Dopisy Ježíškovi ...



Ahoj malířky a malíři,

už od začátku tohoto blogu mám za cíl jediné. Abyste se tady cítili příjemně a pohodlně. Aby tohle byl především váš blog. Moc mě potěšila vaše účast v pastelkovém tagu. A tak jsem si řekla, že je nejvyšší čas se pustit opět do společného projektu. A doufám, že mě v tom nenecháte.

A víte, co budeme dělat? Budeme psát Ježíškovi. Žádný žbrblání, že už jste na dopisy Ježíškovi velcí a kdesi cosi. Vánoce jsou o snění, o radosti a o splněných přáních.

Pojďme letos trochu navést Ježíška správným směrem, aby nám zas nedonesl další hrnec, šálku nebo poukaz na rodinný nákup. Pojďme ho popostrčit, že chceme dárek, který nám udělá opravdu radost. A třeba bude z všeobecného hlediska nepraktický. Ale vždyť nepraktické dárky jsou přece ty nejlepší!

Pojďme si ty letošní Vánoce udělat barevné!


Tak a teď k jádru pudla. Co budeme dělat? Každý, kdo se bude chtít zúčastnit, mi napíše seznam přání. Je jedno, jestli pro Ježíška reálný nebo takový, který je fakt jen z dimenze snění. Každý seznam by měl obsahovat 5 pastelkových přání, 5 omalovánkových přání a 5 přání na věci, které vás fakt potěší, ale nejsou praktické. Seznam můžete doprovodit slovy, proč to chcete a odkazy, kde to Ježíšek koupí. Anebo taky nemusíte. Stačí jen vaše přání a já bych se pokusila Ježíška nasměrovat.

A proč Ježíškovi píšeme? Protože by bylo hezké dostat pod stromečkem i nějaké to překvapení. I když si třeba Ježíškovi říkáte, co chcete, může zrovna neposlouchat anebo se ve vašich přáních nevyzná. A třeba vám nechce dávat jen dárky, o kterých víte. Třeba vás chce překvapit. A my ho tady popostrčíme tím správným směrem. Stačí mu pak jen nenápadně podstrčit svůj „článek“. A třeba si vašich tipů všimne i Ježíšek, o kterém ani nemáte tušení, že by vás chtěl obdarovat. Anebo se třeba jen inspirujeme navzájem.

Takže co vy na to, napíšete letos Ježíškovi? Jestli ano, pošlete mi svůj dopis nebo seznam přání. Na FB do zpráv nebo v dokumentu. Anebo na email vaisinski@gmail.com. A nebojte, váš dopis přání bude podepsán jen křestním jménem (nebo jak si sami řeknete). Takže nikdo kromě vás nebudu vědět, že za těmito písmenky jsou vaše touhy ;)

PS: taky Ježíškovi napíšu, jen si musím přesně promyslet, cože to vlastně vážně chci :)

Komentáře