Dopis Ježíškovi od ... Vendy a Petry



Vendy


Můj milý Ježíšku ❤ 🎄,

možná bych ti mohla pomoci, abys věděl čím mi udělat radost. 💚Asi by se mi moc a moc hodily pastelky Derwent Coloursoft a nebo aspoň nějaké kusovky FC. K tomu sním o bílé Posce či něčem takovém. Hodila by se i nějaká supr stříbrná a zlatá barvička na vybarvování mých oblíbených omalovánek. To je vše z toho pastelkového.

Foto: eshop jelenisperky.cz
Z omalovánek už dlouhou dobu sním o Blomstermandala a Mandaly velký formát, jsou tři díly, ale mě bude stačit jeden.

A když usoudíš, že si můžu ještě dovolit něco malého přát. Byl by to malý jelínek jako brož. V něžných tónech (sv.růžová,šedivá,bílá) i když každý je krásný.

No a to ostatní. Ráda bych, abychom byli všichni zdraví a v pohodě. Co nejmíň starostí. A každému človíčku, co ráda mám, přeji alespoň malý dáreček, který potěší jeho ❤.

Milý Ježíšku, tvoje Vendy

Milý Ježíšku, jako tvůj pomocníček bych se přimlouvala, abys Vendy donesl některý z jejích snů. A tak nějak cítím, že ten jelínek, by její srdíčko zahřál úplně nejvíc. M.

Petra


Mily Ježíšku, rozhodla jsem se ti napsat. Myslím, že jsem byla hodná. Nepřeju si toho moc.

Přáníčka pastelkový
Foto: eshop Krajinaomalovanek.cz

1) Linery
2) Neonová Progressa
3) Gelová pera

Přáníčka omalovánkový

1) Čarovné lahodnosti
2) Zasnění
3) Kraina basni

A přáníčka mimo pastelky, jelikož mám víc koníčků.

1) Ráda pletu, tak nějakou vlnu
2) Šiju, tak nějakou pěknou látku na mikinu

A to je vše. Budu mít Ježíšku radost z každé maličkosti. Hlavně z rozzářených oček mých dvou chlapečků, až ty tvé dárečky rozbalí. Měj se krásně. Petra

Milý Ježíšku, až potěšíš chlapečky, potěš i maminku. Pořiď jí buď něco na malování, aby si u pastelek hezky odpočinula a nebo něco, z čeho si sama vyrobí něco hezkého na sebe. To víš, chce se ti líbit :) M.

Komentáře