Dopis Ježíškovi od ... Nikoly, Romany a Dany


Nikola


Milý Ježíšku,

původně jsem vůbec neměla v plánu ti psát, protože už jsem přeci dospělá a mám vše co je pro mě nejdůležitější... Mám skvělou rodinu, jsme všichni zdraví, takže co víc si přát?

Ale když se tak pořádně zamyslím, určitě by mě potěšilo, kdybych i já našla pod stromečkem nějaké to překvapení. Jako inspiraci ti posílám seznam věcí, které mě na první pohled zaujaly:
Foto: megaknihy.cz

Myslím že tyhle křídy mají nádherné barvičky s těmi by se dělalo pozadí jedna báseň.... pastely Mungyo

Určitě by se mi hodilo pouzdro na pastelky, abych si je mohla snadněji přenášet nebo vzít i někam na výlet.

Omalovánky, které mě na první pohled zaujaly

Jasmine Becket nebo FANTASY WORLD 

Mimo to ráda čtu, nejvíce mě zaujala kniha Harry Potter a Kámen mudrců ilustrováné vydání, je naprosto skvělá. Pokaždé když čtu Harryho, cítím se opět jako malá holka, která touží po tom být čarodějkou ...

A to je vše, pokud je to možné moc bych si přála aby všichni prožili klidné a spokojené Vánoce v blízkosti svých nejmilejších..

Zdraví tě Nikola R.

Milý Ježíšku, dalo mi fušku přesvědčit Nikolku, že i když je velká holka, tak že stejně moc rád navštívíš i ji. Dones jí prosím některý z jejích snů. Vždyť třeba přáníčko Harryho má své úplně krásné opodstatnění... M. 

Romana

Milý Ježíšku,
Foto: Krajinaomalovanek.cz

tento rok byl pro mě velice krásný, smutný a taky překvapivý v tom kolik výtvarných pomůcek a toho všeho je. Je toho spousta. Já bych si přála od tebe jen pár levných maličkosti, které mi určitě vykouzlí úsměv i pláč z radosti.

Jednu sadu pastelek Noris Club od Johanna Basford, Derwent Inktense a sadu gelových per. To jsou krásné pastelky se kterými bych se ráda rozdělila s mou maminkou.

Také nějaké krásné omalovánky jako jsou například Angels, Cesta k sobě a Pestki.

Se vším co dostanu se chci podělit se smou maminkou proto, kolik toho pro mě udělala a ještě udělá. Za to, že v těch nejtěžších chvílích je vždy semnou.

Děkuji to Ježíšku aspoň za to, že si to jen přečteš. R.V.

Ježíšku, víš o tom, že kdybys potěšil Romanku, potěíš i její maminku? A to už za splění přání stojí, no ne? M.

Dana

Milý Ježíšku,

přeji si pouze pár FC pastelek.16 kousků doma mám, jak krásně malují, to již znám. Potom papír na akvarel, hodně tisknu, však to víš, 310g nejlíp, určitě mi rozumíš.

To je celé přání mé a pokud zdá se Ti snad málo,
za zmínku by ještě stálo,
obdarovat pastelečky které znáš.
Je nás hodně ve skupince, tak Ti přeji, ať pro všechny zde, Ti stačí Tvoje mince. Děkuji Ti za všechny lidičky,které obdaruješ. 🙂 Tvoje Dana

Milý Ježíšku, no řekni, nezasloužila by si Danuška splnit jedno ze svých přání? M.




Komentáře