Neoblíbené pastelky jsem nerozšlapala, ale zlámala


Omalovánkový tag očima Michaely

Dnešní hostující bloggerka má velmi milou a veselou povahu. Jsem moc ráda, že neváhala a do odpovědí se pustila, aniž bych jí musela přemlouvat.

Míša kreslí nádherné obrázky a v době, kdy odpovídala, se teprve na splnění jednoho svého pastelkového snu těšila. Dnes už je hrdou majitelkou Prismiček a tak jí popřeji, ať si pastelek i malování užívá s úsměvem a radostí. 

A teď, už ti předávám Michaelo slovo :)

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Popravdě z většiny mých omalovánek miluji všechny, některé více a jiné méně, ale i tak si najdu chvilku čmárnout do té nebo té. Omalovávám dle nálady, takže mám spoustu rozdělaných obrázků a málo co dokončené (i když se pár obrázků dokončených najde). Některé omalovánky mám zatím jen na koukání, s tím, že si čmárání do nich odkládám. Pokud bych měla nějaké omalovánky nenávidět, tak by to byly omalovánky na špatném papíru, kreslené člověkem, který do toho nedává celé své srdce a má tam spoustu nedokonalostí.


Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Pro mě to jsou zatím asi Faber-Castell Eco, Maped a Polycolor, tento měsíc mi mají přijít Prismacolor 150ks takže si na ně musím udělat názor.

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Zbožňuji knihy, víly, vlky a nadpřirozeno a dortíky, takže moje omalovánky by asi obsahovali kouzelné krajiny, knihovny, spoustu dortíků, víly podle nálad, počasí a měsíců, čarodějnice, vlky, případně vlkodlaky :)

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Takové pastelky bohužel již nejsou, dlouho dobu jsem dávala šanci pastelkám, které jsem vyhrabala doma ve starým penálu a to Centropen, pastelky mají příšernou pigmentaci, nebo skoro vůbec žádnou, snadno se lámou a nesedí mi, takže jsem na ně dostala vztek a zlámala je.

 
Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Babičce bych dala Malého prince - Narýsuj mi beránka, neteři Krolewna Sniežka a nepříteli Animorphia (Proměny zvířat), jsou krásné, ale titěrné.

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Byli by to barvičky v odstínech hnědé a žluté (odstíny červenohnědá, šedohnědá a tak) jak jsem říkala, že zbožňuji knihy tak aby bylo spoustu barviček na vybarvování knížek.

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Bohužel takový obrázek neexistuje, vše dělám ráda jen jednou (čtení knih, koukání na film, vymalovávání)

 
Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Centropenky

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Byli by to jednoznačně knihy, nebo oblečení :D

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Myslím že občastně ano, ale asi mě budou v tu dobu zajímat více věci jako práce a tak.

Míšo moc a moc děkujeme.

Komentáře

  1. Děkuji :D Jen úvod je jako bych byla zlá čarodějnice :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš, to že jsi milá? :D Ale houby s voctem ty :) Jsi prostě mladá žena plná energie, která má jasný názor. I na nekvalitní pastelky :)

      Vymazat

Okomentovat