"Zasnění a Říše snů jsou moje srdcovky" říká budoucí youtberka

Omalovánkový tag očima Wendy

Je mladá, je krásná, má smysl pro humor. Svoji energii klidní u malování a jiného kreativního tvoření. O kom mluvím? Samozřejmě, že o dnešní hostující bloggerce. O Wendy.

Od nápadu nemá daleko k realizaci. Wendy připravila první omalovánkovo pastelkový swap. Výměnu balíčků. A tuhle akci drží pevně ve svých rukách, takže účastnice se nemusí bát, že by byly napáleny. Wendy, skvělá akce! Smekám před tebou, protože taková akcička vyžaduje spoustu tvé iniciativy a zhltne i kus tvého drahocenného času.

A malířky moje, když si budeme držet palečky, nebude trvat dlouhou dobu a Wendy rozšíří naše řídké řady „pastelkových“ a „tvořílkových“ youtuberek. Už se na tvůj kanál mega těším.

Tak Wendy a jaké jsou tvé odpovědi?

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Říši snů, bez debat :). Sice miluju ty obrázky, ale chce to hoooodně práce a času a já často nemám trpělivost :).

Wendy, když zkrotíš svoji netrpělivost, vznikají ti pod rukama opravdové skvosty ;)

Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Asi Mapedky či Modeluzky :). Mapedky byli první a já je mám prostě ráda i když spoustě lidí nevyhovují a lámou se jim, ale já je miluji už kvůli jejich fialovým odstínům :)

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Asi by to byla spíš sbírka obrázků z různých témat :). Chtěla bych, aby byli jako sám život :) Rozmanité, radostné, veselé, něžné, zmatené, pochmurné a plné lásky ;)

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Tak to asi ani jedny :). Hlavně, já si vážím každé, kterou mám. Každé mají něco :). To něco, co potřebuju k malování :) Ale nepořídila bych si moc měkké pastelky :), ty moc ráda nemám :)

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Nepříteli nic :). Za trest by se jich nesměl ani dotknout :), ale pokud bych musela tak asi Ztracený oceán od Johanny :). Bože, ty titěrnosti fakt nemám rada :). 

Doufám, že se nikdy nestanu tvým nepřítelem. S titěrnostmi jsem na tom podobně jako ty :)

Babičce bych dala Zasnění stejně jako neteři :) protože tahle omalovánka je prostě boží <3


Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Určitě Faber Castell Polychromos zamilovala jsem se do nich na akci Putování krajinou omalovánek a k vánocům si chci nadělit sadu 120ks :)

 Byly by v dřevěném pouzdře, s nějakým hezkým ornamentem, který by byl vyrytý na víku a lákal by k vymalování :)

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Kotva z Říše snů :). Strašně mě to bavilo i když mi to strašně trvalo :). Nebo chobotnici s korálem a tak... ze Zasnění :)

Milované zasnění :) Parádní práce Wendy :)

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Všechny příliš měkké pastelky :). Můj strop jsou polychromos od FC :). Mám strašně těžkou ruku a když mám moc měkké pastelky, mám pak vše strašně tmavé :).

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Nový objektiv a nové klece pro moji smečku potkanů :).

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Milovala jsem omalovánky od malička tak myslím, že mi to nějakou dobu vydrží :). Třeba pak už ne tolik, ale vždy to budu milovat ;)

 Wendy, moc děkujeme :)



Komentáře