Obrázky plné poezie

Omalovánkový tag očima Jany

Neděle je malý svátek A svátek si zaslouží i sváteční hostující bloggerku. Když jsem přemýšlela koho oslovit, aby všechny své odpovědi doplnil jedním obrázkem, moje volba byla jasná.

Jana. Slečna s fantazií, která nemá hranic. Slečna s rukama, které tvoří jedinečné obrázky. Slečna, která je sympatická, má smysl pro humor a srdce na správném místě. A v neposlední řadě básnířka. Sledujte Janinu tvorbu, u obrázku vás nejednou překvapí fantastický kus poezie.

Janiny obrázky nesou jasný rukopis – čekejte nečekané. Myslím, že nejen já se nemůžu vynadívat.
Užijte si svižné Janiččiny odpovědi, krásu jejich obrázků a pohodovou neděli :)

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Nejspíše Po drugiej stronie snu…obrázky Karoliny Kubikowske jsou dokonalé, ale je to vždycky strašná depka něco vybrat a vymalovat…vždy se snažím začít vymalovat pozitivně a pak sklouznu k tmavým barvám. Ale zase to jsou omalovánky, kde nejvíc dokážu popustit uzdu své fantazii, listy tady nemusí být zelené a tvářičky růžové :)


Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?
Jednoznačně Derwent Inktense. Kdybych neobjevila akvarel, nejspíš bych už asi nemalovala.

 
Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?
Pominu, že absolutně neumím malovat. Moje sluníčka byla oválná v první třídě, stejně jako nyní a mé stromy vypadají jako stará košťata. Nejspíš by byly v odstínech šedé, dívky, draci a další fantastičtí tvorové, jako kreslí Molly Harrison a Selina Fenech. Jo a musely by být na akvarelovém papíře.


Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?
Nemám takové pastelky. Každá pastelka, kterou mám doma, má šanci stát se hvězdou :) záleží na papíru. No možná reflexní Maped Color Peps, tak moc jsem je chtěla a ty barvy jsou tak strašně nevýrazné…


Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Babičku jsem bohužel nepoznala, ale maminku už mám v důchodovém věku a ta by dostala Hannu Karlzon. Ovšem už vymalovanou, ona pastelky obchází obloukem.

 Neteři bych dala nějakou omalovánku, kde jsou pejsci. Minule mi říkala, že by je všechny vymalovala jako moji Elinku…to by se asi moc nenadřela, protože pesanka je celá bílá a má jen tmavý flek okolo oka.

 
Nepřítele bych si vychutnala a rozhodně bych na něm nešetřila…koupila bych mu všechny omalovánky od Johanny Basford nebo Magical City…to jsou omalovánky, ze kterých mám noční můry…vymalované obrázky jsou nádherné, ale všechny ty drobounké lístečky, květinečky, rybičky anebo pokroucené domečky mě přivádějí k zuřivosti :D

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Spojila bych Derwent s Faber-Castell. Vybrala bych jejich nejhezčí akvarelky. A musely by tam být všechny odstíny fialové a růžové-aspoň tak 100. Pak bych byla spokojená.


Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Nejen obrázek, ale mám celou knihu. Jednoznačně Bohemian Fantasy od Molly Harrison. Brzy ji budu mít hotovou a pak určitě pořídím znovu. Strašně mě baví, ráda s nimi experimentuji a inspirují mě v mé vlastní tvorbě.


Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

To nevím…ale vím, které bych brala zadarmo :) nějaké ty Prismacolorky by se u mě doma ještě uživily.

 
Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Okamžitě balím bágl, beru psa a jedu chodit po horách…myslím, že za ty peníze by to byl hodně povedený dlouhý výlet. Slyšela jsem, že každý, kdo vyplnil tvůj dotazníček, tuto částku dostal. Takže jdu balit :)


Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Určitě malovat budu. Svým koníčkům jsem věrná. Možná pastelky na čas odložím, ale pak se k nim ráda vrátím.


Jani, moc a moc děkujeme. Ať se ti v životě i tvorbě daří ;)

Komentáře

Okomentovat