Marco navždy!

Omalovánkový tag očima Ireny

Umí vytvořit příjemnou atmosféru, nabitou humorem a svěží energií. Její obrázky jsou jako ona sama. Veselé a pozitivní. 

Zlanařit Irenku do omalovánkového tagu nedalo skoro žádnou práci. Je pro každou legraci. Přesto jsou její odpovědi velmi upřímné, na nic si nehraje a dává nám nakouknout pod roušku své omalovánkovo pastelkové říše.

Ireno, moje dnešní hostující bloggerko, co ty a deset známých otázek?

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

To se nedá říct ze bych nějakou milovala nebo nesnášela...  Říkejme tomu, že mám oblíbenou Hannu Karlzon Zasneni to je taková toppka u mě. A kterou nemám oblibenou?  Noo mandaly ....nee prostě mám je doma a nemusím je. Jsou na dně šuplíku. Nebaví mě to.

 
Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Pastelky..  no joooo, to je slovo hodně používané u nás doma. Ač mám už pětiletého syna tak, až teď, poslední rok, to tady začalo žít téma barvičkama. Zas a znova Marca!! Jediné! Ale neptej se zda Renoir nebo Raffine.

                Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

No...tak to opravdu kdyby. Na to já nemám. Zas tak nadaná nejsem, ale představu mám.  To jooo...pohádkové... takové tajemné, s příběhem...víc neřeknu.

                Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Rozšlapala? Žádný!!!! Spíš jsou zahrabány v temnotě šuplíku a jsou to Staedtlery Noris Club. Nekamarádíme spolu.

                Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Darem? No..babičce asi Zasnění... nebo spíš určitě...má ráda květy a takové ty "kudrlinky" a to Zasnění má.   Neteři určité Pohádku kočičí...proč je jasné, miluje kočky. A nepříteli? Asi mandaly.

                Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Jeeežíš. Tváří pastelek?  No to neee, to opravdu neee... žádných, zase tak svinka nejsem.

                Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

No... pořád dokola? To musím vybrat opravdu? Jenže to nejde.... nedovedou si představit, že maluju furt dokola jeden obrázek... Max tak 2x třeba do putovních, to bych dala asi.  Hmmmm, jenže stejně nevím který. Takže zase odpověď, neodpověď.

 
                Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Jooo, ty co prodávají ťamani, hrůza s tím se nedá vytvořit nic.

                Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Deset tisíc joooo ...  No...vzala bych rodinu někam na výlet, aby jsme si pořádně užili, třeba víkend ...no neee to by bylo fajn!!

                Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Pro mě to přechodná záležitost není..  Je to pro mě útěk od reality, do světa, který si vytvářím já sama.. jen já a je můj.... A to mě baví a uklidňuje !!

Irenko, moc a moc děkujeme za tvoje odpovědi.

Komentáře