Dopis Ježíškovi od ... Teji


Adresa: Ježíškov


Milý Ježíšku,

je to už pár let co jsem Ti naposledy psala a možná mé poslední psané přání byla koloběžka? Opravdu už nevím, ale pamatuji si to jako by to bylo včera kdy jsme každé Vánoce zasedali ke štědrovečerní večeri s rodiči a mým bratrem...

Každý Štědrý večer byl pro nás něčím výjimečným, kdy jsme třeba jedli a mamka dostala záchvat smíchu prostě z radosti, že jsme všichni spolu nebo to, jak táta poprvé pořídil kameru a my si střihli rozbalování dárků nadvakrát 🙂 ale bohužel i jedny Vánoce byly pro nás jakožto rodinu velmi smutné kdy se rodiče rozhodli že jejich společná cesta končí a následně po Novém roce přišel rozvod...tohle pro mě byly nejsmutnější Vánoce kdy jsem viděla rodiče naposledy spolu...postupem času si každý našel své partnery dnes už manželku a manžela tudíž dnes máme Vánoce dvojité 🙂 nikdy to pro mě neznamená dvojnásob dárků, ale možnost si Vánoční chvíli zopakovat 🙂

Dneska mám manžela a syna a vždy se snažíme Vánoce užít a přežít, obdarovat drobností každého z rodiny. Dárky dneska bohužel stojí finance ale nikdy jich nelituji ... jen se stává to, že, už pátým rokem nevyjde na to, se obdarovat sami sebe, myslím manžela a mě jelikož u nás je na prvním místě syn... Je to smutné, ale skončíme naše debaty. O Vánocích si nekupuji nic, potřebnosti kupujeme celý rok.

Ale nějak na mě sedlo kouzlo Vánoc, tak píšu tento dopis...vím, že i mé odpovědi na otázky přečte rodina a třeba ... třeba se někdo z nich rozhodne mi splnit přání ohledně mého koníčku 🙂

Teď tam prostor přání pastelkové:

1. co bych chtěla sama za sebe je doplnit mou 60ti kusovou sadu Faber Castell Polychromos do kompletní sbírky jsou to prostě moje srdcovky.
Foto: Kramekprodeti.cz
2. Přála bych si Prismacolor protože dle všech je to ten top mezi pastelkami a vlastně krom dvou barev jsem nezkoušela a zajímalo by mě jak by vypadal finální obrázek 🙂
3. Když se zamyslím, nejsem nějaký znalec a vlastně nemusím mít vše, ale lákají mě Koh i noor Gioconda většinu času dělám pozadí pastelkou, docela na tom dřu, pak jsem koupila křídy, ale prostě ta patlací práce není pro mě a tyto pastelky na nanášení by pro mě byly ale ideální a nedřela bych na tom tolik 🙂
4. Teď už opravdu moje mozkové buňky pracuji na plné obrátky a píšu další značku Crayola a proč? Jen chvála a sytost barev což je pro mě to co mě k nim táhne 🙂
5. A už jsem zoufalá, takže Derwent. Zkoušela jsem jen jednou, jaké ani nevím, ale chtěla bych nějaké syté vůbec se v nich nevyznám takže ani nemůžu říct přesně 😀... Derwent Coloursoft

Nejhorší mám za sebou 😀

Lehčí část omalovánky:

1. Rozhodně nová Hanna Karlzon dostala jsem oba díly od úžasné syslice 😀 chci i třetí 🙂
2. Dlouhou dobu chci Blomster Mandala 🙂
3. Další na mém seznamu jsou mořské dovolenkové plné moře a tepla Shine a hlavně jsou tam mé oblíbené nápisy 😛
4. Inklings je název omalovánky která by mě měla přivést na chuť postavám a vílám a jsou v mém topu na seznamu
5. A jako poslední světě div se Romantic Country těžko k uvěření, že nemám ani jeden díl, co? 😀 a v tomto se cítím prostě jako neználek a pozadu 😀

Tak a mimo můj koníček nebudou to praktické přání, ale asi i nesplnitelné, ale má to svou podstatu aby se Ježíšek neutahal 🙂

1. Každý člověk si zaslouží někoho díky komu se bude těšit na zítra...
Foto: Krajinaomalovanek.cz
2. Milovat a být milovaný je jako cítit slunce ze všech stran...
3. Nikdy není pozdě být tím čím jste mohli být...
4. Nedovol žádnému idiotovi zničit Tvůj den...
5. Dělej co Tě naplňuje ne to co Ti ostatní říkají že máš dělat...

Tohle je to, po čem toužím, aby každý v mém blízkém okolí pochopil, byl pochopen a nikdy nevzdal své sny a víru že pokud dnes není dobrý den, zítra bude lépe 🙂

A jelikož jste zvyklí na mou humornou stránku než tohle drama, tak přidám humor nakonec: lidé co mě neznají si myslí, že jsem tichá, Ti co mě znají, by za to byli rádi 😀 😀

S láskou Tvá Teja

Milý Ježíšku, má tu čest Teju trošičku znát a jestli ti mohu doporučit, hlavně na ní nezapomeň a splň jí alespoň jedno její přáníčko. Na milion procent si to zaslouží. M.

Komentáře