Kdo se ujme Krojovánek?

Omalovánkový tag očima Andrey

Že je velmi milá, šikovná a má smysl pro humor, jsem věděla. Stejně tak, že pastelkám dobře rozumí. Ale o jejím omalovánkovém snu, jsem neměla ani tušení. Andrejko, kéž bys jednou své vysněné omalky nakreslila. Hned bych je koupila a malovala jako o život.

Malířky, pohodlně se usaďte a vstupte do světa pastelek a omalovánek Andrey.

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Nedá se říct nenávidím ... asi jen trochu bojím, pořád ji odkládám a asi jsem se s ní ještě úplně neseznámila nebo nevím, kde je problém...  Řeč je o Kerbyho Říši snů.....  Je tak nádherná, já se z jeho kreseb posadila na zadek, ale zatím si k ní hledám cestu. Mám tam teď obrázek těsně před dokončením, ale ty bláho, já to čmarikuju už tři měsíce a počítám, že tak na podzim dodělám...  Štěstí, že se knížky nezkazej :)

Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Vždy, zas a znova... já tady mám adeptů vícero, ale nechám teď v pozadí skvosty jako Polychromos nebo Prismacolor, to by asi nikoho nepřekvapilo... Já se určitě brzy budu shánět po dalších Mapedkách...  Tyhle pastelky mě fakt mile překvapily, ale škoda těch neonových odstínů a celkově by Mapedky mohly zareagovat na omalovánkový boom tak jako Faber Castell a navýšit počet barviček :) 

Když mi přišly Polychromos a Prismy, tak nějkak jsem věděla že budou úžasné a dokonalé...  Ale. Kkdyž jsem šla kolem papírnictví a nakoukla a ty Mapedky tam tak ležely a našeptávaly "kup si nás", tak jsem si vzpomněla na tu spoustu negativních recenzí a řekla si, že by v tom byl čert, abych z nich něco nevykřesala...  A jsou super, já nemohu říct nic proti :)

S pastelkami to Andrea opravdu umí :)

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

 To přesně vím :) jmenovaly by se "Krojovánky", byly by plné folklórních motivů, krojovaných žen a mužů, stařenek v šátcích, sedících na zápraží, jak odhazují zrní slípkám a motajících palce na rukách :) Dětičky v kruhu držící se za ruce a tančící. Holčičky s copánky a čepečky, hošíčci s řehtačkami... Stoly s vínem, révou a koláči... Květinové obrazce a stuhy....  

Dokážu si představit každou stránku, ale nemám odvahu jít a kreslit a asi ani dostatek sebevědomí pak knihu protlačit k vydání.... doufám, že mi tenhle nápad někdo šlohne a já si je pak budu moct pohodlně koupit :)

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci?

Asi takové nemám... Možná bych se občas prošla po Marco Raffine, ale spíš po nich chci něco, co tak dobře neumí :) Vracím se k nim často, už mám vytipované omalovánky, ve kterých se s nimi kreslí super a tam je používám.

Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Babičce? Těžko říct, ale asi Inspirativní vymalovánky... krásné, celkem jednoduché obrázky bez zbytečných titěr :)

Každým dnem očekáváme příchod na svět mé první neteřinky :-) takže až by Eliška povyrostla, darovala bych jí Disney Art Deco.... ty jsou krásné :)

Nepříteli rozhodně Ann's Doodles, takový mrchy titěrný by ho určitě položily :)

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Pastelky polychromos, nějaká speciální edice s pastelovými tóny...

Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

 Já jsem obyčejně šťastná, když obrázek domaluju. Prostě se s tím crcám hodiny, občas už jsem pěkně nedočkavá, protože se strašně těším na konečný výsledek...  A pak si šťastně oddychnu :) Možná by se pár takových obrázků našlo v Dagdrommar nebo Bloomster mandala, to jsou moje srdcovky :).

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

S žádnými jsem se zatím do křížku nedostala :-) Při koupi pastelek jdu obvykle na jistotu. Hodně svůj nákup promýšlím a nekupuji nic neprověřeného... Mám šestery pastelky, všechny koupené po zdlouhavém čtení recenzí a po stovkách prohlédnutých obrázků... Takže takové zatím neznám.

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Kilometry látek na šití.... :), doplňky a nezbytné zbytečnosti k šití a klubíčka na pletení a háčkování.... Božínku, já bych se rozšoupla :)

Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Věřím, že malování a kresbě se budu věnovat celý život... Vždycky to byl můj koníček... ale omalovánky mě posouvají dál, poznávám nové techniky, to je prostě boží :).
Doufám, že mi i ty omalovánky vydrží co nejdéle, je to vášeň :)!

Andrejko, moc a moc děkuji za krásné odpovědi. A Elišce posílám pohlazení a přání pevného zdraví. Stejně jako jejím rodičům.

Komentáře