„Věci k omalovávání nosím neustále v kabelce“

Omalovánkový tag očima Julie

Poprvé jsme na sebe narazily na Instagramu. Její milá a laskavá povaha si mne hned omotala kolem prstu. Julie je v „malířské kariéře“ poměrně na začátku, přesto je do pastelek a omalovánek zamilovaná až po uši.

A její obrázky? Perfektní! Přesvědčte se sami. I když vy už je nejspíš znáte. Sledujete nový YT kanál Arwen Arina, že jo? No jasně, že jo. A za tím příjemným hlasem se neskrývá nikdo jiný, než naše dnešní hostující bloggerka Julie :) 

A teď už vás nechám v klidu si přečíst velmi zajímavé Julčiny odpovědi.

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Omalovánek mám velmi mnoho, připadám si spíš jako sběratelka než malířka, všechny mám ráda a ke každé se váže osobitý příběh…ale kdybych měla odpovědět na otázku, asi nejrozporuplnější vztah mám ke Ztracenému oceánu, kam se podle mě dá z větší části malovat jen linery, což mě někdy uklidňuje, ale někdy dost hraje na nervy. Pak to je omalovánka Inklings, které se spíš bojím a obrázky raději kopíruju, než bych začala omalovánku.

        Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Rozhodně si znovu koupím Mapedky, až je vypotřebuju, poměr cena/výkon je luxus a baví mě, jak mají i jména. Doporučil mi je kolega výtvarník, který s Mapedkami namaloval celou výzdobu archeoparku ve Všestarech.  Dále asi školní Faber Castell a dokupovat budu i Polycolorky, protože dost rychle mizí.


        Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Jelikož neumím sama dost dobře kreslit, tak by to asi spíš bylo na zakázku. Ale určitě by byly malého formátu, aby se s sebou daly brát na cesty, sama nosím vždy kapesní omalovánky a malé pastelky, gumu i ořezávátko v kabelce. Co se týče motivů, vsadila bych na pohádkové a fantasy výjevy, nejraději totiž vymalovávám postavičky princezen, víl a skřítků.

        Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Už jsem to udělala. Dnes jsem po marných bojích vyhodila levné recyklované pastelky ze supermarketu, nechala jsem si jen jejich praktický obal. Stály sice jen dvacku, ale zato nemalovaly. Vůbec.

        Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Vzhledem k tomu, že svou babičku jsem nikdy nepoznala, odpovím jen teoreticky. Teoretické babičce bych pořídila Romantic Country, protože se mě drží stereotypní představa, že babičky mají rády romantiku a útulno, což přesně tyto pohodové omalovánky splňují, navíc vypadají velmi luxusně. 


  
Moje neteř omalovánky miluje stejně jako já, dokonce se nám líbí velmi podobné motivy, takže ode mě už dostala Enchanted art a ještě mám v plánu jí objednat něco od Seliny Fenech. Miluje víly a mořské panny a předstínované obzvlášť. 

A nepříteli? Ten ať si omalovánky koupí sám.

        Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Byla by to sada se studenými barvami, kde by převládala tyrkysová, fialová a studené tóny růžové…až do stříbrna a šeda. Zkrátka ryze holčičí pastelková sada. Jo…a na konci každé pastelky by mohlo být barevné broušené sklíčko jako ozdoba.

        Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Tak to si nejsem jistá, jestli by mě bavilo vybarvovat něco neustále dokola, asi spíš ne. Ráda střídám motivy, proto mám omalovánek tolik. Ale víly a elfky mě nikdy nezklamou.

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Už nikdy nesáhnu po halířových ze supermarketu, pokud nebudu mít echo, že jsou opravdu dobré.

        Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Udělala bych radost svým blízkým a koupila bych něco pro mé miminko, které má přijít na svět v říjnu.

        Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Doufám, že ano, jsem kreativní osoba, kromě malování se věnuju i výrobě šitých šperků z korálků. Omalovávání je pro mě úžasný relax a způsob sebevyjádření, o který nebudu chtít nikdy přijít…a krom toho, omalovánek mám tak na deset let dopředu.

Aríííí, moc a moc děkujeme za tvoji účast v tagu. A jelikož ti s odpověďmi pomáhala i Lucinka, schovaná u tebe v bříšku, posílám jí velké pohlazení.

PS: a doufám, že jednou ty pastelky vytvoříš, toužím po nich už teď, ty odstíny a to provedení bude prostě ááááách :)

Komentáře