Mám ráda piplací obrázky


Omalovánkový tag očima Jany

Dnešní hostující bloggerku mám moc ráda pro její velmi milou a laskavou povahu. A co teprve ty obrázky. Radost pohledět.

Seznamte se s Janou a poznejte její pastelkovo omalovánkový svět.

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

To budou Fantastic cities. Zbožňuju je, mám někdy ráda „piplací“ obrázky na delší dobu, ale vždycky, když se do nějakého obrázku pustím, tak ho během vybarvování dost nenávidím. Ale když ho domaluju, tak ho zase miluju, takže je všechno, jak má být :)


Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Prismacolor a Derwnt Inktense, pro mě nejlepší varianta rozmývacích a nerozmývacích pastelek. Teď mám poměrně nově velkou sadu Prismacolor, takže si ji náležitě užívám. Miluju vrstvení a míchání s nimi. A Inktense sem si zamilovala tolik, že jsem si dokoupila kusovky do velké sady.

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Na omalovánskovém trhu mi chybí nějaké opravdu propracované a krásné omalovánky s hudební tematikou. V některých omalovánkách je obrázek nebo dva, ale já bych vytvořila celé omalovánky hudebních nástrojů, orchestrů, not apod. Muzikant se asi nezapře :)

 
Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?
Pastelkám, které bych radši rozšlapala, šanci nedávám. Nejsem od přírody typ, co schraňuje věci, takže co nepoužívám, posílám dál. Ale některé pastelky, to je teda děs :) Jednou jsme byli se synkem na nějaké akci a on tam jako odměnu dostal nějakou malou sadu pastelek. Doma si k nim sednul, že jde malovat, a jaké bylo jeho překvapení, když nemalovaly… ale jako vůbec! :D No, tak je zahodil a vzal si Mapedky :)

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Babičce bych darovala Hanna Karlzon nebo Antistresové omalovánky, hypotetické neteři Čarovné lahodnosti, do nichž jsem se teď nově totálně pobláznila a nepříteli nějaké mandaly, ty nemám ráda. A ještě bych si hodně rozmyslela, jestli mu vůbec dám něco.

 
Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Moje sada by byly měkké pastelky prodávané přímo v pastelkovníku nebo penálu, byly by rozmývací a hlavně by měly hodně odstínů červené a fialové, ty my většinou chybí i u větších sad.

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Tak nevím, jestli stále dokola a dokola, ale několikrát bych asi dala některé z mých prvních obrázků, se kterými teď zpětně nejsem spokojená. A některé obrázky z Her o trůny, tam to láká k tolika barevným variantám, že mi je líto udělat jenom jednu.

 
Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Pastelky zadarmo beru jakékoliv, pracuju v DDM, takže je beru tam :)

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Knihy, knihy, knihy, knihy. Jo a ještě něco: knihy J miluju čtení už od dětství, vystudovala jsem češtinu a literaturu a čtu téměř cokoliv. A že je už nemám kam dávat? No a? :) Manžel má taky v garáži tři kola a syn 236 autíček v pokojíčku :)

 
Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Asi ano, ale je to pro mě jeden z mnoha koníčků a je možné, že se na čas dostane do pozadí. I teď záleží především na roční době a momentální situaci. Neumím si ale představit, že bych už nevymalovávala vůbec.

 
Janičko, moc a moc děkujeme za tvoji účast.

Komentáře