Dopis Ježíškovi od ... Moniky, Šárky, Dagmar a Danky

Monika


Milý Ježíšku,
píšu ti úplně poprvé ve svém životě. Jako Slovenka nám doma dětem dárky nosil Dědo Mráz, pak jsem chvíli cestovala po světě a potkávala Santa Clause a Papai Noel, až mně láska zavála do Čech, kde jsem se zabydlela a založila Česko-slovenskou rodinu.

Samozřejmě s dětmi ti každý rok tvoříme dopis plný hraček, co rozzáří dětská očička :). A tak jsem si teďka řekla, že by bylo hezké jednou ti napsat i svá přání…

První omalovánky jsem si koupila přesně před rokem a hodně dlouho leželi v šuplíku. Před pár měsíci jsem na Facebooku narazili na úžasnou Pastelkovou skupinku, vylovila ty omalovánky a prohrabala dětem krabičky s pastelkami :) A mé srdce zapleskalo a nová záliba je na světě. Popravdě úplně nová není, jako malá jsem moc ráda kreslila a malovala, jednu dobu jsem chodila i do výtvarné školy a často jsem pak mamce vytýkala, že mne nepřinutila v tom pokračovat :(

Ježíšku, moje omalovánkové přání jsou:
Foto: Radostpromaminku.cz

1, Čarovné lahodnosti - to je láska na první pohled a moc bych si je přála i s osobním věnováním paní Klárky - já vím, že jsi všemohoucí, Ježísku :)
2, předstínované omalovánky Lazareva - jsou to božské obrázky a lákají mne zejména kvůli tomu předstínování, zkusit něco jiného
3, Inklings - dívky, které mi svými velkými oči připomínají moji prostřední dceru :)
4, Snow White (Sněhurka) - pohádka, kterou mají moje holky moc rádi
5, Hanna Karlson - Hanička má krásné obrázky a toužím po jejich krásných knížkách v pevných deskách, protože knížky miluji a tohle je takové krásné spojení knížky s omalovánkami

Ježíšku, moje pastelková přání jsou:

1, prašné křídy KIN - pro tak krásné pozadí, jak mají všechny holky tady ve skupince :)
2, ořezávátko T´GAAL - pro možnost zvolit si velikost špičky pastelky 3, pár kusovek Polychromos na vyzkoušení, když je všichni tak milují :)
4, všemi vychvalovaná Posca - i když zatím nemám představu, jak bych ji používala :)
5, pastelky MAGIC KIN - pro jejich magický efekt - i když u těchto mám trošku obavu, že mi budou zabaveny dětmi :)

Ježíšku, moje ostatní přání jsou:

1, kurz nočního focení - zvládnout zachytit to čaro městských světýlek a noční oblohy
2, knížka Bushnell Candace - Jak zabít Moniku - protože knížky miluji, miluji Sex ve Městě, a tahle knížka je prostě o mně :)
3, Zápisník radosti - 365 tipů, jak mít a dělat radost každý den
4. a 5. přání: mít opět fungující rodinu, zvládnout tu probíhající krizi „středního věku“, najít opět cestu k sobě a uvědomit si, že máme krásné zdravé děti a dopřát jim život v plnohodnotné rodině…

Milý Ježíšku, jsem plná očekávání nad nadcházejícími svátky a věřím, že pro tentokrát Vánoce již neprobrečím u baterky do mobilu :(, ale budou i mé očička zářit štěstím a radosti u svíticího stromečku.

Moc ti děkuji, Ježíšku.

Monika

Milý Ježíšku, pevně věřím, že nepřipustíš opakování minulých Vánoc a tentokrát se pochlapíš a přineseš Monice dáreček, který jí udělá skutečnou radost. A třeba jich může být i víc. Monča si totiž úsměv na rtech rozhodně zaslouží. M.

Šárka


Milý Ježíšku,

omlouvám se , že Ti zase po 42 letech píšu. Kdysi mě někdo přesvědčil, že nejsem hodná holčička a proto mi nemůžeš nic donést.Věř mi, je mi dneska stydno se znovu pokoušet zjistit, jestli jsem se polepšila. Kdybys náhodou usoudil, že jsem lepší, chtěla bych Tě požádat jen o tři věci.
Foto: Krajinaomalovanek.cz

Především o to, aby všichni mojí blízcí byli zdraví a dcera zvítězila nad zákeřnou nemocí. Já se s tou svou už skoro sžila, tak na mne silou neplýtvej.

A protože moc ráda vymalovávám, drží mne to nad vodou, chtěla bych pastelky Cretacolor Karmina. (On někdo doma moje pastelky asi baští. :D )

Ještě k tomu omalovánky The Wizad of Oz. Vím, že jsem troufalá, a kdybys toho měl moc, pochopím to.

Taky bych ještě jako bonus chtěla, aby se splnila přání všem hodným lidem. Nezlob se, že zase pokouším štěstí, ale zase budou Vánoce.

Po snad milionu let se zase začínám těšit. Měj krásný den, a ať v prosinci stihneš všechno v pohodě a zaneseš radost do srdcí všech lidí.

I kdyby se na mne nedostalo, děkuji že sis můj dopis přečetl.

S nadějí, Šárka

Tak Ježíšku, z tohoto dopisu je mi moc smutno. Ukaž Šárce, že si zaslouží, abys jí navštívil. Že je hodná toho, užít si Vánoce se vším všudy. I s tou radostí z dárečků. Děkuji M.

Dagmar


Milý Ježíšku,

marně hledám v paměti kdy jsem Ti naposledy psala. Nevzpomínám si. Nejspíš někdy v dětství, a to je už opravdu dlouho. Přijímám tedy Tvoji výzvu a napíši svá přání i když jich moc nemám. Ráda plním přání jiných. Nejspíš nějaká osobní úchylka, která mě naplňuje…či co? Pramení to patrně z toho, že jsem už roky pěstounka a přání přijatých dětí a posléze rozzářená očka pod stromečkem jsou jednou z mnoha odměn, která mě činí šťastnější. Je to pár dní, co jsem s dětmi psala a kreslila dopisy Ježíškovi a vkládala je za okno, abych je až usnou potajmu vzala a mohla tak splnit jejich tužby.

Vrátím se tedy do dětství a napíši svá přání.
Foto: Radostpromaminku.cz

Dvě z našich přijatých dětí jsou autisté, myslím, že soužití s autistou je nakažlivé. Ráda ujíždím na stejných věcech. Miluji omalovánky s pohádkovou fantazií. Je to takový útěk z reality.

Co bych chtěla na malování? Po pravdě? Čas! Toho moc nemám. To mi asi nenadělíš, že jo? Chápu, všichni ho máme stejně, jde jen o to, jak s ním naložíme. Budu tedy realista. Myslím, že mám docela slušnou zásobu pastelek, ale i tak jsem zachtívavá. Jediné přání…moc bych si přála pastelky Derwent Drawing. Slyším na ně samou chválu a chtěla bych je mít a užívat si všech jejich vymožeností. Jinak nenacházím nic, co by mě nyní uspokojilo.

Co se týká omalovánek. Jak už jsem předeslala, moc času nemám a s tím, co mám (myslím omalovánky), mám co dělat do důchodu, pokud se jej dožiji v plném zdraví. Mám ráda vymalovánky s domečky, skřítky, pohádky. Jediné, které by se mě šikly, jsou nejspíš Romantic Country. Moc se mi líbí.

Co dál Ježíšku?

Pro mě asi už nic, ale moc bych přála všem těm, kteří nejsou obklopení milující rodinou, lepší zítřky. Rodina, a naši nejbližší, jsou ten největší dar na světě. A tak, čiň se prosím Ježíšku, ať je více lidí na světě šťastný a milovaných.

S láskou Dagmar

Milý Ježíšku, ty určitě vidíš neuvěřitelně silnou a laskavou ženu. A to je dobře, protože tak hodná dušička, kterou Dagmar má. si zaslouží pořádnou porci radosti. A nejen o Vánocích. M.

Danka


Můj milý Ježíšku,

naposledy jsem Ti psala dopis jako malá holčička. Vždy jsem vyrobila obálku a napsala adresu, ul. Nebíčko, Nebe. :-) Určitě Ti všechny moje dopisy došly, protože ráno za oknem nikdy nezůstaly a pod stromečkem jsem našla svoje přání. Ke stromečku jsem spěchala, ale nejdříve byla sváteční večeře, ale ta musela počkat až vyjde první hvězda na obloze. Babička mi vždycky vyprávěla o mém dědečkovi, kterého si moc nepamatuji. Pod stromečkem jsem měla nejraději knížky a pastelky a omalovánky. V současnosti Ti píší dopis moji malí synovci. Občas jim pomáhám a kreslíme i obrázky. Tenhle můj dopis je trochu jiný, už ho nepíši s dětským nadšením, ale tím dospěláckým, trochu zvědavým.

Foto: Krajinaomalovanek.cz
Mých pět pastelkových přání patří: některé pastelky od Staedtler (ty jsem ještě vůbec neměla v ruce a byla bych zvědavá jak se s nimi maluje), další nesplnitelné přání jsou pastelky prismacolor (prý jsou super), akvarelová progressa (o těch jsem dlouho nevěděla a dělají zázraky), Marco Renoir Fine Art (ty se mi líbí nejen kvůli tomu, že jsou skvělé, ale vzhledem a ani nevím proč) a Caran d´Ache LUMINACE (tyhle kvůli zvědavosti, protože si je všechny pastelky vychvalují).

Mých pět omalovánkových přání : Messages From The Fairies - Doreen Virtue (jsou to omalovánky plné víl a sálá z nich pohoda a klid, který každý z nás potřebuje), Creative Haven Fashion Figures Draw and Color (tohle jsou moje vysněné omalovánky ve kterých bych se zdokonalila i v kresbě, viděla jsem je v nejlevnějších knihách), Creative Haven Fabulous Fashions of the 1950s Coloring Book (módu padesátých let mám ráda), THE TITANIC (jsem romantička jako každá ženská, při tomhle filmu brečím jako želva a nasávám atmosféru) a Medieval town by pictura (leporelo jsem ještě nikdy nevybarvovala a tyhle obrázky na mě působí tak klidně, že si je hned představuji barevné).

Pět mých nepraktických dárků: knihy Tři slepé myšky od Aghaty Christie (mám přečtené spoustu knih této úžasné spisovatelky), Znamení rožmberské růže od Vlastimila Vondrušky (patří mezi mé oblíbené spisovatele a díky němu se dovzdělávám v historii), Umřel jsem v sobotu od Josefa Formánka (četla jsem kdysi v nemocnici jeho knihu Prsatý muž a zloděj příběhů), panenku s porcelánovou hlavou (sbírám je, největší jsem dostala k promoci od babičky) a nějakého plyšového mazlíčka.

Celý rok jsem byla hodná a těším se až si některý dáreček od Tebe rozbalím pod stromečkem. :-)

Moc Tě zdravím Tvoje Danka.

Ježíšku, všimni si, že Danuška potvrdila to, co víme oba. Že byla celý rok moc hodná. A navíc pomáhá psát další dopísky s adresou ul. Nebíčko, Nebe. Takže je taky taková tvá sekretářka. Takže to nějaké splněné přáníčko rozhodně chce. Co ty na to? M.




Komentáře