Speciální tag se speciálním hostem

Omalovánkový tag očima Jany

Dnešní hostující bloggerka je pro mě opravdu výjimečným a speciálním hostem. Ani neumím pořádně popsat, jakou radost mi svojí účastní v tagu, udělala.

Jana. Výjimečná bytůstka se zářivým úsměvem, který podle mě musí rozpouštět i arktické ledovce. Je jí krásných 15 let a maluje jako mistryně pastelkového řemesla.

Úchvatnééééé

 Dalo mi trošku práci Janičku objevit. Své překrásné obrázky si střeží ve své domácí sbírce. A to je taková škoda. Udělala jsem psí oči a Janča podlehla. Díky Jani. Jsem si na milion procent jistá, že právě teď ostatní malířky valí oči a chtěly by vidět každičký kousek, který jsi namalovala. 

Proč je pro mě Janina účast výjimečná? Dozvíte se níž ;)

 Ted už nebudu rozptylovat ty z vás, které nejsou na moje žblechty zvědavé. Jani, dávám ti slovo a děkuji za upřímnou a bezprostřední zpověď.

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň? 

Enchanted Art

Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

KIN polycolorky

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

-

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Asi žádné.

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Babičce – Topp, neteři - Crazy Animals a nepříteli žádné.



Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Polycolor. Bylo by tam 150 odstínů.

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

-

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

KIN školní

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Oblečení + drobnosti v Primarku.

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Řekla bych, že za 5 let budu malovat, nebo budu alespoň malovat, dokud nevymaluju všechny knížky.

Jani, ještě jednou děkuji. Za nás, za všechny čtenářky :)

Vážím si toho, že sis na nic nehrála a odpověděla tak, jak jsi to cítila. Jsi báječná mladá dáma. Maluješ krásné obrázky. Děkujeme, že jsme si nad nimi mohli zaáááchichovat a zaóóóchichovat. Budeme se těšit, až nás jednou poctíš pravidelným přísunem svých 
cool obrázků ;)

 
A proč je pro mě Jana speciálním hostem? 

Protože se pro mě stala symbolem mladých malířek. Vlajkonošem generace, která svůj volný čas tráví na sociálních sítích, pařením her na compu nebo lelkováním. A Janča se nebojí vystoupit z řady, popadnout pastelku a vytvořit něco vlastníma rukama.

Protože velmi málo vídám obrázky mladých dívek. Přesto si však myslím, že i ony malují. A vede mě to k myšlence, kde se děvčata a možná i chlapci schováváte? Hmm. Možná doma, v bezpečí, před kamarády, kteří váš koníček nechápou. Ale je opravdu důležité, aby pochopili? Není. Každý z nás má jinou zálibu. Není důležité ji pochopit. Je důležité ji tolerovat a přítele v jeho zájmu podpořit. Ať už ho baví cokoliv (samozřejmě pokud tím neubližuje sobě nebo svému okolí). Pokud vaši kamarádi malování nechápou a myslí si, že je dětinské, řekněte jim, že není. Že vás nemusí chápat, ale že budete rádi, když vás podpoří a odpustí si uštěpačné poznámky. Anebo jim ukažte svůj velmi povedený obrázek a vyzvěte je, ať vám předvedou svoji šikovnost ;) Anebo neříkejte nic a nechte si svůj koníček sami pro sebe, pro své potěšení. Hlavně se ale nenechte odradit. Buďte na sebe hrdí, ať si kdokoliv říká, co chce. A jednou přijde čas, kdy ostatním svými obrázky vytřete zrak. Kdy taková chvíle přijde, poznáte sami.

Komentáře