Omalovánkový Tag očima blogerky Lenky

Hostující blogerka Lenka z Omalovanky.blogerka.cz

Když jsem v úvítacím článku psala o tom, že bych ráda, aby toto místo bylo pohodlné a příjemné pro vás všechny, myslela jsem to vážně. Moc ráda věnuji na tomto blogu prostor i vašim myšlenkám. 

A jako první "hostující blogerka" se dnes představí skutečná blogerka z blogu Omalovanky.blogerka.cz. A k mé velké radosti Lenka odpovídá na otázky z Omalovánkovo pastelkového tagu. A už mlčím, protože jsem na Lenčiny odpovědi mega zvědavá. Přeji příjemné počtení.

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?
Enchanted Art od Aleny Lazarevy – úžasné obrázky, hrozná kvalita tisku, ale na druhé straně mě to zase strašně láká pokořit ten tisk.

Enchanted Art

Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?  
 Asi Maped – možná je to tím, že tyto pastelky znám dlouho, jsou takové univerzální a už mi některé hodně ubyly. Také mám ráda Koh-i-noor Vesmírnou odyseu, která mi přijde s Mapedkami skoro totožná. Takže záleží na tom, která sada dojde dříve. Naopak Polychromosky a Prismacolorky jsem zatím jen oťukala (ale maluju teď hodně málo – tak 1 obrázek za týden). Je možné, že až mi dojdou ty dražší, budu chtít nové. 

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?  
Určitě rozhledny.

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?  
Všechny pastelky, co jsem si koupila, dokážu zužitkovat. Nekreslím obrázky jen jednou značkou – vybírám si prostě vhodnou barvu. Takže i příšerně tvrdé pastelky Wiky (zlaté s barevnými konci za cenu cca 20 Kč) občas využívám, ale znovu si je nekoupím.

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?  
Babičky už nemám a maminka prohlásila, že na to nemá trpělivost, takže vůbec netuším, ale asi bych do začátku nabídla Vymalovánky. Neteřinka (5 let) už dostala Vymalovánky , TOPP Relaxační omalovánky – Pohoda a harmonie a omalovánku Fairy Tales. Už i blenderuje a míchá barvičky, ještě budu mít konkurenci :o).  Své omalovánky mám moc ráda, takže se mi špatně přemýšlí nad tím, co bych dala nepříteli. Pokud by to byl člověk netrpělivý, tak bych mu asi věnovala Tajnou zahradu od Basfordové nebo Ostrovy.

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala? Mně osobně by se líbilo být tváří nějaké speciální barevné řady  - například sada růžovofialových pastelek.  No a nebudu propůjčovat tvář obyč. pastelkám, tak by to mohly být Polychromosky. Vzhledově asi nejhezčí pastelky, co mám.

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.   
Ani nevím, ale už mám 2x motýla z Antistresovek pro dospělé 1 a to jej stále nemám vymalovaného v knize. Uvidím spíš, až budu kreslit tu druhou sadu obrázků u Seliny Fenech, jestli mě to bude bavit. Ona vždycky dává obrázky do omalovánky 2x, abychom měli možnost si obrázek vybarvit jinak.


Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo? 
Jsem zvědavý tvor, vždy chci vše zkusit. Ale rozhodně nebudu kupovat znovu pastelky, se kterými jsem nebyla spokojená.

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?   
Utratila bych to za fotografickou výbavu.

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?  
Omalovánky mám nakoupené na doživotí, takže musím minimálně vymalovat všechny svoje pastelky. Ale malovat mě bavilo už dříve, jen mi to moc nešlo. V omalovánkách jsem se našla. Možná časem už ten zájem nebude tak intenzivní, ale myslím si, že jednou za čas si určitě něco vybarvím, i kdyby se můj život měl nějak rapidně změnit.

Lenčo, moc a moc děkujeme!!!

Komentáře