Když víla maluje s láskou


Omalovánkový tag očima Jany

Když na Janičku myslím, představuji si ji jako pohádkovou vílu. Možná proto, že i přes klávesnici počítače z ní čiší něha a laskavost. A možná proto, že je stejně jako já ulítlá na vymalovávání víl, elfek a jiných pohádkových bytostí.

Kdyby Jana vytvořila vlastní omalovánku, čekala bych, že bude plná právě víl. A ono ne. Nejdřív mě Jana svojí odpovědí zaskočila, ale jen na vteřinu. Její omalovánka přesně vystihuje její podstatu. A nemyslím, že je to jen profesní deformace.
 Jana prostě svoji rodinu miluje nadevše ;)

Škoda, že o pár desítek let přesahuji adopční hranici. :) Hned bych si Janu vybrala za svoji adoptivní maminku. :) A pak jí udělala pořádný průvan v její neskutečné sbírce pastelek a omalovánek. :)

Konec snění! Naše milá, vílí hostující blogerko, máš slovo ;)

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Magical Journey od Lizzie cullen. Miluju ji pro nádherné obrázky v Lizině specifické projekci. A při kreslení se zaseknu u něčeho, co nevím, kde začíná a končí a v tom okamžiku ji ráda nemám.

Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Prismacolor. Moje láska na první čárku. Měkké, skvělé míchání a vrstvení barev. Začala jsem sadou 72, nyní mám 150ku.

Už Janiny začátky byly úchvatné.

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Možná trochu profesní deformace, ale vytvořila bych omalovánku "Mé dítě". Od narození po promoci.

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Staedtlet Noris Club. Tím, že miluju Prismacolorky, tyhle jsou pravý opak. Tvrdé, nejdou překrývat ani moc míchat. Musím na ně tlačit. Už se ocitly ve fázi "ven z domu“, ale co mám líh, dostanou ještě šanci.

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Babičce, kdyby žila, bych určitě dala nějakou módu, byla povoláním švadlena a velmi pokroková, šla s dobou, ohlížela módní časopisy. Neteři Pixie Fairy, roztomilé víly s minimem detailů a složitých vzorů. A nepříteli? Vzala bych Dagdrommar a Sommarnat v pevné vazbě na sebe a tím ho praštila po hlavě...

No nebyla by škoda, tímhle skvostem praštit nepřítele po hlavě?

   Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Kdybych tu možnost měla, rozříšila bych barevnou škálu Staedtler Ergo Soft na 150. Plechová patrová krabička s duhou.

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Dokonce jsem to udělala. Lišku z Čarovného lesa, jsem si dala hned dvakrát.  A velmi ráda. Podruhé v Artits edici Čarovného lesa. Moc mě bavila.

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Nemám pastelky, kterým se vyloženě vyhýbám. Mám trochu respekt k rozmývání, teprve se učím.

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Vrazila bych ty peníze do výletu nějaké evropské metropole, tzv. eurovíkendy.

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitosti?

Určitě budu. A i budu muset, vzhledem k tomu, kolik omalovánek jsem nasyslila:-):-). Ale vážně, krásně u toho relaxuji, určitě mi tento koníček zůstane natrvalo.

Jani, moc a moc děkujeme za tvé odpovědi.

Komentáře