Dopis Ježíškovi ... od Pavlínky


U tohoto prvního dopisu mi to nedá a musím říct pár slov. Protože jsem Ježíškův pomocníček, dopis jsem samo sebou četla. A po celou dobu jsem měla úsměv na rtech. Opravdu. Pavlínka to všechno napsala tak hezky (celý dopis je do poslední tečky autentický), že tě milý Ježíšku musím poprosit: "vyber alespoň jedno Pavlínčino přání a naděl jí ho pod stromeček". 
Škoda, že sem nejsou vkládat všichni ti smajlíci, kterými Pavlínka svůj dopis proložila. To byste se teprve vy všichni, co tenhle snový dopis čtete, pořádně naladili na vánoční notu. Pavlí děkuji, jsi báječná. A držím palce. Nejen u stromečku :)

,,Milý Ježíšku",

píšu Ti, protože jedině Ty můžeš pochopit všechna ta moje přání a přáníčka. Chci Ti letos napsat pár mých pastelkových, omalovánkových a dalších přání. Vím, že to na rozdíl od těch, co mými kreativními mániemi netrpí pochopíš a dle svých možností mi pod stromeček přineseš nějaké pěkné překvapení.

Já Ti za to slibuji, že od ledna už fakt budu více šetřit, uklízet a ráda bych napsala, že omezím i své nákupy, ale - no tak jo, pokusím se, ano? Vzhledem ke stavu peněženky je to reálný slib. Vždyť proto Ti píšu. Ber můj dopis prosím s rezervou, humorem a nadhledem, jsou to přání, žádný nákupní seznam, takže věz, že každé přání má reálný základ. A víš, co mají moje přání za velkou výhodu? Dají se pořídit draze, tak akorát i levně. Promiň, že neposílám odkazy na amazon, ebay a ali, ale jsem fakt lama a přes cizí jazyky vlak nejede a toho mého chlapa neukecám.

A tak prosím, hoď svá očička na má přáníčka - pastelková, omalovánková a mix všech mých zálib. A pamatuj, že mít kupu pastelek, omalovánek, zápisníků, deníků, knížek, washi pásek a dopisových potřeb je lepší než být v depresi, nervní a mít den blbec. (A Ježíšku, měj prosím trpělivost, hned jdu hledat všechny ty roztomilé odkazy.) Mám Tě moooooooc ráda. Pouze Tvá Pavlínka

Milý Ježíšku, zde je první pětice přání - prosím pamatuj, že Vánoce jsou o snění a že vím, že nejsi můj milionářský sponzor. První přání jsou tedy ta pastelková:

1) Ježíšku já vím, ale vážně sním a toto přání má více variant … pastelky Prismacolor

2) Ježíšku, já vím. Amazon a tak. Ale víš jak. Ráda Ti napíšu báseň, sloh i text na cokoliv, ale jinak jsem lama :) … pastelky Polychromos

3) Ježíšku, konečně trochu více v reálném světě, i když stále, dost drahém. Ale snít je naprosto zdarma a navíc zcela terapeutické :) … pastelky Polycolor

4) Ježíšku od Nového roku bych ráda vedla Bujo diář/deník (Bullet Journal), a tak by mi tato kompletní sada linerů Stabilo udělala ohromnou radost. 30 odstínů nálad, to je přece paráda. Děkuji moc.

5) Ježíšku, obrovský hit mého srdce. Prostě wow! Víš, jaká by byla doma pohoda? Naprosto barevná. A slibuji, že bych ještě jednou shlédla všechna ta videa, než bych si je vůbec dovolila použít. … akvarelové barvičky Gansai Tambi

Milý Ježíšku, druhá pětice přání je omalovánková. Tady vím, co namítneš. Další mánie omalovánek. Ale co to brát jako arteterapii, pro které bude mě i všem kolem mnohem lépe? Obzvlášť, když se obrázek povede :)

Foto: eshop Radost pro maminku
1) Krásné omalovánky že světa Fantasy. Achich poprvé :) … The Inklings Coloring Book

2) Omalovánky jsou sice dočasně nedostupné, ale Ježíšku, ty dokážeš i zázraky a já Lovce Duchů miluju. Wow na entou! Fakt dokonalé!

3) Ježíšku můj nejmilejší, u Jasmine škemrám, úpím, slibuju naprosto všechno. A na efektivní bílé, stříbrné a jiné efekty si ušetřím. (Víš, ty gelovky a tak) To je prostě láska na entou <3

4) Milý Ježíšku, tenhle sketchbook je úžasný. Sice mi doma chybí první i druhý díl, ale co na tom záleží. Jo, a myslíš si, že jsem praštěná, když se i v omalovánkách snažím vyhnout spiderům, broukům a tak? … Colour My Sketchbook 3

5) Myslím, že můj šatník i já sama, potřebujeme tak oživit, že popustit uzdu fantazii u omalovánek je to nejlepší řešení Ježíšku <3 … Moda

Milý Ježíšku, teď bych Ti ráda napsala má ostatní přání - moc ráda čtu, washipáskuju a zapisuji a tak i zde ber mou inspiraci pro Tebe s velkou rezervou a nadhledem Tobě vlastním <3

1) Tento oficiální zápisník Bullet Journal je sice dostupný na dotaz, ale protože jsi Ježíšek, vím, že dokážeš všechno. A věřím, že tímto přáním podnítím i zvědavost všech, kterým dáš můj dopis přečíst.

2) Milý Ježíšku, vím, že si teď říkáš, co to zobu za lentilky, ale věř mi, že toto je Obag mezi papírovými maniaky. Do starter kitu už bych si pak ušetřila jen na skicák a zápisník s hnědým papírem. Ježíšku, pls neomdlévej, ještě ne. Jsem přece jen hodně velký snílek. … zápisník Midori

Foto: eshop megaknihy.cz
3) Milý Ježíšku, washi pásky ,,Ateliér malíře", Ateliér fotografa a washi pásku s motivem propisek a per si asi přeji tak moc, že je nemůžu nikde konkrétně najít a tak posílám alespoň inspirativní odkaz.

4) To neustálé přenášení pastelek Ježíšku je tak na dva pastelkovníky. Byl by to mixík Mapedek co mám doma, ale než budou jiné, myslím, že by i mým obyčejným pastelkám dodaly profi nádech :)

5) Milý Ježíšku, jako správný papírový maniak Ti píši o tomhle úžasném počteníčku. … knížka Bílá magie/Epocha papíru

Na závěr dopisu bych Ti ráda milý Ježíšku sdělila, že jsem Ti tento dopis psala dvě a půl hodiny, čímž jsi mi ohromně zlepšil náladu a dal mi sílu snít. Psala jsem Ti z mobilu a než jsem vybrala to nejlepší z nejkrásnějších přání, mám baterku na 35%, takže jsem si opravdu dala záležet. Díky, že jsi a že mě jako jeden z mála tak rozumíš. Rok se s rokem sešel, čas psát Ti nadešel a teď už jen čekání a nádherné doufání. Veselé Vánoce plné překvapení všem. Pouze Tvá Pavlínka

Komentáře