Pastelková maniačka v ... Pastelka.eu


Pamatujete na pastelkovou maniačku? Na slečinku, která bůhví odkud vytáhla kouzelnou kreditku s neomezeným limitem a šmejdila po obchůdcích jako utržená ze řetězu? Obzvlášť v prosinci řádila jako černá ruka. Pak nám dala na chvíli pokoj, ale už jí asi svrbí prstíky nebo co a vyráží znovu na lov. Olalá, to nás zas bude lákat k utrácení, můra jedna :))) Ještě že má alespoň jedno pravidlo, nenaházet do košíku víc jak deset produktů. No, nevím jak vy, ale já jsem děsně zvědavá, co tentokrát ukořistila v Pastelce.eu.

Pastelky Triocolor – tak tady si klepu na čelo. Po své zkušenosti s Triocolorkama nechápu, proč je kupuje. Hm, ale ona vybírá ty silné a v krásné plechové krabičce. Tak to už se možná ani nedivím a tajně doufám, že mě třeba jednou navštíví a půjčí mi je k vyzkoušení. Chci tu jejich úžasnost vidět v praxi!

Foto: Pastelka.eu
Faber Castell Pitt Atelier box - jako bych to nečekala, že sáhne po nějaké excelentní sadě na kreslení. Teď vybírá boxík FC Brush Penů se 48 barvičkami. Tajně jí závidím, na tyto popisovače se super pigmentovaným inkoustem si totiž taky brousím zuby. A třeba i na nějakou menší sadičku :)))

Pilot Frixion – cože, gumovací fixy? Jako fakt? Tak to by mě taky zajímalo. Značka Pilot pro mě představuje celkem kvalitu a mít fixu, která jde vygumovat, by nemuselo být k zahození. A že vygumovaná kresba je opět vidět při -10°C? Jééé, to bych chtěla zkusit, šoupnout omalky do mrazáku a pak čekat co se ukáže :)))

Mega Colour Wheel – nad tímhle úlovkem se 103 kusy barev a pastelů od Daler&Rowney zbožně zadržuji dech. Kéž by je slečinka vytrousila někde cestou a zrovna tam, kde chodím na procházku s Térinkou :))) Tohle, to je totiž sen a myslím, že nejen můj.

Terapeutické omalovánky – formát A5, skvělé obrázky, celkem v pohodě papír a téma módy. Jej, omalky od Daler&Rowney jsem slečně poradila já. Donesl mi je totiž Ježíšek a jsou peckovní. Jen si dáma nevěděla rady s výběrem tématu a to bych to nebyla já, abych jí nedoporučila módu. I když třeba ty Geometrické vzory nebo Kaleidoskop taky nevypadají marně….

Perleťové glitry – co se třpytí, to je moje. Ehm, vlastně slečny. A proč nepoužít práškové glitry do omalovánky? Trochu lepidla, poprášit a efekt jak vyšitý!

Foto: Pastelka.eu
Dekorační razítka – slečna zabrousila do sekce razítek. Vždyť co je jednoduššího na oživení pozadí, než jej orazítkovat? Teď jen babo raď, jaké motivy vybrat. Volba padla na ptáčky. A ani není potřeba dokupovat razítkové polštářky, stačí mít doma nějaký akvarelový brush pen nebo Gelatos a razítkovací mejdan se může rozjet na plno.

Štětec s inkoustem – ano, to je přesně ono, značka: ideál na pozadí. Štetec, podobný vodnímu, ale naplněný černým inkoustem. A po dopotřebování lze bombičku s inkoustem snadno vyměnit. Jo, ten prostě musí do košíku.

Da Vinci štětce – a když už slečna brousila mezi štětci, sáhla po téhle rozkošné sadě chlupáčů. Na akvarelové malování budou jako dělané. A že ji k nákupu „donutila“ ta rozkošná dóza, o tom už nikdo nemusí vědět.

No, hezky nám ta maniačka zase pokoupila. A přiznám na rovinu, že většině těch věcí bych se taky nebránila. A co vy? Inspirovala vás slečinka k nějakému toužení nebo vás tentokrát nechala v klidu?

Komentáře