Lovely Dogs, omalovánky pro milovníky psů

Všude samá kočka a konečně i pes

Mám ráda kočky a baví mě je i malovat. Pár kočičích omalovánek doma mám. Ale protože u mě doma bydlí pejsek tak hodně dlouho vyhlížím psí omalovánky. Ale kde nic, tu nic. Jen v zahraničí a tam já nenakupuji.

A z čista jasna... Hurááá!!! Krajina omalovánek snad ví, po čem každá z nás touží a psí omalky jsou přímo za humny. A ne jen tak ledajaké. Stačí hodit do košíku a druhý den jsou u mě doma.


Lovely Dogs od Amandy Neel jsou dokonalé. Ilustrace přesně podle mého gusta a já si rochním. Co stránka, to jiné plemeno. A dokonce i můj milovaný pudlík. Prostě pohádka.


Obrázky sice na slabém papíře, ale jsou jednostranné, takže to ničemu nevadí. 

Jediné, co bych já osobně nemusela, je "druhá část" knížky, ve které jsou na každé stránce dva obrázky pohlednicového formátu. Totožné s obrázky z omalovánky. Takže jeden obrázek dvakrát. To u omalek nemám ráda, protože se nikdy nedokopu vymalovávat obrázek znovu. Ale téhle krásce to odpouštím a stavím jí na čestné místo v mé sbírce.

A jak jste na tom s malováním zvířat vy? Máte už doma nějakou psí omalovánku, koupíte tuhle anebo pejsci nejsou nic pro vás?

Komentáře