Dopis ježíškovi od ... Kubíka, Kamily a Michaely

Kubík


Milý úžasný Ježíšku, xbox mi asi ani letos nenadělíš, tak já teda budu skromnější a budu šťastný, když do svého dárkového pytle přibalíš pár úžasných omalovánek a pastelek pro jednoho bláznivého človíčka a podle žen z jedné skupiny prý sympaťáka. Taky by jsi mohl přibalit něco pro přítelkyni, která je až neuvěřitelně úžasně hodná :-)

Foto: Radostpromaminku.cz
Takže z omalovánek bych velice rád tyhle úžasné sexy dámičky, to by se malovalo samo a s vášní, pak by se mi líbily tyhle velice těžko dostupné omalovánky, ale ty si zajisté poradíš jsi přeci báječný :-)

Přítelkyni by se líbily další omalovánky její oblíbené autorky a když jsou ty vánoce tak je to jasná volba a pak samozřejmě nesmí chybět něco od Tolkiena a pro mě ještě tyhle tetovačky do těch jsem blázen.

To by bylo z omalovánek všechno a hurá na pastelky, máš radost, že jo? :D Takže přítelkyni by určitě potěšila tahle kouzelná sada. Oba dohromady by jsme pak brali božské pastelky od FC ale neradi by jsme tě přivedli na mizinu, jsou to tyhle krásky a určitě by nás potěšily i tyhle krásné prismy, ale to jen kdyby jsi náhodou vyhrál eurojackpot. No a závěrem rozhodně polycolorky 72 ks.

Jinak nás potěší každá maličkost, já jsem třeba milovník tygrů, Simpsnů a hororů, přítelkyně má ráda fantasy typu Harry Potter, Hobit a Pán prstenů, zajímá se o minerály.

Děkuji za možnost ti napsat a doufám, že tě můj dopis nebude nudit a bude ti vrtat v hlavě co vybrat :D :D Myslím, že jsme naprosto skromní a byli jsme celý rok úplně nejhodnější.

Děkuji a měj se Kubík


Milý Ježíšku, zbystři. Tentokrát ti nepíše malířka, ale velmi hodný malíř. Kubík nemyslí jen na sebe, ale i na svoji nejmilovanější. Tak věřím, že se pochlapíš a potěšíš oba dva. M.


Kamila


Milý Ježíšku,

vždy jsem na tebe věřila a nikdy věřit nepřestala i když mezi dětmi, jako malé, mi to vždy rozmlouvali, že žadný Ježíšek není, ale já si vždy řekla, myslete si co chcete, já si na něj budu věřit dál. Miluji ten vánoční čas. Jen by se mi líbilo, kdyby byl na Vánoce zase sníh, to je pak strašně krásné a takové romantické. Hrozně se mi líbí když vidím ty rozzářené dětské tvářičky když dostanou něco, co si práli. Já byla vždy šťastná když jsem dostala co sem chtěla. Miluji ty chvíle když se peče cukroví, zapalí v lampičce vosk, zdobí se stromeček a do toho hrajou koledy. Také mám ráda když si všichni sedneme k televizi dáme si čaj nebo svařák a koukáme na ty pěkné české pohádky.

Tak a teď k mým přáním ... začneme pastelkami budou mezi tím i fixi jelikož s nimi také hrozně ráda kreslim.

I. Přála bych si pastelky Derwent Inktense,  neměla jsem možnost je vyzkoušet, ale dost mě zaujaly.
Foto: Krajinaomalovanek.cz

II. Moc se mi líbí tato fixa, budou s tim moc krasné zimní obrázky

III. Ze všeho nejvíce bych si přála tyto pastelky. Dost mě zaujaly, určitě by se s nima moc pěkně kreslilo a obrázky s nimi mohou být určitě moc hezké

IV.  Tyto fixy vypadají moc pěkně, udělaly by mi velkou radost, hrozně ráda kreslím fixami a těmito by se určitě kreslilo samo

V.  Tak tímto jsem ještě nekreslila, ale moc se mi líbí jak s nimi holky malují a chálí si je já bych si s tím poradila jak se to použív.

Tak a teď k omalovánkám mám jích pár vysněných tak uvidíme snad si Ježíšku trochu poradíš

Ze všeho nejvíce bych si přála Kerbyho, mám ho moc ráda, od Kerbyho bych si přála jsou moc pěkné ... od Kerbyho mám jen jedny omalovánky a přítel mi to rozmloubá že je to ztráta peněz.

Také vypadají moc hezky, určitě by potěšily.
Tak i tyto jsou dost zajímavé,  mají hezké obrázky, takové zvláštní, s tím jsem se ještě nesetkal.
Strašně moc mám ráda film Harryho Pottera, takže by bylo pěkné ho i vybarvovat 

A ted už jen k ostatním přáním, ale to asi nebude jednoduché splnit. Přála bych si, aby celá rodina byla štěstná, zdravá, aby nikdo nebyl nešťastný, aby všichni měli co si přejí. Rodina je pro mě vším,  tak hlavně to zdraví. Jinak já mám asi všechno, má rodina je fajn a to asi nemá každý. Mám suprového přítele, o tom si taky může někdo nechat jen zdát. Mám pejska, i když je dost zlobivý, ale je to takové moje miminko. Jen práci by to chtělo trošičku lepší.

Tak to je asi Ježíšku všechno i kdybys mi nic z toho nesplnil, tak jsem ráda, že sis to aspoň přečetl a víš, že na tebe stále věřím. Splnit to klidně nemusíš, jen by to potěšil.

S pozdravem a láskou Kamila

Milý Ježíšku, Kamilka je tvá věrný fanynka a ona prostě ví, že existuješ. A nikdo ví tě nevymluvil. To si přece zaslouží odměnu, no ne? M.

Michaela


Milý Ježíšku,

přesto, že už jsem dospělá, každý rok píši dopis tvým pomocníčkům v mé rodině. Zrovna před pár dny jsem jim ho odeslala, avšak rozhodla jsem se napsat jeden přímo tobě. I když vím, že pomocníčci by rádi věděli, co si přeji, přistupuji k němu již jinak, než ve svých dětských letech.

Když jsem byla malá, psala jsem si o vše možné i nemožné, nyní si však přeji praktické věci, či takové, po kterých mé srdce opravdu touží. Ale proč ti píši, když už jsem jednou psala? Odpověď je jednoduchá. První důvod je přát si něco k omalovánkám, budou na mě pomocníčci koukat zvláštně, přece již toho už mám tolik. Druhý důvod již není tolik sobecký. Jsem chudý student a ráda bych potěšila i jiné, než sebe.

Foto: Kramekprodeti.cz
A nyní již k mému seznamu přání. Pro maminku bych si přála tenké pastelky Triocolor od Koh-i-nooru. Vloni jsem jí darovala omalovánky z Pražské zoo ve formátu A4. Maminka si bohužel pořídila tlusté pastelky. Ty jsou ideální na vybarvování originál formátu A3, který mám já, ale mamku to trošku odrazuje od vybarvování. Přece jen se ty titěrné plošky s nimi nevybarvují nejlépe.

Pro svou sestřičku bych si přála pastelky Polycolor – Krajina. Je to její oblíbená značka stejně jako má a zároveň je tam hodně modré barvičky, kterou ona miluje. Manžel jí letos koupil sadu 32 pastelek, ale určitě tam není tolik modré barvičky. I když je pravda, že možná půlku pastelek by mi hodila na hlavu. Zelené je tam také hodně a ta zrovna je její nejméně oblíbená barva ze všech. Tak asi mám dilema, zda by se jí to líbilo nebo by bylo lepší jí koupit přímo modré kusovky.

Já bych měla v pastelkách také jeden sen. Tím je pár kusovek Faber-Castell POLYCHROMOS. Od přítele dostanu sadu Polycolorek k Vánocům. Měla jsem však při výběru možnost si vyzkoušet tyto pastelky. Upřímně, kdybych nevěděla díky Pastelkám, jak jsou drahé a jaká je finanční situace přítele, tak bych si vybrala je. Trošku si vyčítám i ty Polycolorky, když jsem poté viděla, kolik bude muset zaplatit za školné. Takže pokud bys měl cestu kolem jeho bydliště, tak bys mu je mohl proplatit a tím by vzniklo mé páté přání na pastelky. *spiklenecky na něj mrkne*

To by byla má přání k pastelkám.

V omalovánkách bych však měla dvoje vysněné omalovánky, ale vím, že si o nich mohu nechat opravdu jen zdát. Mým asi zcela největším snem jsou omalovánky s vlčí tématikou. Miluji tyto tvory a o omalovánkách s nimi toužím již dlouho. Na Amazonu se mi podařilo najít dvě takové omalovánky, které by se mi líbily. Jsou to přesněji Wolf Coloring Book a poté Wolves Coloring Book for Grown-Ups 1. Bohužel jsem nikdy nic ze zahraničí neobjednávala, a i přesto, že po nich velice toužím, neodvážím se a také na ně zároveň nemám finance. Asi to bude můj nesplnitelný sen, jako mít za člena rodiny Československého vlčáka. Škoda, že na českém trhu jsem nikde žádné omalovánky s vlčí tématikou nenašla. Již by byly dávno doma.

Co se týče ostatních omalovánek, tam bych byla Ježíšku nadšená z jakýkoliv s tématikou fantasy, zvířat či pohádek. Mám pouze dvoje kvalitní omalovánky a ani do jedněch jsem ještě nečmárla. Není to tím, že bych nechtěla, ale tím, že každé jsou k nějaké příležitosti. První mám Adventní omalovánky a tam čekám na 1. prosince a druhé mám Čarovný les, který čeká na nové pastelky od přítele. Dala jsem si taková předsevzetí, a když už nejsem schopná dodržet novoroční, tak bych aspoň tato ráda vydržela. Jinak vlastním pouze sérii trafikových omalovánek Vymalovánky a spoustu vytištěných obrázků na kancelářském papíře. Takže tady vidíš, že bych skutečně byla vděčná za jakékoliv omalovánky na kvalitnějším papíře.

Tím se také přehopkávám do poslední části svého dopisu. A to má přání mimo kouzelný svět omalovánek. Asi jako každý, mám přání splnitelná a nesplnitelná. Svá přání bych také mohla rozdělit na hmotná a nehmotná. Vlastně hmotné přání mám pouze jedno jediné. Sehnat knihy Krajina s vlky: Rapsodie šedých stínů a poté druhý díl Krajina s vlky: Honba za přízrakem Gévaudanu. Po těchto knížkách toužím již nějakých pět let. Bohužel nejdříve jsem je měla dostat za odměnu, poté na ně nebyly peníze a nyní, když bych je mohla dostat za odměnu a peníze se na ně někde našly, knihy již nejsou v prodeji a nikde je nemůžeme nalézt k odkoupení. Nevím, zda jsem někdy toužila po něčem tolik jako po těchto knihách. Jen představa, že bych je snad někdy v budoucnu někde nalezla a mohla je držet ve svých rukách mi vhání slzy do očí.

A má nehmotná přání? Největší z nich se týkají mého přítele. První z nich je, aby si našel práci, která by mu vyhovovala a zároveň mu umožňovala dostudovat. Toto není přáni jen mé, ale i celé jeho rodiny, které by se také značně ulevilo. Druhé přání je k jeho zdraví. Vloni v létě si vykloubil kotník, bohužel, až nyní byl doktor schopný určit, že to bude mít následky a v kotníků se mu dělá artróza. Mé přání by bylo, aby to dlouho vydrželo v takovém stádiu v jakém to je a nemusel nikdy jít na operaci znehybnění kloubu. Snad však ještě větší přáni je, aby ho to tolik nebolelo. Zdraví bych si přála pro všechny mé blízké, ale toto jsou má nejtajnější a největší přání.

Na závěr bych ti řekla ještě jedno své nesplnitelné přání. Přála bych si, abych mohla svým rodičům udělat příjemné a krásné Vánoce. Letos se mi odstěhovala sestra a zůstáváme tu ve třech. Vždy jsem jim kupovala takové hlouposti jako pěnu do koupele, čokolády apod. a kvalitnější dárky obstarával vydělávající sourozenec. Letos bych jim chtěla koupit něco pořádného, aby nebyli smutní, co mají pod stromečkem. Jsem však chudý student, takže pokud bys Ježíšku našel pár tisíc někde ukrytých, ráda bych si zahrála na tvého pomocníčka a pořídila něco pěkného dvěma úžasným lidem, kteří si to zaslouží. :)

P.S.: Ježíšku, i přesto, že sestřička již doma na Vánoce nebude, budu tě vyhlížet za oknem jako každý rok s ní. :)

Tvá Michaela

Milý Ježíšku, i tentokrát se přimlouvám. Za Míšu, jejího přítele a jejich rodiny. Splň některá jejich přáníčka, pěkně prosím. M.









Komentáře