosti, Blomster mandala, Vivi a zajímají mě Inklings (u všech váhám, ale vím, že L. Ernestová je mi blízká, jelikož celý první díl už mám hotový :))...

Pastelky, fixy a podobné - Prismacolor Premiér - díky andilkovi Verče R. jsem měla možnost si je vyzkoušet a jooo, musím je mít, jsou boží! Polychromos - mám sadu 60 a velká sada by mě taky potěšila, ale to je mimo limity 🙂, Bianyo pastelky mě též zaujali 🙂 aquarelové pastelky mě nijak neoslovily, ačkoliv mám pár kusovek od vícero druhů...

A další přání, mimo omalovánkový svět se sem asi ani nehodí:) 🙂...
Je mi jasné, že máš, milý, Ježíšku, plno lidiček, které bys rád potěšil, věř, že i mě potěší sebemenší drobnost, omalovánky mi vyplňují veškerý volný čas - je ho málo, ale je!

Jooo, teď jsem si vzpomněla, pořádná stolní lampička s bílým studeným světlem by se taky hodila a ořezávátko Tgaal (snad se to tak píše) by se též hodilo, když by se náhodou poštěstilo a pod stromečkem na mě čekali Prismacolorky 🙂...

No, milý Ježíšku, nemáš to snadné.... Přeji Ti mnoho sil, hodně šťastných nalítaných vzdušných kilometrů a buď zdráv a rozdávej nám radost, byť jsme dospělý, věříme v Tebe 🙂... Tvá Verča Z.

Tak co myslíš Ježíšku, není Verča přesně ta hodná holka, kterou chceš navštívit s alespoň jedním splněným přáníčkem? M.

Lenka



Milý Ježíšku,

Vůbec by mě nenapadlo, že v mém věku Ti budu psát svá přání. Každý rok Ti poctivě posílám přání jen svých dětí :) . Tento rok jsem na FB našla úžasnou diskusi s úžasnými „pastelkami“ – holkami. Jedna z nich se jmanuje Martina a dostala skvělý nápad. Na své stránky Martinka sepsala návod, jak Ti napsat a tak se o to díky ní pokusím. Má tu být 5 pastelkových přání, omalovánkových a 5 přání co potěší. Vracím se teda do dětských let plných štěstí, lásky a pohádek a píšu svá tajná přání:

V prvním oříšku bych chtěla :
Foto: Radostpromaminku.cz
Akvarelové pastelky Koh-i-noor PROGRESSO 36ks
Pastelky MAGIC 24 ks
STAEDTLER Noris Club pastelky - limitovaná edice ...
JOLLY Supersticks EXTRAMIX - sada 6 ks - neon + zl...
Pebeo 4Artist Marker - fix 2 mm - BÍLÁ


Dalším oříškem jsou omalovánky:
Johanna's Christmas - Johanna Basford
Magical Jungle - Johanna Basford
FAIRIES Colouring Book - Charmig pictures of the s...
Amazing Coloring Book GRAYSCALE - Alena Lazareva
PICTURA - Faeries - Víly

Ve třetím oříšku bych chtěla mít splněna dvě přání: 
Pro všechny pastelky v naší diskusi bych chtěla: neutuchající inspiraci, štěstí, lásku, klid a pohodu.

Moje zcela nesplnitelné přání je moci znovu držet v náručí moji Moničku - dnes jen andílka, co je pořád v ném nemocném a bolavém srdíčku.Tak snad si mohu jen přát, ať na Štědrý večer padát sníh! Vyběhnu ven, zvednu hlavu k nebesům, a vločky co mi spadnou na tvář budou letmým dotykem a polibkem mého andílka Moničky. Tím by bylo moje přání „být na malinkou chvilku s ní“ splněno.

A vyřiď Martince, VELKÉ DĚKUJI, že mi umožnila na chilku snít. Lenka

Milý Ježíšku, samozřejmě, že i pro Leničku prosím alespoň jedno splněné přání. A ještě tě prosím ... ty znáš všechny ty andílky v nebíčku, navštiv Moničku a pohlaď jí za její maminku. A popros sněhovou královnu, ať na Štědrý den sešle na zem sněhové vločky. A nebo někdy jindy, hlavně, že budou určené jenom a jenom Leničce... M.

Petra

 

Milý Ježíšku!

Nevím, jak Tě vnímají ostatní, s kým si Tě spojují, jak si Tě představují. Sama si Tě spojuji s Ježíšem Kristem a trojjediným Bohem, takže Ti mohu s politováním napsat, co jsi ode mě slyšel už mnohokrát – jsem na Tebe naštvaná a nemám Tě ráda. Nevěřím, že Ty bys mi něco poslal, umíš jenom dopouštět utrpení a klidně se na to díváš. A buď potěšen, že Tě dnes nečastuji nadávkami.

Líbí se mi, když si lidé dělají radost vzájemným obdarováním. Jen tomu nechci říkat Ježíšek. Ráda některé/některému „pastelce/pastelákovi“ splním kousek jejího tajného přání, o kterém za dlouhých zimních večerů sní. Radost z radosti někoho jiného bývá dvojnásobná. I já mám svá tajná přání…

Moje omalovánkou sny:
Foto: Radostpromaminku.cz
Hanna Karlzon – Zasnění už mám a nechávám si zdát o dalších dílech
Blomster mandala
čínské omalovánky The day we finally meet baby
Dicken´s Christmas Carol (Vánoční koleda)
Romantic Country

Moje pastelkové sny:
Mám pastelek i ostatních kreslicích potřeb dost, navíc se už neorientuji v novinkách, protože na trhu je toho mnoho…

Moje ostatní sny:
Celkově se uzdravit – tělo, duši i ducha

Milé pastelky a pastevci, přeji Vám radost ze života.

Petra

Milý Ježíšku, tento dopis prosím vynechej. Není pro tebe. Je pro hodné lidičky. Tak si pro jednou odpočiň a nech na nás smrtelnícíh, ať děláme, co umíme. M.

 

Komentáře