První Omalovánko pastelkový Tag :)

Putovní otázky

Putovní omalovánky známe a milujeme. A co putovní otázky? Že by novinka? Ne, běžná realita internetu. Jedna sada otázek, různé odpovědi. Tag. 

Proč bychom my malířky nemohly být cool a mít svůj vlastní Omalovánko pastelkový tag? Důvod žádný. Tak jsem zapřemýšlela a vymáčkla deset, věřím, že lehce zapeklitých otázek.

Ve videu na ně odpovídám bez přípravy. Změnily by se mé odpovědi, kdybych si odpovědi promýšlela o chvíli déle?

 

    Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Já je miluju fakt všechny. Do jedné. A vybrat nějakou, kterou bych mohla nenávidět je nadlidský úkol. Odpověď zůstává stejná. Ne nenávidím. Bojím :)

Malovat sníh bude hustá výzva. Ale já se nedám.
       Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova? 
  
     Odpověď zůstává stejná. První láska se nedá jen tak opustit :)
  

No jo, fákt Mapeky :)
 Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?
   Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Odpovědi zůstávají stejné.


Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?
 S tím nepřítelem si nejsem jistá. Fakt mu mám něco dávat? Nechce se mi. Ale tak, ať si tímhle malovacím peklíčkem teda projde, mno.

Pro mě je tohle na tik v oku :)


Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Odpovědi zůstávají.

 A jak byste odpovídaly vy? Extra by mě zajímalo, jestli máte nějaké milovano nenáviděné omalky ;)


Komentáře