Dopis Ježíškovi od ... Veroniky, Šárky, Báry a Jíti


Veronika



Milý Ježíšku, naposledy jsem ti psala před několika lety, když jsem byla ještě malá holčička a strašně si přála toho velkého plyšového medvěda kterého jsem se od tebe stejně nedočkala. Nicméně píšu ti znovu po těch letech, s velkou nadějí že alespoň jedno mé přání splníš. A protože se ze mně stal omalovánkový maniak mými přáními jsou:
Foto: Krajinaomalovanek.cz

1)Morty Noble - Angeles (tyhle omalovanky si přeji úplně nejvíc to byla láska na první pohled)
2)Alena Lazareva - Fantasy kingdom (podle ukázek vypadají úžasně)
3)Marida Budek - Krajina básní (to je moje vášeň 😀 )
4)The One and Only Mandala (mandalky jsou další mojí vášní)

Moje pastelková přání jsou:

1) Polycolor (jednou jsem je měla možnost si je zkusit a moc bych si je přála doma mít)
2) Faber Castell polychromos (ty bych si strašně chtěla vyzkoušet)
3) Johanna Basford pastelky Noris Club (už od ní mám omalovanky a tak bych chtěla i tyhle pastelky)
4) ještě bych tě chtěla poprosit o minerální líh ten mi nikdo nechce koupit 😀

Moje ostatní přání jsou:

1) Překonat krizi co máme s přítelem aby jsme mohli v dubnu znovu zkusit štěstí a pokusit se o druhé miminko (i když to asi nezařídíš)
2) Nějakou krásnou sadu vonných svíček nejlépe třešeň, brusinky, magnolie nebo čokoláda
3) Nějaké barevné laky na nehty (ty víš že si na krásné nehty potrpím)

A to je asi vše, samozřejmě vím že toho máš moc a tak budu ráda i třeba jen za jeden dáreček.

Děkuji Tvoje Veronika.

Milý Ježíšku, splň prosím některé přáníčko, které má Verunka ve svém seznamu přání. Celý rok byla hodná holka a to si nějakou to odměnu zaslouží. M

Šárka



Milý Ježíšku,

už je to docela dlouho co jsem Ti psala dopis, ale zkusím to:-)

Jak moc dobře víš - však se jistě poctivě koukáš:-) - tak jsem byla občas i hodná;-) a proto mám k Tobě nějaké to přáníčko, ale neboj je jich malounko. Jsem přece skromná žena;-))))
Foto: Kramekprodeti.cz

Moje pastelkové přání jsou pastelky Maped 48 ks, ty máme společně s dcerou Aničkou a pořád nám docházejí:-)

Pak bych si přála pastelovník na hoooodně pastelek, aby mohly se mnou cestovat:-)

A nakonec ořezávátko, ale takové co se neztupí. Protože u nás je ořezávátko tupé hned, jak ho donesu domů:-)

Moje omalovankové přání jsou omalovánky od Sherri Baldy (do těch jsem se opravdu zamilovala)

A na konec mám ještě jedno přání;-)))......přála bych si jednorožce (jasně mám si přát něco reálného). Takže bych si moc přála aby můj Taťka a moje zlatá tchýně (jinak tchyňuša) vyhráli boj nad zlou nemocí a byli tu s námi ještě hodně dlouho. ...... Jo a toho jednorožce prosím fialového:-)))

S láskou tvoje Šárka

Milý Ježíšku, až budeš plnit lidské přání, nezapomeň na Šárku. Všiml sis, jak skromná přáníčka má? To by bylo, aby některé z nich nevyslyšel. M.


Bára



Milý Ježíšku,

tak kde začít… Vánoce odjakživa miluji, jsou pro mě magické. Od té doby, co máme děti dvojnásob. Vždycky mi dělalo velikou radost vidět ty jejich zářící oči… i když je jim 14.

Ale letos poprvé je to nějak jiný…. Jsem psychicky strašně unavená a vůbec nejsem schopná vymýšlet dárky pro kluky, mého milovaného muže natož pro mě. Letos poprvé nemám v půlce listopadu ani jeden dárek a vlastně ani nevím, co ….

Zkusím tedy sesmolit seznam mých přání, třeba mě to popostrčí…. Vůbec nevím, co si přát…. Dárky vždycky řešíme hlavně pro ty naše čtyři padouchy a my jsme rádi, že jsme spolu a šťastní…

Tak jdu na to….

Pět pastelkových přání:

Není to úplně těžké, vzhledem k tomu, že s kreslením pastelkami začínám, mám jen školní :)

1. Pastelky, jiné, než školní by byla parádička…72 si jich asi, vzhledem k rozpočtu nikdy nekoupím… 
2. S tím minerálním lihem bych to vážně moc chtěla vyzkoušet… 
Foto: Radostpromaminku.cz
3. Stabilo miluju….. hlavně na psaní do diáře :) … 
4. Tohle bych taky chtěla zkusit … 
5. No a ještě bílá … 

Pět omalovánkových přání taky zvládnu snadno…. Jsou nádherné:

1. Nádherná… 
2. Kouzelné… 
3. Vánoční… 
4. Něžné … 
5. A nakonec nejúžasnější… 

A nakonec pět přání pro radost…. Hmmmmmm??? Jdu na to:

1. Taštička na KinezioTaping .... Vzhledem k tomu, že kluci dělají Judo, je pořád olepuju a hodilo by se něco, kde bych měla všechno pohromadě.
2. Můj veliký sen je digitální zrcadlovka… miluju fotografii a zatím fotím jen na mobil…. Klidně by mohla být i použitá Ježíšku :) … vím, že je to přání neskromné, ale je to vážně můj sen…
3. Miluju andílky a nedokážu si bez nich Vánoce představit, tak dalšího do sbírky? … 
4. Potom bych si moc přála trochu klidu do mojí mysli, aby vše začalo zase fungovat jako dřív.
5. Trochu energie…. Vůbec nevím, kde jsem jí ztratila…ale mám pocit, že už mi jí moc nezbývá, tak kdybys tu mojí ztracenou někde našel Ježíšku, ….

Děkuji Ti a už se na Tebe moc těším….

Bára

Milý Ježíšku, Baruška poslední roky myslela jen na druhé. Je nejvyšší čas jednou myslet i na ni. Splň jí prosím některé z jejích přáníček. Pak se třeba trošku uleví její smutné dušičce a bude opět ta spokojená a usměvavá máma. M.

Jíťa



Milý Ježíšku!

To už je let co jsem ti naposledy takhle psala, že? A kolik se toho za ta léta změnilo… Tehdy jsem byla ještě dítě, teď už mi táhne na 30 :(. Jak ráda bych se do té doby vrátila :). Byla jsem ještě malá holka, bez starostí, radující se z každé pěkné věci okolo. Měli jsme doma vždycky krásné Vánoce a šťastnou rodinu, která se s radostí scházela. Jediné co se nezměnilo, je moje láska k Vánocům. Miluju ten čas, kdy se všechno rozsvítí, napadne sníh a všechno je tak nějak krásnější a kouzelnější. Lidé jsou k sobě hodnější a milejší a dostávají krásná překvapení.

Nu, dnes už je mnoho věcí jinak. Už jsem vyrostla, už nejsem bez starostí, jsem už několik let vdaná, několik let jsem studovala, pracovala a teď si užívám mateřskou „dovolenou“ s naší malou krásnou, velice akční a neposednou holčičkou. Nikde neposedí, takže ani já nemám chvíli klidu pokud nespí. Ale stejně ji miluju :) Nebudu Ti lhát, není to lehké. Naše šťastná rodina se rozpadla a s oběma rodiči najednou se vídám spíš už JEN o Vánocích, kdy se sejdeme, ale už to není takové jako dřív, jelikož jsou rodiče rozvedení. Nikdy jsem moc nevěděla co si přát na narozeniny či Vánoce, takže mi většinou dávali peníze a já jsem si pak za ně koupila něco co jsem potřebovala nebo co se mi líbilo. Ale letos, milý Ježíšku, letos mám nový koníček a mám hned několik přání. Ten koníček mě moc baví, sice na něj nemám tolik času, ale alespoň při některých večerech a výjimečných volných chvílích mě uklidňuje po náročných dnech s malým neposedným dítětem. Tak si prosím přečti má pastelková přání a snad se mi alespoň jedno splní.

Pastelková přání:

1. První přání je sada pastelek. Pastelky, které jsem si koupila, mají „jen“ 24 odstínů a já bych moc chtěla víc odstínů, abych mohla malovat hezčí obrázky :) Samozřejmě že největším snem by byly obří sady prismacolor nebo polychromos po 120 kusech, ale já mám trošku skromnější přání… Je to sada českých pastelek Koh-i-Noor Polycolor (72 odstínů pastelek).

Má další pastelková přání nejsou přímo pastelky, ale fixy a linery, protože bych chtěla vyzkoušet i jiné styly malování omalovánek než jen pastelkami.
Foto: Krajinaomalovanek.cz

2. Linery Stabilo
3. Fixy connector
4. Zlatá a stříbrná fixa POSCA
5. Poslední „pastelkové přání není tak úplně pastelkové :) Je to látkový pastelkovník (s kotvičkami), aby měly moje pastelky kde bydlet :)

Omalovánky

Druhá část mého dopisu obsahuje omalovánky. Jelikož jsem v malování omalovánek celkem nová, mám doma jen jedny (Alenčinu říši divů) , které jsem od tebe dostala loni na Vánoce (resp. Tys mé přání předal mojí mamince). V knihkupectví se mi moc líbily omalovánky od Johanny Basford. Mám ráda přírodu a zvířata tak by se mi líbily její omalovánky Enchanted Forest a Magical Jungle. Další přání by byly vánoční omalovánky Johanna‘s Christmas, abych měla co malovat při letošní vánoční náladě :) Moc se mi líbí i obrázky v omalovánkách Animorphia, ty by mě taky moc potěšily. A nakonec mě moc zaujaly hudební omalovánky kde má každá omalovánka u sebe odkaz i na hudbu, kterou můžete při malování poslouchat. To by se mi moc líbilo, protože miluju i hudbu.

No, poslední část dopisu je asi nejtěžší. Dalších 5 „nepastelkových“ přání :) To je těžká věc, ale jsou to přání, která bych chtěla splnit úplně ze všech nejvíc :)

1. Chtěla bych, abychom s mužem postavili dům, kde budeme s našimi dětmi šťastně bydlet. Už jsme na dobré cestě, povolení už máme, na jaře začneme stavět, ale budeme potřebovat spoustu štěstí, aby všechno vycházelo a musíme našetřit co nejvíc peněz, ať to všechno finančně zvládneme… Takže takové malé vítězství ve Sportce by bodlo :) Ani by to nemuselo být celých 200 miliónů korun. Stačily by dva :)

2. Chtěla bych pracovat v oboru, který jsem vystudovala = biologie/zoologie. Vím, je to náročné přání, protože takových míst moc není. Nejradši bych chtěla mít vlastní ZOO :) Chtěla bych být ředitelka svojí vlastní ZOO, starala bych se s dalšími lidmi o zvířata, stále by jich přibývalo a ZOO by se rozrůstala. Takže opět by asi pomohla ta výhra ve Sportce. :D

3. Mám i jedno přání, které je klasickým přáním každé Miss. Chtěla bych, aby v celém světě byl mír a nebyly žádné války. Aby země řešili spory mezi sebou domluvami a ne násilím.

4. Chtěla bych, aby všichni mí blízcí a přátelé byli zdraví a byli daleko od jakýchkoliv nebezpečných smrtelných nemocí, abych s nimi mohla strávit co největší část svého života.

5. Poslední přání je úplně nejlepší :) Chtěla bych, aby byl celý svět takový jako pastelková skupinka na facebooku. Kdyby se k sobě lidé v celém světě chovali tak jako tam, byl by to úplný ráj. Děkuju Bohu za všechny ty úžasné lidičky co tam jsou a hlavně za ty co ji vedou a správcují :)

A ještě mám jednu takovou speciální prosbu :) V jednom z dopisů, které jsem tady u Martinky četla, psala jedna žena, Petra se jmenovala. Psala, že je na Tebe naštvaná a nemá Tě ráda a nechce aby byl dopis pro Tebe. Jelikož Tě znám posledních 8 let velmi osobně i mimo Vánoce (jsem křesťanka), tak věřím, že naše přání slyšíš i bez dopisu, tak doufám, že i tohle mé přání vyslyšíš. :) Petra taky psala, že by chtěla uzdravit svou duši a ducha. Asi má ve svém životě nějaká trápení a bolesti. Tak Tě moc prosím aby se s Tebou mohla zase usmířit, aby Tě mohla poznat takového jak Tě znám já, aby jste se stali přáteli (tak jako si se stal mým nejlepším přítelem) a abys uzdravil její duši tak jako jsi kdysi uzdravil tu mou bolavou a plačící dušičku, která si myslela, že je na světě na vše sama. Chtěla bych aby mohla být Petra zase šťastná a mohla Tě znát tak jako Tě znám já. Snad zde takové přání nikoho nepohorší. :) Děkuji Ti moc! :) Mám tě moooc ráda!

Jíťa

Milý Ježíšku, prosím pěkně, vyslyš Jitušku a splň některé z jejích přáníček. Sám vidíš, že její dopis je úžasný, stejně tak, jako ona sama. M. 

Komentáře