Dopis Ježíškovi od ... Lenky, Jitky a Janinky

Lenka



Milý Ježíšku.

Předně ti moc děkuji, že jsi nám loni nadělil našeho Adámka. Sice jsi to o 14 hodin nestihl pod stromeček, ale já jsem si ráda počkala. Moje největší přání tedy je, aby se mu dále dařilo tak skvěle, jako do doposud.

A kromě toho si dovolím mít pár „sobeckých“ přání.
Foto: Jordis.cz

Z těch pastelkových/výtvarných přání bych si moc přála vyzkoušet pastelky Coloursoft od Derwentu. Víš, že umím poměrně dobře kouzlit a míchat barvy, takže si vystačím se sadou 12ti, nebo jen s pár kusovkami :-) 
Pak už taky hodně dlouho pokukuju po Derwent Drawing, protože kromě portrétů, mě prostě nejvíc baví kreslit přírodu. 
A jak poslední bych si také přála vyzkoušet tyhle super vychytané fixo-barvy.
Líbí se mi bílá, šedá, modré a žlutá barva :-)

Z nevýtvarných přání by mi nevadilo dostat nějakou dobrou  čokoládku :-) Mňam. Nebo pokračovací workshop s obručí.

Líbilo by se mi toho ještě spoustu, ale vím, že máme omezené prostory a nemůžu mít všechno na co si vzpomenu. Snažím se tedy držet názoru mého skvělého muže a mít méně, ale opravdu využívaných a kvalitních věcí. Většinou je to móóóc těžké dodržovat – hlavně v tvořivé oblasti :-)

Měj se pěkně.
Lenka

Milý Ježíšku, sám vidíš, že Lenička má krásná přání, která bys jí rozhodně mohl splnit. Alespoň jedno, protože celý rok byla hodná holka ;) M.

Jitka

 

Milý Ježíšku,

jenom úvodem ti chci říct - mám 65 let, jsem vdaná a žiji na opravdu malé vesničce nedaleko Litovle. Zde se věnuji kroužku žáčků 1. st. ZŠ a zároveň i našim důchodkyním v Babinci. Věnuji se ručním pracem a poslední dobu jsem zcela propadla omalovánkám. Mám ale myslím, zcela jednoduchá a nenáročná přáníčka:
Foto: biladuha.cz

1. Pastelky - zatím se mě nejvíc líbí Colouring, ale ráda bych vyzkoušela nějaké nové - např. Giotto Stilnovo. Potom bych ráda větší sadu Progress a nějaké neonové (asi Jolly).

2. Omalovánky - pořád váhám nad Říší snů, Proměnami zvířat, Čarovnými lahodnostmi a lákaly by mě omalovánky s tématikou World of Warcraft.

3. No jako poslední - všem tady ve skupině bych přála hodně zdravíčka, jak čtu příspěvky v 'kavárně" opravdu to tady všichni moc potřebujete a velice všechny obdivuji, že zvádají tak úžasné obrázky. Potom asi v mém věku opravdu divné přání pro Ježiška - ale, no co - oficiální hru WoW - jelikož miluji vše co se týká fantazie.

Mocinky děkuji Ježíšku. Tvoje Jitka

Milý Ježíšku, Jitka byla celý rok hodná a proto si rozhodně zaslouží, abys jí alespoň jedno její skromné přáníčko vyplnil. M.

Janinka

 

Milý Ježíšku,

rozhodla jsem se svěřit se Ti s mými nejtajnějšími přáníčky. Na začátek bych chtěla říct, že kdykoliv po něčem začnu toužit a je to v mých finančních možnostech, tak si to koupím. A když se mě pak někdo zeptá, co bych chtěla pod stromeček hrdě odpovím, že nic, že všechno co chci to mám a vlastně jediné co si přeji je, aby se měli lidi rádi, aby byli všichni lidičky co znám zdraví a šťastní, abychom zbytečně něco neřešili nebo se dokonce nehádali kvuli hloupostem, vážili si jeden druhého a chovali se k sobě s úctou. :) Může to znít jako klišé, ale já už jsem taková a od té doby, co jsem s jednou velmi blízkou osobou prožívala její boj s těžkou nemocí, který měl bohužel špatný konec, tak na těchto hodnotách lpím stále víc a víc.

Přestože jsem vždy jednala s lidmi s úctou, bránila jejich práva, rvala se o spravednost a snažila se, aby byli všichni šťastní, zdraví a nežili ve strachu, tak najednou mě tato špatná událost posunula ještě dál. Uvědomila jsem si další moc důležité věci. A rozhodla jsem se ještě víc změnit svůj život. Například žít každý den jakoby byl poslední, jednat s lidmi, jako bychom se s nimi viděli naposled, plnit si své sny, když jsou finančně možné, pokud něco dostanu nebo si koupím neschovávat si to a hned to používat a užívat si tu radost z toho, neřešit hlouposti, protože existují na světě horší věci.

Život si všichni musíme užít a neměli bychom ničeho litovat. Věřím na boží mlýny i na to, že vše špatné je pro něco dobré...

Když nás Martinka vyzvala, abychom napsali dopis Ježíškovi dlouhé hodiny, nakonec i dny jsem přemýšlela co bych Ti Ježíšku napsala.

Zamyslela jsem se a uvědomila si, že vlastně pár hmotných věcí, které bych si přála existuje, ale nikdy je rodině a blízkým nepovím. Jsou totiž moc drahé. Bylo by mi hloupé někomu říct, že chci pastelky za několik tisíc nebo svíčku za několik stovek... A tak se svěřím alespoň Tobě Ježíšku.

Moje malovací sny:

Tyto pastelky či fixy si asi kvůli ceně nepořídim. Ale ráda o nich sním. A jako správnej malovací maniak a sysel nejraději sním o těch největších sadách. :)
Foto: Krajinaomalovanek.cz

1. Mitchubishi pastelky
2. Derwent coloursoft
3. Chameleon fixy
4. Caran d Ache Pablo
5. Caran d Ache Luminance

Raději se Ježíšku ani nedívej kolik ty pastelky a fixy stojí nebo Tě trefí :D.

Zařekla jsem se, že si teď žádné omalovánky nekoupím, ale kdybych toto pravidlo chtěla porušit koupím si jedny z těchto:

1. The Mystical Lands od Uchana - Karen E. Myers
2. Vinternatt - Hana Karlzon
3. Magisk Gryning - Hana Karlzon
4. Vivi Soker En Van - Maria Trolle
5. nějaké Japonské podobné Romantic country, Debbie Macomber, Menuer de bonheur, Rhapsody in the forest, The Day We Finally Meet Baby,

Kromě malování také ráda čtu. Takže mezi ostatní přáníčka patří hlavně knížky nebo věci, které se týkají knížek či dobré atmosféry, která u těchto činností nesmí chybět. Atmosféru u čtení a malování nejlépe dokreslí yankee vosky.
Foto: od Janinky

1. Knížky od Patrika Hartla
2. Sadu knížek Harry Potter
3. Župan XL Harry Potter
4. Yankee svíčku, která bude mít Vánoční vůni, ale né moc kořeněnou :)
5. Balíček Yankee vosků

To jsou má nejtajnější přáníčka. (Tedy kromě rodinného domečku, kde bych chtěla jednou vychovat své děti.) Jsou to věci, o kterých sním, ale jejich cena je bohužel většinou hodně vysoká až se zdají být zbytečné. Takže je na svém wish listu budu mít asi ještě hodně dlouho. :D Možná i napořád.... Je ale krásné mít sny a to lehké napětí z toho zda-li se nám někdy splní....

S láskou a úctou

Janinka.

Milý Ježíšku, taky tě tak zaujal Janinky příběh a rád bys jí udělal radost? Tak jí prosím potěš a splň některé z jejích přáníček. Ona si to zaslouží. M.

Komentáře