Dopis Ježíškovi od ... Kamily, Aničky, Lucky a Ivy



Kamila


Milý Ježíšku,

reaguji na Tvou výzvu k napsání dopisu i pro sebe. Několik posledních let sice pomáhám psát a posílat dopis synovi a jemu jeho přáníčka vždycky více či méně plníš. Moje přání zůstávají ale nevyřčena, a i když se snažím Ježíška nenápadně nasměrovat, asi bývá příliš zaneprázdněn, aby mě zrovna slyšel. A tak i já bych si přála být zase po letech u stromečku překvapená něčím, co mi udělá opravdu radost a potěší srdce. Stačí maličkost. Ostatně všechno co chci nebo potřebuji, si můžu kdykoliv koupit, ale to není ono, jako když je to darované a nečekané překvapení k tomu :)

Od té doby, co jsem začala malovat, si půjčuji synovo KIN Magic pastelky, které si před pár lety moc přál a které jsi mu nadělil, ale někdy mám prostě málo barev, Ty mi budeš určitě rozumět :) A tak by se mi líbila jejich větší sada 24 ks.
Foto: Krajinaomalovanek.cz

Nikdy jsem neměla ani nezkoušela opravdové umělecké pastelky, a tak bych moc ráda měla třeba sadu Polycolor 72 ks nebo Marco Raffine Fine Art 72 ks nebo Faber Castell 60 ks.

K tomu bych také ráda vyzkoušela minerální líh a takové ty leštidla a míchače, s kterými také nemám žádnou zkušenost. Všechno znám jen díky jedné prima pastelkové skupině, kde se tak moc ráda kochám krásnými obrázky ostatních. Ne že bych si to všechno nemohla pořídit sama, ale vždycky si říkám, že je to zbytečné, protože na to stejně nemám tolik času.

Z omalovánek mám jen dvoje, 101 mandal a Etnomalovánky. I tak si myslím, že mi to vydrží na dost dlouho :) ale mám ráda květinové nebo zenové mandaly a pak se mi taky strašně moc líbí motýli  :)

Potřebovala bych ale hlavně víc času na všechno, co mě baví a uklidňuje, můj obr "kůň" tancování a od letoška taky malování a korálkování. Hlavně bych ale byla ráda, abychom na sebe měli všichni víc času a aby si lidé vzájemně víc naslouchali, měli k sobě víc respektu.

Asi je mi jedno, jestli mi splníš něco z malovacích přání, hlavně ať je na Zemi klid a mír pro všechny, co tu žijí!

Srdečně zdraví, Kamila

Milý Ježíšku, věřím, že poctivě čteš Kamilčina přání a rozhodneš se jí nějaké splnit. Chceš přece, aby i její očka zazářila pod vánočním stromečkem překvapením. M.


Anička

 

Milý ježíšku, rozhodla jsem se ti napsat protože mám přání, která bych si sama nemohla splnit Tak tě žádám .Ve skupinkách se přidávají obrazky vybarvené polychromos a prismacolor . Jejich bravy jsou užasné.Strašně bych si je přála. Moje jediné pastelky co mám jsou marco renior a mondeluz.

Omalovánkové přaní by bylo:
Foto: Krajinaomalovanek.cz
1,omalovanky od Hanny Karlzon sommarnatt nebo magisk gryning
2,jakékoliv od Jasmine Becket
3,colouring fantasy -Scot Howden
4,Čarové lahodnosti
5,inklings

Pastelky strašnou radost by udělaly:
1,prismacolor vetší sada
2,polychromos 120ks i manší sada
3,derwent coloursoft
4,derwent inktens
5,marco renior

Ježíšku, budeš tak hodný a splníš mi přání? Budu moc štastná i má dcera, která se mnou taky vybarvuje. Také se pokusím někomu splnit aspoň jedno přání.Víc si nepřeji.

Děkuji s pozdravem Anička.

Milý Ježíšku,  tak jako všichni, i Anička má svá tajná přání a sny. A protože Vánoce jsou časem kouzel, myslíš, že bys mohl nějaké to kouzlo vyčarovat i u jejího stromečku? M.

Lucka



Milý Ježíšku,

já sice na psaní dopisů stará nejsem, přece jenom je mi zatím 18 (19. narozeniny oslavím až v den, kdy náš všechny navštívíš - 24. prosince), ale dopis Ježíškovi jsem nepsala už pěkných pár let. Můj Ježíšek totiž není bohatý a moje přání jsou obrovská!

Tento nápad je super, zavzpomínala jsem na moje dopisy Ježíškovi. Každý rok jsem tam psala: 1 000 000 x papíry bílé, 12x fixy, deník,... Moje přání jsou dodneška stejná, jen ten milion papírů vážně potřebovat nebudu (mám ještě nějaké zásoby z minulých let :-D).

Začnu asi mýma pastelkovýma přáníčkama:

1. Akvarelové progressa - můj sen už od dětství, vlastním jen ty obyčejné a ty pastelky prostě miluji!
Foto: Radostpromaminku.cz

2. Marco Raffine - vlastním jen obyčejné "školní" pastelky a něco takového je můj sen! Samozřejmě, čím víc barev, tím líp :-) 

3. Polycolor - to samé :-) prostě bych si někdy přála, abych měla hodně kvalitních pastelek a abych se jimi také mohla chlubit jako ostatní, vždycky mě trochu zamrzí, když vidím, kdo si koupil jak drahé pastelky a já maluji Progressama, které jsem dostala už kdysi :-(

4. Blender - nikdy jsem nic takového nezkusila a podle obrázků, co vidím na FB to umí udělat zázraky, výběr nechám na Ježíškovi (kdyby náhodou), protože se vůbec nevyznám a nerada bych vybrala špatně, Ježíšek určitě bude vědět, co je nejlepší.

5. Minerální líh - také jsem ho nikdy nezkusila, další kouzelná věc, se kterou jsem zatím neměla tu čest.

Další jsou na řadě omalovánková přání. Zde budu možná maličko (:-D) skromnější:

1. Vánoce od Johanny B. - ta knížka mě úplně oslnila, jsem ní tak unešená!!
2. Čarovné lahodnost - tak krásné obrázky jsem už dlouho neviděla!

To je z mých omalovánkových přání všechno, nechám něco i pro ostatní.

A teď moje ostatní přání, to teda nevím, kde mám začít :-D

1. Nějakou hodně dobrou knížku, nejlépe romantickou, možná i trochu erotickou.
2. Vínovou matnou KVALITNÍ rtěnku - pokud je seženeš, tak jsi vážně borec :-D
3. Teploučké hřejivé ponožky <3

A to je asi všechno, rozhodla jsem se, že zbytek přání si nechám pro sebe. Kdysi jsem slyšela, že přání se nejvíc plní, když o nich nikomu neřekneme.

Ježíšku, jsi strašně hodný, že toto všechno děláš!

Mám tě ráda! :-*  Lucka

Ježíšku! Vidíš to co já? V tomhle seznamu přání se objevil tvůj nejoblíbenější dáreček! Ponožky! A víš co to znamená, že bys Lucinku měl rozhodně navštívit. A nejen s fuskama ;) M.

Iva


Mily Jezisko,


bolo to uz davno, co som ti naposledy pisala. Detske casy su prec a za par rockov ti budem opat pisat, ale v mene mojho synacika :) kamoska ma prehovorila nech ti napisem aj teraz, ved co, stratit nemam co, minimalne sa v tom pisani pre teba iba zdokonalim, co urcite potesi mojho maleho :)

K malovankam som sa dostala iba pred rokom a za ten cas sa moj zoznam toho co nutne potrebujem riadne rozsiril, nove malovanky, pastelky a ine dolezite veci, len co z toho vybrat :)

Vyskusam to!

Z malovacich potrieb mi moje srdce pisti po Derwent Inktense, naaadherne syte farby po rozmyti.
Foto: Krajinaomalovanek.cz
Nepracujem velmi s akvarelovymi pastelkami, preto je to pre mna aj osobnou vyzvou skusit ich a zdokonalit sa :) Taktiez by ma potesili aj pastelky Lyra Rembrandt, Albrecht Durer ("dureriek mam doma 12ks a neskutocne krasne sa miesaju po rozmyti vody :) dostala som tip, ze akvarelove zlate Gansai Tambi je tiez kusok, ktory mi vo vybave chyba :)

Podme k malovankam, z nich by som velmi chcela Carovne lahodnosti, od Hannky Karlzon pohladnicovu Vinternatt, Fantasiu, Sagolikt a to je asi vsetko :) nenarocna som, ze? :))

Avsak najviac zo vsetkeho si prajem zdravie pre celu moju rodinu, aby sme sa vsetci v plnom pocte stretli pri stedrovecernej veceri a tesili sa so vzajomnej blizkosti.

Potesilo by ak by si vedel zabezpecit aj zasnezene Vianoce, aby si moj syncek prvykrat uzil sankovacku, gulovacku a aj stavanie snehuliakov :)

Toto bude asi vsetko pre tento raz, nech nemas vela citania ved je nas tolko co by sme si nieco priali. Pre mna staci aj to zdravicko a snezik a ak sa ti podari aj nieco z vyssie uvedeneho budem ti velmi vdacna :)

Dakujem, vesele Vianoce, mily Jezisko

Tvoja Iva

Milý Ježíšku, úplně vidím, jak teď tančíš, protože čteš dopis v krásné slovenštině. A když ty máš radost, tak nezapomeň udělat radost i Ivance. M. 

Komentáře