Dopis Ježíškovi ... od Šárky a Katky

Šárka

 

Milý Ježíšku,

Je to už hezkých pár let, co jsem ti psala. No jo, stárnu a dosud pro mě byla nejhlavnější přání mých dvou dětí. Ale protože jsou už obě dospělé, je na čase myslet i trochu na sebe. I když… já už letos dostala několik dárečků. Splnila se mi moje první dovolená u moře, pořídili jsme si pejska a teď to vypadá, že od ledna budu mít konečně práci. Takže bych měla být vlastně skromná a přát si už jenom zdravíčko pro celou rodinu. To si samozřejmě přeji. Ale protože snít je tak kouzelné a svět pastelek a omalovánek se z největší části odvíjí ve fantazii, zasním se :)

Tady je tedy mých pět pastelkových přání:
Foto: Radostpromaminku.cz

1. Zkusila jsem jedinou pastelku Polychromos a nadchla mě. Objednala jsem si tedy další tři kusovky, ale někdy taková jedna sadička by určitě potěšila.
2. Nezkusila jsem, a proto bych moc chtěla zkusit pastelky Prismacolor.
3. Reálnější přání je sada pastelek Lyra Groove Slim, krásně se mi s nimi maluje.
4. Docela ráda bych vyzkoušela buď pastelky od Crayoly nebo Colorino Artists.
5. Minerální líh anebo sadu prašných kříd od Koh-i-noor.

A mých pět omalovánkových přání:

1. Sommarnatt
2. Magisk Gryning
3. Omalovánku od Marii Trolle – jednou jakou
4. možná Čarovné lahodnosti
5. Romantic Country a nebo Inklings

Nejsem skromná, že, ale jsou to jenom sny. A jestli mi, Ježíšku, z toho něco nadělíš, budu mooooc šťastná.

Tvoje Šárka ♥

Milý Ježíšku, protože ty víš všechno, tak víš, že Šárka je moc hodná holka a dělá mnoha lidičkám spoustu radosti. To si zaslouží alespoň jedno splněné přáníčko. No ne? M.

Katka


Milý Ježíšku,

Vím, že Ti píši každý rok své nemalá přání a ty mi některé z nich plníš… Letos to byl pro mě těžký rok, kdy jsem si musela mnohé věci přiznat a říci si o pomoc. Přerušení studia, začátek farmakoterapie i 2 měsíční pobyt v nemocnici mě mnohé vzali, ale i přinesli. Co mě vzali, není důležité, ale všechny tyto události mě nasměrovali tam, kde jsem teď. Usazená za stolem, před sebou omalovánky a kolem mě pastelky. Jsem ráda, že jsem tento svět objevila, neboť mě jednak baví, druhak mi pomáhá bojovat s démony duše. Proto bych Tě milý Ježíšku chtěla poprosit o pár dalších věcí, které by zahřály na duši a pomohly mi na cestě k uzdravení.

Pastelkové přání:
Foto: Krajinaomalovanek.cz

  • Moc bych si přála doplnit sbírku Derwent Inktense, mám 17 pastelek, do kterých jsem se zamilovala, a moc by mě potěšilo mít větší paletu barev :)
  • Dále bych si přála Progressa (včetně neonek <3), je to úžasný český produkt se skvělýma barvama.
  • Poslední moje pastelkové přání je doplnit odstíny Derwent Drawing, mám 12 pastelek v sadě, ale jsou tak skvělé, že bych chtěla všechny odstíny

Omalovánková přání:

  • Miluju Alenku v říši divů, a protože jsem tak trošku psycho, okouzlila mě omalovánka Alices Nightmare in Wonderland
  • Také bych si moc přála Inspirační vymalovánky II - Cesta životem, první díl mě moc moc okouzlil a velmi ráda jej vybarvuji (hlavně akvarelovými pastelkami) takže druhý díl v mé sbírne nemůže chybět
  • 2 omalovánky se mi zalíbili, ale o nich bych ti spíše chtěla jen informovat, třeba bys mi je mohl domést za rok, jsou to Inklings 2 a Menuet de bonheur

Další přání:

Tady milý Ježíšku asi nebudu moc skromná… Přála bych si hlavně zdraví (jak pro mě, tak pro všechny, které mám ráda)… A taky, abych se příští rok dokázala vrátit do školy, jenž mi velmi chybí.

To je vše, co si přeji, když doneseš aspoň jednu jedinou věc, budu velmi šťastná.  Tvoje Katka

Milý Ježíšku, Katka letos byla moc hodná a přece jí osud naházel pod nohy spousty překážek. Všechny je úspěšně zvládla a to si zaslouží určitě nějaké to splěné přání M.



Komentáře