Dopis Ježíškovi od ... Lenky, Peti, Lucky a Oliny

Lenka

Minidopis Ježíškovi

Milý omalovánkový Ježíšku, celý rok jsem byla v syslení pastelek a omalovánek hodně angažovaná, něco jsem i vybarvila a snad i někomu pomohla ve výběru svými články na blogu. Takže si myslím, že i já bych si zasloužila malou odměnu.
Foto: Radostpromaminku.cz

Pastelková přání:

1) Polychromos
2) Polychromos
3) Polychromos
4) Polychromos
5) Polychromos

Předem děkuji za všech 5 pastelek :). Jé já si vlastně už 4 ks nedávno koupila na Radosti pro maminku – opravuji: Děkuji za pastelku :)

Omalovánková přání:

Já už si snad nemám co přát, protože jsem se v posledních měsících tak rozšoupla, že budu ráda, když mi znovu na hlavu nespadne police. Takže požádám Ježíška, aby mě ochránil před prohlášeními jako: Ty toho ještě nemáš dost?

Ale abyste nepřišli o tipy na omalovánky, tak sem napíšu 5 omalovánek, které bych jinak v přáních měla (a předpokládám, že do vánoc budou doma).

1) Mouse Guard – úžasná středověká myška dle RPG hry
2) Thomas Kinkade Designs for Inspiration & Relaxation (Posh Coloring Books) 
3) Fantasia
4) Kraina Basni
5) Angela Porter – Entagled Dragonflies

Takže ještě jednou děkuji za pastelku a prosím splň přání všem ostatním potřebnějším. A já si už jen přeju hodně zdraví pro všechny.

P.S.: Vypadá to, že se mi příští rok konečně podaří shodit nějaké to kilo.

1) své úspory jsem utratila na omalovánky a pastelky, takže nebudu mít co jíst.
2) místo válení na gauči u seriálů budu malovat, až se ze mne bude kouřit.

Jo jo, vím, že proběhnout se kolem baráku by bylo účinnější :) :) :). 

Lenka

Milý Ježíšku, sám vidíš, že Lenička si rozhodně nějaké to splněné přání zaslouží. Jedna pastelka pro tebe určitě nebude takový horor, za všechny ty krásné články a tip na hubnutí je to jen maličkatá odměna. M.

Peťa


Milý Ježíšku,

ač ve svém věku už bych asi věřit neměla, nemusela....to je jedno....na zázraky věřím, pár jsem jich už zažila. A jak se řiká kdo nic nezkusí, nic nezíská. Rok 2016 nebyl pro mě a mou rodinu vůbec jednoduchý a zažili jsme si hodně bolesti, tak každá náplast, byť sebemenší dokáže na tváři člověka vykouzlit úsměv a potěší srdíčko.

Mám pár přání, reálných i nereálných:

pastelkové sny:
Foto: Radostpromaminku.cz

FC Polychromos - achám nad nimi a doufám, věřím, moc si přeju ...
FC školní
Caran d´Ache Pablo
Derwent Artists
Cretacolor Karmina

omalovánkové sny (ty už jsou reálnější :D )

Favoritem jsou Čarovné lahodnosti jsou tak pohádkově kouzelné.
Romantic Country
Game of Thrones
Poďme snívať
Magia Doodle - krom barevných zahrad, ty už mě doma těší...

a ostatní přání: nejvíc ze všeho zdraví pro celou rodinu a všechny kdo si to zaslouží.

Jelikož jsme si pořídili koťátko a doma už jednu krasavici máme, ráda bych jim dopřála nějaký pořádný, vysoký, luxusní bejvák se spoustou škrabadel a místeček na spaní.
Jsem milovnice svíček a krásných vůní a svíčku Yankee ještě doma nemám.
Byt v Řecku, kam by celá rodina jezdila odpočívat, hlavně moje maminka, která to tam neskonale miluje.
Dcera si přejeme miminko, tak by se tím splnilo přání více lidem u stromečku.
A v neposlední řadě bych si přála víc času na omalovánky :D

Ufff nějak jsem se rozvášnila, tak já si jdu dát kafe a uklidim se u Lost Oceanu :D A kdybys to Ježíšku ke mě letos nestihnul tak nevadí, já mám v březnu narozeniny ;)

Krásný čas vánoční Ježíšku přeje Peťa

Milý Ježíšku, už sis zvykl, že se tu za každého přimlouvám. Peťa nebude výjimkou. Rozhodně byla celý rok hodná holka a nějaké to splněné přáníčko si rozhodně zaslouží. M.

Lucka


Ahoj milý Ježíšku,

každý rok Štědrý den čekám s nadějí a jsem plná radosti. Jen se moje pocity změnily, je mi 25 let a radost z dostávání dárku se změnšila, ale zvětšila se radost ta, kterou vidím když dárek dám.

Tento rok byl opravdu těžký, jak po psychické stránce, tak i se zdravím. I když vím, že dopis jsem nepsala už spoustu let, tak letos musím :-)

Ježíšku moje největší přání z pastelek je:
Foto: Radostpromaminku.cz

1) prismičky – ty jsou dle holek úplný poklad a přála bych si je strašně mooooc
2) STAEDTLER KARAT AKVARELOVÉ PASTELKY
3) DERWENT INKTENSE

To je z pastelek asi vše. U Omalovánek mám jasného favorita :)

1) Čarovné lahodnosti - Klára Marková
2) Dagdrömmar - Hanna Karlzon


Teď se zamýšlím nad dalšími přání, ale je to těžké, s přítelem jsme si koupili auto, bohužel od podvodníka, takže nás stálo peníze a další opravy, takže z toho bych si přála ... spravedlnost pro všechny, a hlavně abychom měli dovolání k té spravedlnosti.

Všem holkám ze skupiny Pastelkou proti stresu, hodně zdraví a štěstí, protože je to nejlepší skupina do které jsem se mohla dostat :-) a hrozně si jich vážím za to, co je v životě potkalo a s čím se perou. Moje vyhřezlá plotýnka je proti jejich trápení nic. - a proto holky přejme si zdraví a ne jen peníze, za ty si zdraví nekoupíme.

Ježíšku jak tak koukám, tak jsem se dost rozepsala, já která na psaní moc nejsem, ale mám hroznou radost že jsou lidé tak hodní a milí, a myslím že s našimi přání uděláš ohromnou radost a hlavně přineseš klid a mír.

Ať se ti letos daří a všem přineseš spoustu pohody a lásky. Tvoje Lucka

Milý Ježíšku, až budeš číst dopis od Lucinky, nezapomeň si vybrat některé z jejích příníček a pak jí ho splnit. Celý rok byla moc hodná a tak si svou porci radosti rozhodně zaslouží. M.  

Olina


Milý Ježíšku,

jistě víš, že se celý rok starám o seniory v Domově důchodců. Našla jsem si tam druhou rodinu, i když těch babiček a dědoušků tam mám víc, než ve skutečnosti. Když jsem našla tuhle možnost napsat Ježíškovi o pastelky, omalovánky a nějaký ten bonus navíc, tak jsem si myslela, jak to bude jednoduché. Ale ono to zase tak jednoduché nebylo. Nicméně Ježíšku, abys to měl jednodušší, tak jsem Ti i tak vybrala pastelky, omalovánky a další věcičky, které by mi udělaly dost velkou radost. Tak Ježíšku, mohu začít?

5 pastelkových přání

1. Pastelky Marco Raffine 72 ks.
2. Linery Stabilo Point 88 25 ks v rolovacím.
3. Gelová pera EASY 24 ks.
Foto: Radostpromaminku.cz
4. Pastelky MAGIC 24 ks.
5. Akvarelová Progressa 36 ks.

5 omalovánkových přání

1. Snad neporuším podmínky, ale je to sada 8-mi omalovánek
2. Chtěla bych vyzkoušet malování podle čísel.
3. Při prohlížení pinterestu jsem narazila na Doodle.
4. Mám ráda předstínované omalovánky a tyto vypadají dobře.
5. A Ježíšku, jelikož mám ráda tu zimu a vánoční období.

A 5 ostatních přání na závěr

1. Začínám s minerálním lihem a zjišťuji, že roztírátek není nikdy dost.
2. Opět něco k milovaným tématům ... šablona na pozadí.
3. Mám akvarelové pastelky, ale nemám pořádný štětec, který by kouzlil tak, jak si pastelky zaslouží.
4 a 5. Mám ráda hory, laviny a Krkonošský národní park je moje srdcová záležitost, tak dvě přání, abych měla památku.

Ježíšku, předem Ti moc děkuji za alespoň nějaké splněné přání. Udělá mi radost jakékoliv i když pochopím, že se taky nemusím dočkat. Máš jistě spoustu dalších žádostí a je hodně skvělých lidiček, kteří si zaslouží pomoc a splnění svých přání víc, než já.

Pokud jsi toto dočetl až sem, tak Ti moc děkuji. A přeji Ti co nejkrásnější a nejpohotovější Vánoce i když pro Tebe Vánoce znamenají nejvíce práce v roce.

Zimní a pastelková maniačka – Olina

Milý Ježíšku, Olinka si moc nevěří a tím, kdybys jí navštívil, tak bys jí určitě dokázal, že je vážně tak hodná, jak to vidí ostatní, jen ona sama ne. M.


 

Komentáře