Dopis Ježíškovi od ... Jany, Amálky a Heleny

Jana

Sněhové vločky a vůně perníčků mě navádí k tomu, že je nevyšší čas ti napsat, tak jako každý rok.

Milý Ježíšku,
který děláš Vánoce Vánocemi a vidíš ta rozzářená dětská očka,věz, že i my dospělí máme ten dětský úsměv u stromečku na Štědrý večer také. I rozzářené oči. A budu je mít, jen pro ten "duch vánoc"a vánoční čas s rodinu bez ohledu, zda mi splníš přání či ne. Pokud ano, budu moooooooc ráda.
Foto: Krajinaomalovanek.cz

Omalovánková přání vysypu bez přemýšlení. Nová Hanička Karlzon,omalovánka Memory, 3D balet z Krajiny omalovánek, poslední novinku mé milované autorky Seliny Fenech a Menuet de bonheur.

Pastelková přání už musím trošku protočit mozkové závity....ale mám vymyšleno.

Ách pastelové Holbein (Amazon), zozšířit barevnou paletu inkoustů pebeo, jsou úchvatné. Staedtler ergosoft 36, nové olejové pastely z Krajiny omalovánek a červenou Wink of Stella.

Ježíšku, možná budeš mít méně práce, očekávám každým dnem zajíce....

A nepastelkové přání mám sobecké, pro sebe autorukavice modré 6 a půl velikost, synovi permanentku do fitka a manželovi novou aktovku do práce, jelikož tu starou lehce ochutnal náš pejsek. A ta zbylá dvě? Těch se vzdám ve prospěch ostatních. Nebo mi našeptej a já ti trošku pomůžu. Beztak toho náš až nad hlavu.

Vánoce milující JANA

Milý Ježíšku, na koho bys v žádném případě neměl zapomenout, je Janička. No uznej sám, jak často se ti stane, že ti někdo nabídce pomoc? To umí pouze někdo se zlatým srdíčkem. A ty ho prostě musíš odměnit. M.

Amálka

Milý Ježíšku,

já vím, je to už dlouho, co jsem Ti nenapsala, ale měla jsem k tomu pádný důvod, resp. rovnou dva.. Jeden nás zaměstnával krátce po přestěhování do našeho nového domečku, který jsme si s manželem oba moc přáli a skoro nám to vyšlo a měli jsme stěhování pod stromeček, ale stihli jsme to tak akorát, protože krátce na to se nám narodil náš první poklad. Ten nás oba tak zaměstnával, že jsme ani neměli myšlenky na to, abychom Ti následující Vánoce psali. No a ty další Vánoce jsi nám skoro pod stromeček nadělil náš druhý poklad. Za pár chvil to bude rok a i když nám oba dva poklady dávají pořádně zabrat, tak jsem si našla chvilku a na ten dopis pro Tebe jsem si udělala čas.

Tak jdeme rovnou k věci, ať nechodím kolem horké kaše..
Foto: Radostpromaminku.cz

Jsem nadšenec do barviček a miluju barvy ve všech provedeních. A co bych si moc přála k rozšíření mé pastelkové sbírky, je víc barviček. Zatím pastelek moc nemám, v podstatě jsem oproti holkám ze skupinky totální žabař, jelikož mám pouze Polycolorky 24 od KIN. Jsem s nimi moc spokojená, krasně kreslí, mají super barvičky a proto by mi udělala radost každá sada polycolorek, kde by bylo víc barev.

Protože mám nějaké zbytky školních pastelek a mezi nimi i Mapedky, tak bych ráda uvítala ve své sbírce celou sadu 48ks, která by určitě rozšířila mé barvící možnosti. :)

Jelikož doma nemám žádné akvarelové pastelky, tak bych to s nimi chtěla vyzkoušet, jestli by mi to vůbec šlo.. Stačila by mi nějaká sympatická sadička nebo třebas jen pár kusovek na vyzkoušení. Samozřejmě bych nejradši vyzkoušela "Inktensky", ale na první pokusy se klidně spokojím i s něčím méně úžasným, i když které pastelky mohou býti méně úžasné?

Zatím se snažím držet při zemi..ale když vidím, jaká kouzla holky umí vyčarovat s pastelkami, tak mě žene touha po Polychromoskách nebo Prismách v co největší barevné škále.. Ale kterej blázen do barviček by po nich netoužil.. :)

O omalovánky jsem ti už psala, ale abys měl více možností, tak ještě přidávám dalších pár tipů...

Naprosto mě očarovaly omalovánky Fantasia. Vím, že je to trochu utopie, ale proč si nezasnít.. Ano, přiznávám se, na první pohled se mi nelíbily.. ta vobluda na přebalu mě teda nezaujala, spíš naopak, ale jak oba dobře víme, tak ta největší krása se skrývá v nitru... a tady to platí dvojnásob!

Další omalovánky, které mě zcela bez pochyb zaujaly byly Animorphia od Kerbyho. Opět láska až na druhý pohled... Ty vybarvené obrázky jsou opravdu fantazie...

Foto: Radostpromaminku.cz
Vůbec bych se nezlobila, kdybys přihodil do košíčku i některé omalky "The 1-3 and only Mandala". Mandaly zbožňuji a je úžasný relax vysypávat je pískem a ještě lepší musí být vybarvovat políčko po políčku pastelkou a pěkně si s nimi pohrát, až vznikne něco úžasně úžasného...

Potom se mi zalíbily omalovánky Ayahuasca Jungle Visions, protože miluju přírodu, zvířata a rostliny a toto je další kousek, který skrývá mnoho prostoru pro fantazii a snění..

O omalky od Johanny jsem Ti už psala, ale ráda bych k tomu lesu chtěla požádat i o Tajnou zahradu nebo Magickou džungli (v originálním vydání).. Johanny omalovánky jsou mi něčím blízké a ráda bych měla všechny (i když oceán mě moc nezaujal.. já ryby radši asi jím než maluju), takže podle toho, co mi nadělíš, se potom dozásobuju sama :))

Hodily by se mi i nějaké další nezbytnosti, jako například bílá posca nebo elektrická guma, případně proložka do omalovánek, aby se mi neotiskovaly stránky... Určitě existuje mnoho a mnoho dalších věciček, které budu nutně potřebovat, jen o nich zatím nevím, ale ty určitě budeš vědět.. ;)

A když bych se měla přenést od pastelek pryč a vymyslet nějaké nepastelkové věci, tak moje největší přání je zimní zahrada aneb skleník pro moje úžasné tropické ibišky, abych je na zimu nemusela pořád stěhovat a bát se o ně, že to zase nepřežijí.. takto by mohly být celoročně na jednom místě, kde by se jim dařilo báječně..

Jinak další přání nemám.. Jsem v životě spokojená, mám manžela, dvě úžasné děti, bydlíme v našem vysněném domečku, všichni jsme zdraví a nic zásadního nám nechybí..(peníze nezmiňuju, těch není nikdy dost, ale nemyslím si, že přinesou člověku štěstí, když se za nimi bude bezhlavě honit).

Jen mě možná napadá, že občas postrádám přítele, protože po mém přestěhování se do Prahy, jsem o většinu přátel přišla (asi taky dobře, na co mít v životě takové lidi, kteří o Tebe nestojí). Navíc pobyt se dvěma dětmi doma na mateřské společenskému životu moc nenahrává a tady u nás ve vesnici nikoho blízkého nemám.. Přátelství je cenná věc a to si bohužel člověk většinou uvědomí, až když žádné nemá... Já vím, že jsem asi trochu pako, no jo no, ne nadarmo jsem vodnář.. žiju si ve svém světě a málokoho do něj pustím..ale pracuju na tom a snažím se.. fakt..

Tak Ti Ježíšku mockrát děkuju, nejen za Tvůj čas, který jsi věnoval četbě mého dopisu, ale vůbec za vše, co pro nás lidi děláš.. Že nám dáváš naději a radost..člověk se i jako dospělák tetelí vzrušením, když rozbaluje Tvoje balíčky..

Tak Ježíšku, přeju Ti, aby Ti ta letošní Vánoční šichta proběhla v pořádku a bez komplikací a reklamací... a hlavně! Ať Ti ten Tvůj Ježíšek naježí to, co si přeješ.

Ať jsou tyto Vánoce zase o chlup krásnější! S láskou Amálka

Milý Ježíšku, nepochybuji o tom, že jsi náš hrdina a splníš Amálce některé její přání. Byla totiž moc hodná, statečná a napsala ti dopis, tak upřímný, jak jen mohl být. Tak se prosím snaž. A nejen co se hmotných dárků týče... M.
 

Helena

Milý Ježíšku,

Foto: Radostpromaminku.cz
nevím co všechno bych si měla přát, je toho hodně co bych si přála, ale ze všeho nejvíce si přeji, aby nám všem v té naší skupině omalovánek přinášely ty naše výtvory ohromnou radost jako doposud a stále jsme nacházely nové a nové krásné omalovánky a vzdychaly nad tím, jak nutně zrovna tyhle potřebujeme i když se nám jich doma plno hromadí a je ve hvězdách kdy je všechny stihneme vybarvit. Zrovna tak nad pastelkami přemýšlet, kterou sadu si pro ten či onen obrázek vybereme.

Věřím,že mi letošní Ježíšek také nějaké ty omalovánky přinese (mám je totiž objednané 🙂 ),ale tajně sním nad sadou MARCO RENOIR, tak věřím, že někdy se mi tato sada určitě dostane do rukou. Přeji všem pastelkám, aby právě od tebe Ježíšku dostaly to, co si přejí stejně jako si to přeji já.

S láskou Helena. Můj dopis pro tebe není dlouhý, ale moje přání nikdy nebyly přehnané a náročné.

Ježíšku, vím, že si rád vybíráš, jaké přáníčko splníš. Ale Helenka je příliš skromná, než aby měla těch přání víc. Tys ale viděl, že byla celý rok hodná a tak tě prosím, nezapomeň tohle její jediné přáníčko splnit. M.

Komentáře