Dopis Ježíškovi od ... Jitušky, Pavlíny, Sandrušky a Niky

Jituška

Milý Ježíšku,

víš, že je pro mě podzim každý rok velmi těžkým obdobím, protože ho povětšinou trávím v psychiatrické léčebně. Letos mi však velice pomáhá, že jsem našla skupinku na Facebooku - Pastelkou proti stesu a na základě jí jsem začala vymalovávat.

Zjistila jsem, kolik krásných omalovánek se nachází na trhu a že se mi nikdo nebude smát, že ve 34 letech omalovávám, protože je na nich napsáno pro dospělé :-)

Je pravda, že se diskuzí moc nezúčastňuji, protože jsem opravdu introvert přes mrtvoly, ale kochám se nádherami, co hodní lidičkové na těchto stránkách kouzlí a jsou všichni moc milí a k sobě hodní, což už se v dnešní době bohužel nevidí......
Foto: Krajinaomalovanek.cz

Co bych si přála?

Zlepšení mého zdravotního stavu, vím, že je to asi jen přání snů, protože se léčím odmalička, ale pro Tebe Ježíšku není nic nemožné, tak Ti píši a budu doufat....

Zároveň bych se chtěla přimluvit o nadělení speciálního přání Martince Žákové, která dělá úžasná videa, články, na které se vždycky moc těším a dodávají mi radost ze života.

A co bych chtěla najít pod stromečkem? Protože maluji převážně jen se školními pastelkami nebo pastelkami, které jsou pro mě cenově dostupné, chtěla bych si vyzkoušet PRISMACOLOR. Je to takový TOP na který nikdy nedosáhnu. Přála bych si 2 kusovky, klidně i malé špačky, ale už jen ten pocit, že držím PRISMIČKY, to by bylo něco.

Milý Ježíšku, potěš všechny smutné dušičky, ať mají vždy, pro co žít!!!

Tvá Jituška

Milý Ježíšku, ty jsi takový šikovný, že věřím, že splnit Jitušce její sen rozhodně zvládneš. Už jen za to, že ti jako velká stydlivka, napsala. To je hrdinství, které pochopí jen pár lidí a snad i ty. M.

Pavlína



Milý Ježíšku, je to již hoooodně dlouho co jsem na Tebe věřila. Dopis jsem naposledy psala jako malá holka a dnes jsem se rozhodla opět napsat. Kdykoliv jsem si něco pod stromeček přála, málo kdy jsem to dostala. Vždy to bylo něco jiného. Poslední 4 roky u nás ve vsi pořádáme vánoční sbírku pro děti z dětského domova Domeček v Ostravě a plníme dětské sny dětem, co nemají to štěstí a jsou bez rodiny a bez pohlazení od mámy a táty... Je to pro nás opravdová radost a tobě ulehčíme práci s dárky.. Ze všeho nejvíce dělám radost ostatním a když pak vidím ty radostné tváře, je to pro mě také radost..

Ze všeho nejvíc si přeji aby na sebe lidé byli milejší a hodnější...a aby jsme se na vánoce opět sešli celá rodina a v plném počtu. Tajná přání a sny máme všichni, ale většinou si je plním sama nebo můj manžel, který mi v životě pomohl v nejhorších chvílích. Ale přece jen si něco přeji :-)
Foto: Krajinaomalovanek.cz


Pastelky : Pastelek mám dost, tedy alespoň co jsem si zatím přála nejvíce :-) Ale přece jen co bych si přála je velké balení minerálního lihu :-)

Omalovánky: Faires and mermaids, Grayscale coloring book, Colouring fantasy - Scot Howden, Vivi soker en van (Vivi hledá přítele) - Maria Trolle.

Mám hodně ráda předstínované obrázky a tyto tři bych si přála moc a ze všeho nejvíce. To by jsi mi milý Ježíšku udělal radost největší.

A co praktického? Snad jen krásný kartáč na mé dlouhé vlasy, nějakou pěknou knížku... Přeji si zdraví, štěstí, lásku pro všechny a i nadále pomáhat kde je třeba a radost rozdávat každý den...ne jen o vánocích.

I když mi nic milý Ježíšku nic nepřineseš, bude mě hřát pocit, že jsem to alespoň zkusila a tebe dopisem pozdravila ... Všem krásné vánoce plné lásky :-)  Tvoje Pavlína

Ježíšku, Pavlínka ti rok co rok pomáhá a rozdává dárečky a radost opuštěným dětičkám. To bys jí měl rozhodně oplatit a potěšit jí nějakým splněným snem. M.

Sandruška


Milý Ježísku,

rozhodla jsem ti letos napsat i já, protože mám nějaké přání, které si nemůžu dopřát, a věřím, že ty by sis velmi snadno s nimi poradil.
Foto: Krajinaomalovanek.cz

Omalovánky a jejich malování mě drží nad vodou s psychikou u mé nemoci, kde je toto nejdůležitější. Zbývá mi pár obrázku v omalovánce Lost oceán, která mě neskutečně baví. Moc bych si přála ještě nějaké omalovánky o moři, ale Ježíšku pár jich mám, takže jsem si tak říkala, že ti nebudu psát všechno.

A mé největší tři přání jsou pastelky Prismacolor, pastelky polychromos (pár jich mám díky mé úžasné víle z pastelkovou skupiny) a omalovánky Čarovné lahodnosti, to jsou moje top přání, na která nemohu dosáhnout a moc si je přeji.

Jsem skromná a přijmu Ježíšku cokoliv, ale největší radost by mi udělalo právě tohle. Byla bych moc ráda Ježíšku kdyby jsi mě potěšil. A mě neomalovankove přání? Pohnout rukou, vstát a udělat krok a hlavně nezhoršení nemoci a zdraví všech mých blízkých a přátel.

Měj se krásně. A předem moc moc děkuji za vyslyšení, tvá Sandruška

Milý Ježíšku, Sandruška nemá nijak náročná přání, splníš jí nějaké? Myslím, že by si to moc a moc zasloužila, nejen za svoji statečnost. M.

Nika


Milý Ježiško.

Píšem ti asi druhý krát v živote (prvý krát to bolo keď som bola ešte dieťa a prosila som ťa o šteniatko a ty si mi namiesto toho priniesol sestru, no hold asi si zle prečítal môj list, aj to sa stáva).
Foto: Krajinaomalovanek.cz
V každom prípade som to už potom neskúšala veď by si mi ešte priniesol aj brata a čo potom 😀

Vlastne mám pocit že ani nemám právo ťa prosiť a také malichernosti ako sú moje pastelky či omaľovánky, keďže som si všetky svoje prosby minula na moje dve deti, ktoré som podľa lekárov vlastne ani nemala mať a predsa sú tu pri mne živé a zdravé ❤❤❤ (za čo ti budem navždy vďačná)

Ale keďže sa blížia Vianoce a to je čas zázrakov tak sa týmto listom prenesiem späť do detstva a skúsim to ešte raz (snáď z toho nebude ďalšia sestra 😀😀)

Medzi moje pastelkové sny patria pastelky Lyra a Van Gogh. Fixy Sharpie a akvarelové farby Gansai Tambi ❤❤

Maľovánkový sen pre seba nemám. Za to mám mne blízku osobu ktorá veľmi túži po Čarovných Lahodnostiach a ak by si mal nejaké navyše daj jedny pod stromček aj jej ❤

A čo na záver milý Ježiško? Snáď len to, aby mali moje deti vždy úsmev na tvári a boli zdravé a ja som s nimi mohla byť čo najdlhšie ❤

Tvoja Nika

Milý Ježíšku, vždyť ty máš u Niky vroubeček. Pamatuješ, tenkrát jak jsi to popletl s tím štěňátkem? Nejvyšší čas to napravit a konečně nějaké to přáníčko splnit. Co říkáš? M.

Komentáře