Dopis Ježíškovi od ... Zuzky, Markéty a Jany

Zuzka


Milý Ježíšku,

nedalo mi to a i já ti píší seznam toho, po čem moje srdíčko touží. Mám spoustu přání, ale ty mi splnit nemůžeš, to musíme my sami. Ale pár jich je i takových, které v tvé moci jsou. A abys to se mnou neměl tak těžké, a já jsem děvče pořádkumilovné, napíši ti snad výstižný seznam

Omalovánky ... tady ti asi moc nepomůžu. Jsem skromná a moje nejvysněnější omalovánky již vlastním (Čarovné lahodnosti)

1) Čarovné lahodnosti druhý díl ... od čarodějky Klárky Markové. Řekni mi, kde je budeš nadělovat a já si tam už teď stoupnu jako první do fronty, protože ty budou 1000000% úžasné! :-)
2) Motivační mandaly. Mám moc ráda citáty a taky ráda své vymalované obrázky rozdávám přátelům jako dárky. A tady tyhle omalovánky jsou na to jako dělané.
3) Inspirační vymalovánky II. - Cesta životem. Mám první díl a jsou tam mooooc krásné obrázky.

Pastelky ... tady to je jasné, moje největší přání je ...

Foto: Martinus.cz
1) "Mondeluz 72ks v plechu". Tuto moji formulku vyhrknu kdykoliv se mě někdo zeptá, co ještě k malování potřebují. Ale vím, že na ně si budu muset ještě hooodně dlouho počkat, stojí moc penízků.
2) Minerální líh. Hrozně mě láká ho vyzkoušet.

Ostatní ...

1) Nové CD od Richarda Mullera "55"
2) Nové CD skupiny 4TET "4rd"
3) Sodastream

Míly Ježíšku, vím, že toho máš hodně, a i když se ti nepodaří má přání splnit, tak Tě mám stejně moc a moc ráda ... tvá fanynka Zuzka

Milý Ježíšku, prosím, moc se přimlouvám, splň Zuzance alespoň jedno její přáníčko. Vždyť to co si přeje, učiní její život o kousíček šťastnějším. M. 

Markéta 



Můj milý Ježíšku. 

Rozhodla jsme se ti napsat, abys věděl, co bych si na Vánoce moc přála a abych ti tím ulehčila výběr. Myslím si, že jsem letos byla hodná a tak si nějaký dárek zasloužím.

Z pastelek bych moc chtěla umělecké Marco Raffine, sadu pastelek Crayola a linery Stabilo. Z omalovánek Adventní omalovánky, MagiaDoodle venkovská idyla a Čarovné lahodnosti

Foto: Rajvlny.cz
A z dárků pro radost miluju svíčky a jejich světlo a vůni, tak nějakou super svíčku, ráda pletu, tak nějakou pěknou vlnu nejlíp v modré barvě a ráda čtu, tak dobrou detektivku nebo romantický příběh.

Předem děkuji za nějaký dárek z uvedeného seznamu. Moc se těším na překvapení.
Markéta

Milý Ježíšku, budeš tak hodný a splníš Markétce nějaké její skromné přání, viď, že ano. Takovou skromnou dušičku jistě potěší, ať už z jejího seznamu vybereš cokoliv. M.

Jana


Milý Ježíšku,

Dopis Ti napíšu moc ráda, i když je mi téměř 40. Bude však úplně jiný, než jsem si ještě odpoledne sama myslela. Mám hodně přáníček, týkajících se pastelek, fixiček, barviček, omalek a všech dalších potřebností i nepotřebností. Všechna tato přání si zatím stačím plnit sama. Postupně - to víš, nechci se ukvapit a něco uspěchat. Dávám si na čas.

Ale je něco, na co jednotlivec nestačí.
Přeju si pro nás všechny:
  • zdraví - jen tak si to naše pastelkové bláznovství, můžeme užít
  • dobrou náladu
  • klid a mír
  • nápadité a inspirativní autory
  • a všechny lidičky, které tahle super mánie, jakýmkoliv způsobem baví
To je všechno, miláčkové. Přeju krásného Ježíška a ať vám naježí to, co si přejete. A protože jsem taky trochu sobec, tak mne by se z těch dostupných věciček hodili nejvíc umělecké pastelky. Tajně toužím po Prismičkách.

Vaše Jana

Ježíšku, Janička je učiněný andílek. A i andílci si zaslouží potěšit dárečkem. Mám pocit, že ať Janičce vybereš cokoliv, rozzáříš její úsměv. A o tom přece Vánoce jsou. Tak na ní prosím nezapomeň. M.




Komentáře