Kde a proč skončil Krteček?


Omalovánkový tag očima Víti

Vždy dobře naladěná, usměvavá a vstřícná. Proto mě vůbec nepřekvapilo, že neodolala výzvě a pustila se do odpovědí na otázky. Hned a s vervou sobě vlastní.

Pro mě je mistryní mandal. Ty z vás, které už někdy její vybarvené mandaly měly možnost zahlédnout určitě chápou, proč. Její trpělivost musí být neskutečná.

A kdo, že vlastně je dnešní hostující blogerkou? Víťa
Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Tak tady nemusím vůbec dlouze přemýšlet... „Miluji a nenávidím“  do puntíku splňují omalovánky Fantastic Cities. Pokaždé se moc těším, až se do nějakého obrázku z nich pustím, ale v závěru se už nemůžu dočkat, až ho budu mít tzv. z krku. Obrázky v těchto omalovánkách, jsou opravdu vyčerpávající o))


Na tyhle obrázky si troufnou jen opravdoví mistři trpělivosti. Víťo, skvělá práce :)

Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Tady odpovím stejně, jako spousta malujících kolegyněk přede mnou, a sice pastelky Polycolor. Důvodem jsou rozhodně jejich vlastnosti plus fakt, že pastelky, se dají kupovat po kusech. Ze stejných důvodů, se určitě budu vracet k pastelkám Faber Castel Polychromos. Opět skvělé vlastnosti při kreslení, možnost dokupovat po kusech, čímž odpadá starost s dlouhým šetřením na celou velkou sadu, těchto poněkud dražších pastelek. No a jejich design, je naprosto úchvatný. Jsou to jednoznačně nejkrásnější pastelky, se kterými jsem se zatím setkala o)

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Sama vytvořit omalovánky, je v mém případě čirá utopie... o)) To už je reálnější, že za mnou přijde Johanna Basford a dá mi možnost, zadat téma pro její další knihu o))) Moc mě baví omalovánky na téma „Interiéry“ a protože v současné době, omalovánek na toto téma zase tolik není, moje volba, by byla jasná o) Dejme tomu rodinný dům a komplet jeho zařízení od sklepa, garáže, přes koupelnu, kuchyň, ložnici rodičů, pokoje dětí, pracovnu, až po půdu... Takové omalovánky, bych rozhodně musela vlastnit, a pokud bych uměla kreslit,
určitě bych je vytvořila o)

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Jelikož nejsem destruktivní typ a vím, že co se nemusí líbit mě, může se líbit a vyhovovat někomu jinému, tak bych určitě nerozšlapala, ale nikterak mě ani neoslňují například pastelky Maped. Jsou to přesně ty pastelky, se kterými se mi maluje ne zrovna dobře, ale říkám si „přece je nevyhodím, ještě se budou hodit a alespoň je vymaluji“ o))

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Babičce určitě nějaké ne příliš detailní mandaly, případně omalovánky s tématikou kytiček... ale jak říkám, nic drobného, co by babička měla problém vůbec vidět o)) Malé neteři asi 1. díl Antistresových omalovánek od Daňkové a Tréglové a nepříteli nejspíš žádné o)

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Vůbec by mi nevadilo, být nějakým způsobem spojovaná se značkou Faber Castell.

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Bohužel si myslím, že o žádném takovém obrázku nevím. Asi každý, by se jednou omrzel... Ale mezi obrázky, u kterých mi nevadí jejich podobnost, jsou takové ty náročnější mandaly. Tam se mi pokaždé nabízí spousta barevných kombinací na jeden vzor, a to potom mám problém, si jedno barevné schéma vybrat. Takže ano, asi mandala pokaždé jinak o)

Vždyť to říkám, mistryně mandal. Škoda, že to není olympijská disciplína, hned jsme mohli mít doma první zlato.

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Už ani zadarmo nejspíš školní pastelky s Krtečkem od Koh-i-noor. Byly moje první, které jsem si pořídila na „dospělácké“ omalovávání. Po krátkém čase, jsem přišla na to, že to asi nebudou ty pravé a už dlouho odpočívají na dně některého z mých šuplíků...

Vítiny začátky s Krtkem.

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Opět bez přemýšlení – rozhodně bych vyměnila svojí koloběžku za novější model (Blaženko, promiň!).

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Těžko říct, co bude za pět let, ale určitě mám v plánu v tomto koníčku pokračovat a s tím nakoupeným vybavením, bych asi i měla o))

Víťo, děkujeme za poutavé čtení :)

Komentáře