Dávám šanci všem pastelkám, co mám doma…

Omalovánkový tag očima Moniky

Umí pohladit slovem. Je laskavá a dobrosrdečná. Krásná uvnitř i navenek. A nechybí jí ani smysl pro humor. Občas má tendence se lehce podceňovat. Možná proto, že vychovala dvě báječné dcery a obě jsou její velkou inspirací a vzorem. A obě překrásně malují.

Jenže ona taky. Jen to nevidí. Proto ti moje milá hostující bloggerko Moniko říkám: „Maluješ krásně. Z tvých obrázků sálá ta dobrota, kterou nosíš v srdci. Otevři oči a podívej. Vidíš, tohle tu jsou tvé obrázky. Tvá dílka. A jsou perfektní!“

Milé malířky, představuji vám odpovědi Monči. Věřím, že vás pohladí po duši tak, jako mě.

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Asi … INSPIRAČNÍ VYMALOVÁNKY - CESTA K SOBĚ od Lucie Ernestové… Jsem zamilovaná do těch obrázků, ale hrozně se jich bojím. Je tam moc prostoru na fantazii a tou já zrovínka moc neoplývám… Zatím jsem vymalovala pouze jeden obrázek (a to ještě okopírovaný na papíře), i když už mám pořízeny dva exempláře… Jakože „kdybych to kazila, tak ať mám v rezervě čisté“…

Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Já vlastně ani nevím…pořád si kupuju nějaké nové, abych jako věděla…ale některé jsem ani nestihla pořádně vyzkoušet, takže po jednom použití nemůžu vydávat nějaká rozhodnutí… I když bych ráda vlastnila nějaké ty umělecké „za milion“, myslím, že mi stačí ty moje „lepší“  Mondeluz,  Marco Raffiné, Faber Castell a pár Polycolorek…a stále zas a znovu si budu kupovat Mapedky (tedy, pokud se mi někdy podaří všechny ty pastelky, které mám doma, vykreslit :).


Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Tak to se nikdy nestane, neboť jsem naprostý mimoň … kreslit neumím a vymýšlet už vůbec ne :)

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Já dávám šanci všem pastelkám, co mám doma… Jen ty jedny, které mají na futrálku název Pastelky 100 kusů a pocházejí bůhvíodkud, mají málo pigmentu a děsně se lámou … tak ty mě štvou a nejradši bych je rozšlapala … ale když ony mají docela hezké barvičky. :)

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Babičky mi už umřely, ale té jedné bych asi dala nějaké květinové z Info
a … Moc hezky kreslila a mám od ní kytičku v památníčku. Neteř taky nemám, jen synovce … a tomu nejspíš něco, co by se podobalo počítačovým hrám … ale nic takového v mé sbírce není, tak by měl asi smůlu, nebo by se musel spokojit s Antistresovými z Blesku. A nepříteli nic…je to nepřítel.

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Ježiši, jen to ne :)

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Tenhle obrázek už mám vymalovaný dvakrát a klidně bych ho malovala ještě x- krát:


  
Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Asi ne. Jen ty moje, co už mám doma a co jim ještě dávám šanci, kdyby se snad ještě objevily…

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Asi spoustu knížek a vln a bavlnek a barevných papírů a děrovaček…a tak :)

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Určitě budu vymalovávat pořád…mám to tak se všemi koníčky. Ale vždycky mám nějaká zálibová období, která se v různých intervalech střídají…teď je období pastelkové. A za pět let?…třeba se zrovna trefím.


Moni, moc a moc děkujeme za účast v tagu.

Komentáře