Dopis Ježíškovi od ... Ladky, Hanky, Terry a Lucianny



Ladka


Můj drahý Ježíšku. Dnes ti nepíšu za třídu malých rošťáku jak jsi zvyklý, ale sama za sebe. Jistě víš, marco raffine a magic progress.... a kdybys mě chtěl i podarovat omalovánkami, tak cokoliv pozitivního. Mám ráda nadpřirozeno, víly, postavy... Ježíšku a kdybys našel i ten kouzelný líh, budu moc ráda.
Foto: Radostpromaminku.cz
co nás potkalo za zkoušku a že většinu času trávím v nemocnici. A víš, dovolila jsem si něco přát. Nutně bych potřebovala pastelkovníky, aspoň dva, abych svoje poklady mohla bez úhony vozit do nemocnice. A z pastelek by mi udělalo velkou radost

Ježíšku, co si přeju nejvíc je zdraví Kačenky a všech ostatních dětí a nebo aspoň hrozně moc síly pro mě. Dekuju a krásné Vánoce všem. Tvoje Ladka

Milý Ježíšku, tentokrát tě nebudu prosit o splnění hmotného přáníčka pro Ladulku, protože pevně věřím, že jí nějakým vysněným dárečkem potěšíš. Tentokrát tě prosím, stůj při Kačence a celé její rodině. M.


Hanka



Milý Ježiško,

ani neviem kedy som ti naposledy písala. Asi to bolo veľmi dávno, keď si to už nepamätám....

Skúsime pozrieť na pastelkové želania?

Priala by som si pastelky Lyra Rembrandt Polycolor. Ako už dobre vieš, keď kupujem, tak rovno veľkú sadu. Zatiaľ odkladám do pokladničky a raz určite budú. Staedtler Ergo soft sú dobré pastelky. Mám sadu 24. Teraz sú už väčšie, s novými odtieňmi – 36 ks, hodili by sa. Ak by ti niektoré ostali v batohu a nevedel si čo s nimi, potešili by :) Vyskúšať by som chcela Prismy, Bruynzeel, Caran d´Ache, Derwent, .... to by bol dlhý zoznam.

Uf, prišli na rad omaľovanky.
Foto: Radostpromaminku.cz

V nich sa musím priznať, mám dosť nejasno. Stále pribúdajú nové a krásne. Našla som novú omaľovnku Faedorables - Sweet and Simple od Seliny Fenech. Áááách, Selina © Hmmm, Majestic Coloring – zvieratá, príroda, fantasy. Ťažký, veľmi ťažký výber... Snívať dovolené, takže áchich.

Nájdem radšej niečo dostupnejšie, nech s tým nemáš toľko roboty. Rozprávkový Peter Pan, Čarodejník z krajiny Oz, Mandaly a ich tretia kniha, omaľovanky Magia Doodle, z tých mám len víly a elfov. Ostatné z tejto kolekcie úspešne zabúdam dokúpiť. Veď to poznáš, ja aby som niečo nezabudla...

Moje ostatné sny? S tými mám ešte väčší problém ako s omaľovankami.

Spomínaš si na film Duch, kde hrali Patrick Swayze, Demi Moore a Whoopi Goldberg? To je moje najprianie už pár rokov. Neviem, také stretnutie asi nebude v tvojich silách? Aspoň som to skúsila....

Vráťme sa radšej do rozprávok. Moja obľúbená, ktorú môžem pozerať zas a znova - Byl jednou jeden král. Scéna s babičkou a kráľom Já I. v lese..... Sám si stratil, sám si hledej...... našels pevnou půdu pod nohama.... Úplne presné k môjmu staršiemu synovi. Konečne by mohol aj on nájsť pevnú pôdu pod nohami. Vieš ako to s nim je, už by aj stačilo tých problémov. Neviem, či bude stačiť nasmerovať, jeho skôr poriadne nakopnúť :) Mladší syn, tiež svojská povaha. Nie je to tak dávno, že bolo obdobie, keď to ani s ním nebolo jednoduché. Jeho hádam už stačí občas poposunúť. Veď vieš, tak trochu Cody zo seriálu Krok za krokom :) Dúfam(?), že to zlé už máme za sebou. Bolo by fajn mať doma po dlhom čase znovu pohodu, kľud, pekné dni.

Ešte trošku aj za seba, ak by to šlo - nech sa dám zdravotne do poriadku. Ostatné už potom príde aj samo. Myslíš, že už nastal správny čas aj na prianie pracovné? Áno, to isté, čo aj minule, pamätáš si? Nezmenilo sa, takže nemusím rozoberať...

Máš určite veľmi, veľmi dlhý zoznam, Ak by si nestihol prísť, nič sa nestane. Určite sa nájdu ľudia, ktorí si zaslúžia tvoju pozornosť viac. Zastav sa radšej u nich. Ale keby náhodu, vieš, že môžeš aj o polnoci, budem čakať :)

Ďakujem, Hanka

Milý Ježíšku, jedno vím stopro. Hanička byla celý ten dlouhý rok moc hodná a rozhodně si nějaké splněné přáníčko zaslouží. Už je za to, že ti tak krásně připomněla tu suprovou pohádku. M.

Terry  



Ahojky milý Ježíšku,

Po spoustě let jsem se díky tvé sekretářce Martince rozhodla, že ti napíšu dopis.

Když jsem byla malá holka, psala jsem ti pravidelně, to ještě bývaly bílé Vánoce, vždycky jsme se sešli celá rodina u prababi a pradědy, kde jsem dostávala první tvou nadílku a pak doma druhou… ten fígl se sousedkou, která vždy nachystala dárky pod stromek, než jsme se vrátili, ten jsem už dávno prokoukla :).

Později se to ale změnilo, Vánoce už na sněhu nebyly, praděda se na nás koukal z obláčku a rodina se přestávala scházet. Postupem času jsem si říkala, že jsi mi nedonesl ty dárky z dopisu, protože jsi mě hledal pod stromečkem jinde. Babička se sice snažila, ale nebylo to ono a máma mi od tebe dárky nevozila. Přestávala jsem na tebe věřit.
Foto: Terry

Ono se u nás nějak nic moc neslaví a tak to dopadlo i s Vánocemi, ikdyž jsem měla snahu si tyhle krásné svátky udržet.

Ty víš dobře, že poslední dva roky jsem neslavila Vánoce vůbec, ale taky víš, že to bylo proto, že mi na čerty odešel můj milovaný Samík, kterého jsem si vychovala od miminka, když přišel o svou pravou maminku. Říkám si, že není fér, že tu s námi mohl být jen rok a půl, ale jsem si jistá, že měl ten nejlepší život, jaký jsem mu uměla dát a Sarah na něj na širých pláních čekala, aby spolu mohli cválat mezi hvězdami.

Ale víš co Ježíšku, teď už mám vlastní stromeček, tak mě nemusíš hledat, já můžu doufat, že mi po letech splníš alespoň nějaké přání a Samík by byl určitě rád, tak ti teda povím, co bych chtěla pod stromečkem najít. Možná se ti bude zdát, že jsou to hlouposti, ale věř mi, že jsou to moje sny a vysnít si přece můžu cokoli.

Protože strašně ráda vymalovávám jako všechny pastelky, tak bych si určitě přála nějakou výbavičku.

Z pastelek sním po těchto

* Polychromosky s co nejvíc barvičkama, protože ta červená co mám doma, to je něco dokonalého. 
* Tyhle ty kouzelné fixky se kterými se dají dělat neskutečné věci a to nejen v omalovánkác.
*Protože mám moc ráda Marco Raffine, ráda bych měla i Renoir , všichni říkají, že jsou mnohem lepší
*Moc bych chtěla nějaké pořádné akvarelové pastelky, abych se mohla vyřádit.
* No a poslední pastelky jsou Prisma Premier 132 barev, asi jako většina těch, co propadli barvičkám, je vídám v noci ve snu

U omalovánek je to se mnou složitější, jsem hodně nerozhodná, to ty víš, ale tyhle se mi opravdu líbí

* Pop Manga omalovánky 
*Krásné Jasmínky 
* Cokoli od Lazarevy a Seliny Fenech, Selininy Enchanted a Fairy už mi doma ožívají barvičkami
*Pohádka mého dětství Sněhová královna 

No a co bych si přála dál? Něco trochu z jiného soudku, ať neřekneš, že stojím jen o drahé vybavení na malování. Už od loňské zimy pokukuju po tomhle krásném kabátku, no řekni sám, v tom musí být tak krásně a koukni, co by se k němu ještě hodilo, to by mi nebyla zima vůbec a že jsem pěknej zmrzlík. Kdybys mě chtěl oblékat, tak by mi měla stačit velikost M.

Abych mohla zase tvořit jako dřív, moc by se mi hodila tahle super pistolka, dá se s ní nalepit i ta nejmenší ozdobička.

Tohle je asi všechno z těch přání, co se dají vzít do ruky, možná jen nějaká mooc dobrá hořká čokoládička na nervíky by se ještě šikla, ale jinak už vůbec nic. Všechno ostatní mám a pro naši malou zoo si pořídím dárečky sama, přece jen máš na obdarování spoustu hodných dušiček a já vím nejlíp, co těm našim udělá radost ;-)

Víš, měla bych ještě jedno obrovské přání, asi mi s ním moc nepomůžeš, ale kdybys náhodou mohl trošku popostrčit osud a štěstí, tak se za mě přimluv. Kdyby se mi tohle přání splnilo, tak budu ten nejšťastnější človíček a už si nebudu nikdy připadat sama. Moc bych si Ježíšku přála najít pod stromečkem dvě čárky na tyčince…ty určitě víš, jak to myslím. Vím, že to nebude jednoduché, vzhledem k problémům které mám, ale udělala bych cokoli, aby se zadařilo a aby tu se mnou za toho třičtvrtě roku byl další človíček, se kterým bych slavila příští Vánoce.

Teda koukám, že jsem se pěkně rozepsala, ale snad se na mě po tolika letech nebudeš zlobit. Přeju i tobě Jéžo, abys měl krásné Vánoce a abys nejen rozdával ale i dostával, protože radost se má vracet. Popřej za mě všem nahoře, hlavně tátovi a dědovi a podrbej mého Samíka za uchem a vyřiď mu, že na něj maminka pořád vzpomíná. Vykouzli co nejvíc úsměvů na tvářích všech dušiček, užívej si krásné šťastné a veselé a hlavně nezapomeň, že přání se mají plnit nejen o Vánocích :-*

S láskou tvoje Terry

Milý Ježíšku, není nejvyšší čas ukázat Terrince, že o Vánocích se plní sny. Njakým super dárečkem z jejího seznamu přání bys jí rozhodně měl potěšit. A zkus prosím vyslat nějakého andílka, aby pomohl s tou druhou čárečkou. A klidně to ani nemusí být přesně o Vánocích. M.


Lucianna


Ahoj můj nejmilovanější Ježíšku,

po více než x letech ti opět píšu :) Vím, že poledních pár let jsem byla docela zlobivá a upřímně podle mne si toho moc teda nezasloužím ...ale ty si spravedlivej a moc hodnej a dáváš druhé šance, i když mně se moc nevyplatily :) Letos k Vánocům by jsem si přála moji největší milovanou vášeň ..aby jsem mohla být i příští rok odolná vůči stresu, lidské blbosti, aby jsem byla vyrovnaná a klidná slečna .... :)

Takže z omalovankovyh přání to jsou ZOMBIE COLORING BOOK, INKLING, CRAZY MONSTERS a ESAPE TO CHRISTMAS PAST ......vím že většina omlavánek je hororová, ale já už prostě jiná nebudu :), všechno temné je mi milé, ale neboj tebe já mám řada pořád .....každé Vánoce sledují tvoji cestu po světě .. :) to víš síla internetu :)
Foto: Krajinaomalovanek.cz

Krom omalovánek mám i vytouženej pastelkovej sen v podobě LYRA REMBRANT POLYCOLOR, PRISMACOLOR PREMIER, SOFT PASTELS FOR ARTIST MUNGYO 48ks :) a taky GANSAI TAMBI STARRY COLORS a pro moji maminku CRETA COLOR CARMINA .....proč ty poslední pro mamku...protože ji chci udělat radost, užila si svoje tenhle rok, co se týká zdravotního stavu a taky finančního .. no, finančně jsme na tom tak nějak obě stejně.. spíš mne trápí mámy zdraví....jsem sice člověk co nerad dává najevo pocity, ale ....hrozně mi vadí když, ji vidím trpět nebo brečet kvůli bolesti ...a štve mě, že ji nemůžu pomoct ...tak se snažím aspoň v dománosti, aby jsem ji aspoň nějak ulevila od bolesti...občas to teda nevyjde ....ale, snažím se jak mužů....neříkám že jsem nejlepší dcera na světě ..ale máme celej život jenom jedna druhou, takže se snažím jak to jde.... :)

No a tím se dostáváme ke snům, co jsou tkzv celoživotní nebo dlouhodobější ... miluju taky knížky celej život se snažím i psát si jen tak do šuplíku, ale ráda bych něco vydala ...:); tak snad to jednou vyjde ....a ke knížkám se váže i další přání a to je už dávno napsaný a vydaný. Přálala bych si pár knížek Maestra, Bába Motyka, Sova a V lese visí anděl ......vím jsou novější, ale chodím kolem nich už poměrně dlouho a díky finanční situaci si je nejspíš budu chodit jen okukovat, jako ostatně zatím všechno .....a pak ...by jsem si přála hodně štěstí a zdraví ....hlavně pro mamku ,....protože je pro mne důležitá a chci aby tady se mnou byla ještě pěkně dlouho :) i když jsem někdy k nevydržení ... :)

Moc děkuji za čas, kterej si strávil pročítáním mého dopisu a moc děkuji když svolíš aspoň k ňákýmu splnění toho přání co je v tomhle dopisu ....myslím, že radost se dá udělat v každým věku a já na tebe věřit nepřestala i když už dávno vím, že je ti potřeba pomoct protože máš hodně práce....:)

Moc děkuji za všechno :), tvoje doufající Lucianna ..........posílám pusu

Milý Ježíšku, což takhle ukázat Luciannce, že zas až tak moc zlobivá holka nebyla a že druhé šance se někdy vyplatí? Splň jí, prosím, nějaké to tajné přáníčko. A opatruj ji. Ji i její maminku. M.

Komentáře