"Nesnáším ty jeho doodle maglajzy" tvrdí "Kerbyho holka"


Omalovánkový tag očima Teji

Když sudičky rozdávaly talent, nadělily jí ho všechny tři. Anebo na sobě makala a teď pod jejíma rukama vznikají úchvatná dílka. Řekla bych, že to bude kombinace obojího.

Teja, dnešní hostující bloggerka je upovídaná a má smysl pro humor. A jsem moc ráda, že obě tyto vlastnosti uplatnila i při odpovědích na mé otázky. Její článek vás totiž bude bavit.

Čeho si na Teje však cením nejvíc je její laskavé srdce. Vidí svět, jaký je. Ne černobílý, ale barevný. A ona sama těmi barvami „nakazí i vás“.

Tejo, děkuji za skvělé odpovědi, za tvůj optimismus a pozitivitu. Kéž ti ji nikdo a nic nenaruší. 

PS: pod tvoji poslední větu se s radostí podepíšu ;)

A teď už se malířky pusťte do poutavého čtení.

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Omalovánka mnou milovaná a zároveň nenáviděná je rozhodně od Kerby Rosanes Říše snů... Jelikož jsem "Kerbyho holka" tak mi ten chlapík dělá výzvy, o kterých se mi i kolikrát zdá 😃 Má neuvěřitelný talent a můj nesmírný obdiv. Při první knize, Proměny zvířat, kterou jsem pořídila jednomu kamarádovi a když mi pak posílal díla, říkala jsem si néééé, tohle pro mě opravdu není. 

A jednou jsem si řekla, zkusím to 😃 Koupila jsem, zkusila jsem a začala mi ze sebe samotné padat brada. Abych ale nebyla samolibeček, nesnáším ty jeho doodle maglajzy. Když se velkoplošný obrázek povede, mám pocit, že maglajz tomu ubere 🙂  Ale rozhodně Říši snů udělám celou. Je to můj velký cíl. Takže za 10 let nashledanou 😃 😃


Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Já a pastelky... Tak hlavní důležitá věc. Nejsem sběratel ani nemusím mít všechno co vidím -(občas) pro mě je důležitější otázka využiji nevyužiji 🙂 Díky velmi dobré kamarádce, která pro mě udělala co se týče omalovánek mnoho, a ona to ví, ještě jednou díky Jani, tak jsem si spoustu pastelek mohla vyzkoušet na vlastní ruku 😃 Ale moje srdce plesá a bije pro Faber Castell Polychromos. Já vím, nejsem holka z levného kraje 😃, ale uchvátily mě natolik, že jsem odusunula bokem i Mondeluz, se kterými jsem ušla velký kus cesty... Možná svůj názor někdy změním, ale berme to tady a teď 🙂

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Kdybych vytvořila omalovánky...?  Momentálně mě napadla Kámasutra 😃 😃 Průša je prostě úchyl 😃

 V době, kdy se mnou třískala puberta o všechny světové strany, jsem strašně ráda dělala písma všech tvarů a barev... Dnes by vypadaly moje omalovánky jako, dejme tomu, citáty, které by byly lehce zdobeny. A teď se bojím, že mi ten nápad někdo vezme 😃 Ale co už... Možná někdy zkusím 🙂

                Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Po pastelkách se nešlape, s těmi se maluje 😃! Neznám žádné, které bych chtěla pošlapat 🙂 Možná nějaké školní, tvrdé pastelky a šanci mají u mě minimální 😃

                Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Dejme tomu, že by babička měla na to oči. Tak bych darovala asi cokoliv od Johanny. Ale jelikož na to nemá oči ani nervy, tak ji raději koupím čokoládu 😃
 
Neteř nemám, ale kdybych měla, koupila bych ji omalovánky takové … teď jsem na ně natrefila … kdy je to malá knížka, uprostřed jsou pastelky, myslím, že cca 12ks, jaké kvality nepovím, a na každé straně je trhací bloček jednoduchých a krásných omalovánek. Jako dárek boží 🙂

A nepříteli? Nemám nepřátele tudíž nic a ani si to nechci představovat že bych nepřítele měla...

                Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Prosím jen to ne! S mou fasádou by byly terčem do otázky „rozšlapat“. Ale kdyby šlo o spolupráci, asi bych chtěla být tester značky Faber Castell, kdy bych dostala nějaké produkty a mohla je zkusit a pak je recenzovat...ráda se vzdělávám a píšu 🙂
 
Jak by měly vypadat pastelky, které bych já vymyslela...? Upřímně řečeno bych chtěla být jedna kouzelná neutrální pastelka a když by mě chytla něčí ruka, změnila bych se dle jeho potřeby, abych byla ta vděčná pastelka 🙂

        Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Mám dva velmi srdcové. První je sova z Říše snů a druhý je kompas od Johanny Basford z čárovného lesa... Moc mě bavily a takzvaně jsem při malování odskakovala, abych je neuspěchala 🙂

 
                Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Nevím o takových. A jelikož jsem vděčný člověk, věci, které dostanu zadarmo, i když mi dvakrát nesedí si nechám... 🙂  Takže nemám nic takového.

                Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

10 000! Fiiiiiiha. Budete se divit. Byť mě někdy ten můj manžel štve, tak koupila bych něco jemu a synovi. To oni jsou takoví mí dva koníčci 🙂 A radost druhých je pro mě naplňující 🙂

                Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Já doufám, že i za deset let budu malovat. Dokud udržím moč, tužku a oči otevřené, ale i s pytlíkem pod paží bych to zvládla. Hlavní je zrak a hmat 😃 Někdy to flákám, vím o tom. A někdy bez toho nevydržím den 🙂. Občas v práci projíždím videa a kochám se 🙂 Myslím si, že mě to bude bavit pořád. A není důležité, kolik toho za celý život stihnu, důležité je to, že když si k tomu sednu, jsem v klidu a dělám něco, co mě baví 🙂

Tejo, děkuji. A obzvlášť za tvá poslední slova, která nezveřejním, protože jsou určená pouze mně. Moc si tvé podpory vážím.

Komentáře