Maminka nás všech


Omalovánkový tag očima Kateřiny

Říkáme jí „naše kouzelná víla“. Ale já si jí představuji jako maminku s hřejivou náručí, do které se schovám, když žadoním o nové omalovánky. Jako maminku s velkým srdcem, která rozdává lásku všem svým dětem. A jako maminku s vlídným úsměvem, za kterým se skrývá pochopení pro naše vrtochy a rozmařilosti.

Ona maminka je. Svých vlastních dětí. A taky nás všech malířek. Radost nám rozdává ne, po hrstech, ale po balíčcích :) Teď už je vám určitě jasné, že nemluvím o nikom jiném, než o Kateřině z Radostipro maminku.

Katko, velmi si vážím toho, že sis ve svém nabitém programu našla čas, zodpověděla naše otázky a nechala nás kousíček nakouknout do svého nitra.

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Miluji Secret Garden. To je totiž kniha, která vše, co teď dělám, odstartovala. Zároveň její nejnovější dotisk nemám vůbec ráda. Z nějakého pro mě záhadného důvodu je papír do šedozelena a to se mi už nelíbí :-(.

Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Derwent Coloursoft.Tyto pastelky jsou mé nejoblíbenější a moc ráda s nimi pracuji.

 
Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Ty něco víš? ;-) :-). Kdybych já sama tvořila omalovánky, tak by si je ze solidarity koupila možná tak jenom moje maminka. Já totiž kreslit vůbec neumím :-). Ale jinak tíhnu k netradičnosti. Miluji mandaly a moc se mi líbí práce Karoliny Kubikowske. Není to masová záležitost, ale když ji miluješ, není co řešit ;-).

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

To je těžké - zeptej se pastelkového fanatika, které pastelky nemá rád. Mám ráda všechny, protože pro mě každé mají svůj příběh a vzpomínky na dobu, kdy jsem se k nim dostala. Ale osobně příliš nemusím školní řady pastelek, konkrétně třeba Faber-Castell ECO.

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Babičce bych musela připravit nějaké s kriminální zápletkou, jinak by ji nechytly. Má ráda drama a napětí :-). Neteře mám dvě a jsou to mladé slečny, takže tam mám v plánu Zasnění nebo teď nové Čarovné lahodnosti :-). A svému nepříteli bych ukázala záda ;-), co mu tak ještě něco dávat...

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Odpověď je naprosto jasná - až já jednou uvedu na trh novou řadu pastelek, a že já ji uvedu ;-), bude to maximální sada minimálně šedesáti odstínů růžové a fialové. A bude se jmenovat Fialové radosti ;-).

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Bez mučení se přiznám, že jsem těch obrázků tolik nevybarvila. Spíše stojím na druhé straně barikády a starám se o vybarvování ostatních. Ale moc mě bavila veverka z putovních omalovánek Sommarnatt, tu bych si klidně dala ještě jednou. Celý víkend jsme spolu s dcerou vybarvovaly a objevovaly jsme kouzlo minerálního lihu a gumy na baterky :-).

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

To nejsou. Pro představu a srovnání bych ráda, aby mi rukama prošly každé pastelky na trhu, ale třeba s ultra tvrdými pastelkami od Vietnamců bych vybarvovat nechtěla.

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Kdybych ty peníze musela použít jen pro sebe, koupila bych si spoustu knih a krásný šperk od Kláry Markové, na který si brousím zuby už dlouhou dobu :-).

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Pevně doufám, že se trh vybarvováním ještě hodně dlouho nenasytí a já budu moct stále hledat, objevovat a zkoušet nové pastelky a nové omalovánkové knihy :-)

Katko moc a moc děkujeme a přejeme mnoho úspěchů.

Komentáře