Dopis Ježíškovi od ... Terez a Petry

Terez

 

Milý Ježíšku,

díky Pastelkové skupině na FB jsem Vánoce prožila už několikrát, když jsem si udělala radost krásnými pastelkami nebo omalovánkami. A také jsem zde potkala spousty bezvadných lidí a prohlížení jejich obrázků mě pomohlo překonat nejeden těžký okamžik. O tom svědčí i tento nápad s dopisy Ježíškovi. Taky ráda někomu udělám radost.

Je pro mě těžké přát si něco pro sebe, radši obdarovávám ostatní, ale pokud pod stromečkem něco od Tebe najdu, udělám obrázky pro svoje nejbližší a to potěší je i mě :).

Pastelková přání:
Foto: Radostpromaminku.cz

1) Největším přáním jsou moje oblíbené pastelky Polycolor, kterým jsem už delší dobu věrná. Úplně by stačila sada 38 kusů.
2) Opět pastelky Polycolor, tentokrát sada na malování krajiny, obsahují totiž moje nejoblíbenější barvičky, které mi vždy brzy dojdou.
3) Pastelky Marco Raffine, protože zbožňuju fialové odstíny a tyhle pastelky mají opravdu krásné fialové barvičky:
4) Ráda bych zkusila nějaké profi pastelky jako třeba Derwent coloursoft
5) Abych mohla mít krásné obrázky jako všichni ve skupině, ráda bych zkusila pracovat s: Bílou Poscu

Omalovánková přání

1) Původně jsem o této omalovánce nepřemýšlela, ale mám moc ráda pohádku Vánoční koleda, takže bych si na toto téma ráda vymalovávala a ta omalovánka je opravdu nádherná už tím, že mám příběh: Christmas Carol
2) Snad nejkrásnější omalovánka, kterou jsem viděla: Dagdrommar
3) Omalovánky s pevnou vazbou zbožňuji. Kolikrát si říkám, že si budu jen listovat a radši ani nebudu do knížky zasahovat pastelkami. Pak to samozřejmě nevydržím: Sommarnatt
4) Hana Karlzon opět: Magisk Gryning
5) A poslední nádherná kniha: Blomster mandala

Ostatní přání
Foto: Potvor.cz

1) Mým největším přáním je zdraví. Někdo by si řekl, že to Ježíšek přinést nemůže, ale pravdou je, mě toto přání zatím vždy splnil. Přes některé opravdu ošklivé okamžiky jako je například rakovina, nám přesto zdravíčko nadělil, a maminka se vyléčila a všichni jsme zdraví nadále. Takže toto je moje největší přání a proto ho musím napsat i sem.
2) Peněženku samozřejmě nepotřebuji, ale tahle mi učarovala, protože miluju zvířátka :). Tak aby byly kam dávat penízky na pastelky a omalovánky :)
3) A samozřejmě něco pro moje dětičky. Chlapečkovi by udělala radost nějaká autodráha nebo cokoliv s motivem autíček, nejlépe z filmu Auta, ten u nás běží od rána do večera.
4) Miminku nějakou hračku. Zatím je to novorozeňátko, tak je mu to jedno :).
5) A další věc, kterou samozřejmě nepotřebuju a to je chlupatý poznámkový blok. Někde jsem ho viděla, ale bylo mi hloupé si ho koupit :D. Akorát mi ho asi kdyžtak zabaví syn :)

PS: Od malička toužím dostat koně, ale toho kdyžtak nenos, to by mi u rodiny neprošlo :D. Už takhle máme doma zvěřinec :D  .... Tvá Terez

Milý Ježíšku, Dovol mi se přimluvit za nějaké splněné přání pro Terezku. Byla celý rok hodná a odměnu si rozhodně zaslouží. M.

Petra 


Milý Ježíšku

I když vím,že letos musíme šetřit a nejdřív splnit přání našich dětí a pak přemýšlet co vyjde na nás dospělé, měla bych pár přání, která kdyby se mi splnila byla bych moc šťastná.

Moje pastelková přání jsou skromná. Potřebovala bych gelovky, protože už skoro všechny dochází a já nebudu mít čím dělat ty titěrnosti. Moc by se mi líbili tyto barevné pastelky Magic. Udělalo by mi radost i pár kusovek Derwent coloursoft a neonové progressa a protože vím, že se nesmím nechat Maped nejvetší sada.
Foto: Radostpromaminku.cz
unést udělali by mi radost i pastelky

Z omalovánek jsou to určitě Čarovné lahodnosti, Skleněný trůn, Dracula (ta je prostě užasná) , Snow White - Fabiana Attanasio a udělal by mi radost i The magical Journey od Lizzie Mary Cullen.

Z radostí pro mě které nesouvisí s omalovánkami zase tolik nepotřebuji. Knížek mám spoustu ve čtečce. Jen bych si přála, abych už dokázala prodat postýlku po prckovi, abych si za ní mohla koupit nějaký starší stůl a měla svoje místo k vybarvování omalovánek.

Tak třeba se mi něco splní a já budu na Vánoce šťastná. I když to budu stejně, až uvidím rozzářené oči mých sluníček.

Měj se krásně Ježíšku a udělej co nejvíc lidiček šťastných. Petra

Milý Ježíšku, vidíš to, Péťa myslí především na své dětičky. A tak to má být. Ale o Vánocích přece musí mít radost z nějakého dárečku i ona. Tak na ní nezapomeň. M.

Komentáře