Jsem zamilovaná do metalických pastelek


Omalovánkový tag očima Martiny

Dnešní hostující bloggerka Martina se do tagových odpovědí vrhla přímo po hlavě a tím mě velmi potěšila. Bez rozmyslu se přihlásila a během chvilky měla hotovo. Prostě vystřihla pětiminutovku jak vyšitou. Marti, jsi skvělá!

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Mám jenom omalovánky, které se mi líbí. Je fakt, že vždycky ta nová je moje nejoblíbenější. Takže ty úplně první z Levných knih už většinou leží ladem. Ale jsou chvíle, kdy i ony přijdou na řadu. Někdy se o nějaký obrázek podělím s 3,5letou dcerkou.



Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Když čtu odpovědi ostatních, tak vždycky přemýšlím právě o tom. Které pastelky. Favoritky jsou dvoje. Mapedky 48 ks, protože to byl můj výběr, když jsem kupovala „startovací“ pastelky pro sestru. A nově se mi moc líbí a určitě zase koupím Colorino Jumbo metalické. Možná bych znovu šla i do Mondeluzek, které byly moje úplně první, mám sadu 24. A jako poslední jsem kupovala Jolly – a myslím, že mají nejlepší neonky z těch, co mám. A že už jich pár mám.

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Byly by to omalovánky pro dcerku s motivem Ledového království. Měla bych radost, že omalovává moje vlastní obrázky.

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Šlapat nebudu, ani nevyhazuju. Ale já si vůbec neporozuměla s Polycolorkama. Přestože je ostatní oslavují, mně prostě neoslovily. Mám 24 ks sadu koupenou s Hudebníma omalovánkama. Tak jsem je zatím dala do penálu a uvidí se. Sad pastelek mám víc, střídám je, ale vždycky když vezmu do ruky Polycolorky, zase je vrátím. Nevím proč.


Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Kdyby žila babička, tak asi nějaké mandaly s tlustýma čárama a málo podrobnostma. Neteř nemám, ale dcerce bych právě nakreslila omalovánky na téma Ledové království. Nepříteli nic.

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Já se teď zamilovala do metalických, ale mám jen sadu 6 ks. Takže by se mi líbila sada více kusů metalických Jumbo – tj. silných, značka Colorino by mohla zůstat. Vím, že v tenkých mají asi 12 kusů, tak by mohly být i tlusté. Nebo i víc. A do té sady bych dala i nějaké neonky, jako kontrast k těm metalickým. 

Koupila jsem si Colorino Jumbo neonky, ale zdají se mi tvrdé. Jak jsem psala, nejlepší neonky mi přijdou od Jolly. Ale taky by musely být tlustší a víc barev, Jolly má jen 4 neonky. A s touhle sadou bych klidně vymalovala celý obrázek.

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Takový nemám, maluju pořád nové. Ale kdybych malovala nějaký společně s dcerkou, tak bych klidně malovala víckrát a je jedno, co by to bylo.

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Po zkušenostech mé kamarádky jakékoli produkty značky Viky.


Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Za nové meditace Terezy Kramerové. Ale musela bych si počkat, až něco nového vytvoří, protože je mám skoro všechny.

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

To nevím, ale myslím, že pastelek se jen tak nevzdám, tak doufám, že ano.

Martinko moc a moc děkujeme za tvoji účast.

Komentáře