Dopis Ježíškovi od Lenky, Peti a Vlasty



Lenka


Milý Ježíšku,

jedna úžasná pastelka Martinka vymyslela, že ti budeme hromadně psát svá přání a ona je pro tebe shromáždí a pošle ti je, aby se ti lépe hledali :-). Moc se mi ten nápad líbí, Vánoce miluju a dopisy Ježíškovi k nim neodmyslitelně patří a proč si zase jednou jeden nenapsat. Myslím si, že jsem se celý rok moc snažila být hodná, tak můžu směle přejít ke svým pěti pastelkovým, pěti omalovánkovým a pěti všeobecným přáním :-).

Pastelková přání:

Foto: Kramekprodeti.cz
Pastelek si myslím, že mám na své potřeby dost, dle slov přítele „až moc“ :-), velké umělecké sady
by se u mě asi moc neuživili a zbytečně by se na ně prášilo, ale co by se mi líbilo a bohužel tedy nebude už moc lehké to sehnat je vánoční sada Progress Magic.

Onehdy přijela na návštěvu kamarádka a přivezla mi na vyzkoušení minerální líh. Věřím, že tuhle kouzelnou lahvičku, která umí s pastelkama malé zázraky, pod naším vánočním stromečkem najdu :-).

Ráda rozmývám vodou, mám Mondeluzky, s kterými jsem moc spokojená, ale vždycky mi vyrazí dech akvarelové pastelky Derwent Inktens. Ráda bych malou sadu vyzkoušela :-).

No, a aby se mi lépe a radostněji rozmývalo, líbil by se mi také jeden vodou plnitelný štětec.

A do posledního přání bych ráda zahrnula svou dceru. Zatím je sice na pastelky maličká, ale věřím, že když pod stromečkem najdeme nějaké barvičky vhodné pro nejmenší dětičky, v příštím roce je náležitě využijeme :-).


Omalovánková přání:

Prvním mým omalovánkovým přáním jsou Čarovné lahodnosti … protože jsou prostě čarovně krásné.

Druhým omalovánkovým přáním jsou Lovely Dogs od Amandy Neel, které propojí kreslení s mým největším koníčkem a to psy.

Všichni o ní mluví, kdo jí mají rádi, jsou z ní nadšení … já jí taky můžu - Johanna Basford a její Magical Jungle.

Foto: Krajinaomalovanek.cz
Harry Potter nebo Pán prstenů … oba příběhy miluju a ocením jednu z omalovánek s touto tématikou … a potom už žádné další potřebovat nebudu, protože budu mít do smrti co malovat! :-D

Páté přání si zase schovávám pro dcerku. Ježíšku, kdybys někde narazil na velkou roli papíru, kterou si budeme moci odrolovat na zem, na stůl, kamkoliv a malovat, budeme mít obě velkou radost :-).

Všeobecná přání:

Ježíšku, už se blížíme do finiše, neboj :-). O poslední všeobecná přání bych se ráda podělila se svými nejbližšími - přítelem, dcerou a našimi pejsky :-).

Kynologie a psi jsou můj (vlastně náš) obrovský koníček, to jistě víš, Ježíšku. Cvičíme je, sportujeme s nimi a snažíme se je využívat na práci, pro kterou byli šlechtěni. Kvůli pejskům jsme pořizovali domek s velkou zahradou, máme ovečky a malý plácek na trénování agility - psího sportu, připomínajícího koňský parkur, při kterém se používají různé překážky. A právě tohoto plácku se týká jedno z mých přání. Pomaličku se snažím pořídit ony agilitní překážky, pro domácí trénování. Mým přáním je rozšířit sbírku o některou z dalších překážek - třeba tunel, nebo skokové překážky, což bude zároveň dáreček pro pejsky, protože agility oni cvičí moc rádi.

Vždy, když se zeptám přítele, co by si přál k vánocům, odpoví mi, že nic, že má vše, co ke štěstí a spokojenosti potřebuje. Což mě samozřejmě vždycky zahřeje u srdíčka, ale za to, jak se o nás celý rok stará, si také něco zaslouží a tak bych si pro něj k vánocům nejraději přála dovolenou - na horách, na sněhu, na lyžích - to má rád a udělalo by mu to radost. A když má on radost, mám i já. Tak kdyby to šlo, Ježíšku :-).

Foto: Lenka
Dcera Elinka nám pomalu, ale jistě začíná chodit. Přes zimu to jistě dotrénuje k dokonalosti a na jaře bude běhat jako vítr. Už se moc těším, až se po zimě začne probouzet zahrada a my budeme trávit většinu času venku. A aby se tam malá nenudila a mohla se dál rozvíjet, přála bych si pro ni vybudovat hřišťátko - s prolézačkou, klouzačkou, houpačkou a pískovištěm - když bys jí mohl nadělit něco z tohoto, bude mít dětská dušička určitě radost :-).

A tady svá přání asi nevyčerpám všechna, toto jsou ty, co si přeju nejvíc. Zbylá nechám pro tebe, naděl nám to, co uznáš za vhodné, necháme se překvapit :-). Vlastně jsem zapomněla na naše ovečky, těm bych nadělila každé zvoneček na krk, protože k ovečkám zvonečky prostě patří … a protože zvonečky přináší radost a štěstí :-).

Ježíšku, na letošní vánoce se těším moc, víc než na jakékoliv jiné. Asi to bude proto, že letos to budou první vánoce, které budeme slavit jako rodina - první vánoce naší dcery. Budou určitě báječné :-) …

Srdečně zdraví Lenka :-)

Milý Ježíšku, jedna věc je jasná. Tuhle rodinku rozhodně nesmíš na svých cestách vynechat. Vidíš ty zlatíčka, o která se Lenička tak láskyplně stará? Za to si přece zaslouží splnění svého přáníčka. M. 

Peťa




Milý Ježíšku,

Foto: Radostpromaminku.cz
možná překvapím víc já Tebe než Ty mě. Vzhledem k tomu, že se starám o postiženou dcerku, Linery. 24 barev. Ty dovedou moje obrázky k dokonalosti. Protože nejsem moc kamarád s internetem, žádám Tebe, Ježíšku, jestli mi pomůžeš.
nemám na malování tolik času. Netoužím po omalovankách. Dvě dobré duše z této skupinky mi nakopírovaly spoustu krásných obrázků, takže mám zásobu obrázků na půl roku. Používám obyčejné fixy a pastelky s Krtkem od KIN. Netoužím po velkých a drahých sadách pastelek, protože jsou nad mé možnosti. Moje přání je snad prosté.

Děkuju. Peťa.

Ježíšku, nepochybuj o tom, že tak skromný človíček, jako je Peťa, si zaslouží to jedno jediné přáníčko, splnit. M.

Vlasta



Milý ježíšku,

původně jsem vůbec neměla v plánu Ti psát, ale Martinčin nápad mě natolik nadchl, že to přeci jen zkusím.

Nevím, jestli mi to půjde, ale ty jsi určitě shovívavý a přimhouříš oči nad chybkami :)

Pastelek už mám doma opravdu hodně a dlouho jsem si myslela, že už žádné nepotřebuju, ale jedna hodná duše mi půjčila na vyzkoušení pastelky Supracolor od Caran ď Ache a musím uznat, že ty opravdu, ale opravdu nutně potřebuju :), jde s nimi kreslit i na sucho i s vodou, což moc neumím, ale slibuji, že se budu učit a budu trpělivá, což není zrovna moje vlastnost :).

O ostatní pastelky, které by mě zajímaly jako jsou Holbein nebo Mitsubishi si ani psát neodvažuji, protože je mi jasný, že nejsi milionář, ale to nevadí, já si na ně určitě časem našetřím.

Jo vidíš, málem bych zapomněla Pan pastels na pozadí by taky nebyly špatný, určitě bych je využila :).

Dlouhý léta jsem si vybarvovala Ježíšku jenom mandaly a musím říct, že ty miluju dodnes, a pak jsem jednoho krásného dne našla na Facebooku skupinku úžasných lidí, kteří kromě mandal vybarvují i omalovánky a byla jsem ztracená….. :)
Foto: Krajinaomalovanek.cz

Z omalovánek bych si přála prosím :

ENCHANTED FOREST od Wayne Anderson, leporelo, to mě nadchlo, potom

THE MYSTERIOUS LIBRARY, ta je taky úžasná a ještě prosím

MAGIA DOODLE krajiny.

Jinak ještě miluju knížky, tak třeba kdyby si mi nějakou pěknou vybral, ještě Tě Ježíšku prosím až k nám půjdeš, tak se nelekni, protože majitel bytu kde bydlíme se rozhodl, že bude v celém bytě vyměňovat okna a přijde 15.12. Sice budu mít dovolenou, a budu se snažit, ale to co uvidíš nebude smetiště, ale náš byt tak jen aby ses nelekl a neutekl, to by mě mrzelo :)

Prosím hlavně ať jsme všichni zdraví a máme se rádi!!!

A i když z toho co je tu napsáno nic neseženeš, nevadí, já chápu, že toho máš moc :) a času málo :)

S pozdravem Vlasta

PS – Když Ti psala moje malá dcerka, napsala – mám Tě ráda Ježíšku, moc se mi ta věta líbí: MÁM TĚ RÁDA JEŽÍŠKU!

Milý Ježíšku, už jen za to vyznání lásky si Vlastička zaslouží, abys jí minimálně jedno přáníčko splnil. A nejen proto...ale, ty sám nejlíp víš ;) M.

Komentáře