Dopis Ježíškovi od ... hodně hodných lidiček



Mia


Jsi můza, jsi skřítek,
Co rozvinuje každý lístek,
S láskou ho čteš, a usmíváš se..
Jak pohladí písmenka bílý papír,
Ty čteš i mezi řádky,
Přání schovaná, přání tajná
Pro tebe jsou jak dopisy
Psané z lásky,
člověku co věří na pohádky..
Tak čti ty kouzelné barevné řádky a vklouzni s ním do laskavé pohádky
Nenech je bloudit pouští,
A neschovavej je v houští.
Tam smutná, přesmutná ve velké tmě touží
Touží být čtena, a splněna 🙂

Milý Ježíšku,
Foto: Radostpromaminku.cz

Je milé po strašně dlouhé době napsat ti dopis....já si vlastně ani nepamatuji, zda jsem ti někdy vůbec psala...no to víš, léta běží....ale jsem si jistá, že obě moje děti své dopisy za okno položí ❤.

Víš dlouho jsem přemýšlela,co si přát..

Z pastelkového mám sice tři, ale jedním tě vůbec zatěžovat nebudu...na to mám doma kasičku..druhé je vlastnit aquarelové progresso..., mám pár kousků a ty jsou úžasné, a třetí vyzkoušet alespoň jeden fix chameleón (nejraději žluté barvy).

Omalovánkové přání jen jedno...vlastnit Čarovné lahodnosti 🙂

A přání neomalovankové a nepastelkové mi snad splní můj milovaný ježíšek doma...ale určitě by mě potešilo něco co se nedá koupit, co je od srdce vyrobeno a s láskou darováno....

Milí Ježíšku,

jsi kouzelný, voňavý, třpytivý,..... a přeji jen krásné chvíle, plné pokory, lásky, ochoty, porozumění a poděkování.... děkuji z celého srdce Mia


Marie



Milý Ježíšku,

je to poprvé, co ti píši. Ano, opravdu poprvé, protože jsem velmi brzy zjistila, že tě zastupují rodiče
a… a teď už jsem pár let dospělá, a proto jsem víru v tebe ztratila úplně. Posledních dva roky byly velmi těžké, a proto se veškerá má přání v poslední době smrskla na tři: abychom byli zdraví, abychom se dostali z šílených finančních problémů a abys nám nebral naše kočičky. Chelsinku, úžasnou černou svéhlavičku, nám přejelo auto a s Leonkem jsme museli podstoupit několik vyšetření. Snad už bude líp.

Kdybych si přece jen něco mohla přát z omalovánek a pastelek, bylo by to toto:

Foto: nejlevnejsiknihy.cz

1) The Mysterious Library
2) Zemlja Snova
3) Mouse Guard
4) Gelová pera SAKURA - METALLIC BOX
5) Lyra Rembrandt Polycolor

Ale jde jen o věci… Ježíšku, hlavně prosím zařiď, aby se na nás přestala lepit smůla a aby… byl svět radostnějším místem k životu… Díky… tvoje Maruška


Zdena



Milý Ježíšku,

díky skupince pastelek, která mne velmi inspirovala, Ti píši i já svůj dopis.

Během dvou posledních let se toho událo trošku moc a ne zrovna příjemného. I na Tebe jsem se před dvěma lety zlobila. I když si v tom byl docela nevině, bohužel se přesně před dvěma lety na Štedrý den stalo to, že jsem přišla o své vytoužené nenarozené zlatíčko. Tímto se Ti omlouvám, že jsem na Tebe dost nadávala. A aby toho nebylo málo, během dalšího půl roku se u mě objevila roztroušená skléróza. Takže si se mnou život trochu pohrál, ale vše se dá zvládnout pokud máš okolo sebe lidi, kteří Ti pomohou a podrží Tě. A už si nebudu stěžovat, vím že je spousta lidiček na celém světě, kteří to mají těžší než já.
Foto: neoluxor.cz


Snad si tento rok trošku zasloužím dostat nějáký ten hezký dáreček a šťastné Vánoce. Nechám se překvapit a uvidím co bude schovaného pod stromečkem. Prý ti mohu napsat 3x5 přání. Vidím, že k ruce máš letos velmi šikovnou pomocnici, která naše dopisky krásně posílá dál k tobě. Prosím pamatuj i na svou pomocnici a splň ji některé z jejich přání, které Ti psala.

Teď se dostávám ke svým přáníčkům.

Pastelkové - Velkou radost by si mi udělal pokud bych pod stromečkem našla některé z těchto pokladů 1) křídy v tužce Gioconda 2) sada pastelek Lyra groove slim (nádherně maují) 3) sadu lineru Maped 4) pastelky Jolly 5) ráda bych vyzkoušela malou sadu pastelek Derwent Inktense to je poslední přáníčko v této části dopisu.

Omalovánky - Jak již Ti některé z pastelek psaly tak i já se přidávám s touhou po omalovánce Zasnění, mezi dalšími se mi líbí Ztracený oceán, ráda vybarvuji mandaly a minulý týden jsem měla v ruce dvě omalovánky od Jenean Morrisonové a to Dekorativní motivy a Květinové vzory. Poslední dvě jmenované by my udělali opravdu velkou radost.

Poslední částí dopisu mají být "nepraktická" přání velice ráda čtu a přeji si dostat do ruky knihy Temná Raven, Temný stín, Grey. Jinak si přeji hlavně zdravíčko a štěstíčko pro všechny lidičky. Takže pokud můžeš udělat někomu aspoň maličkou radost tak mu ji prosím splň, ať si může říci, že má šťastné Vánoce.

Děkuji Ti Zdena 

Michaela


Milý Ježíšku,


jako malá jsem ti nepsala, tak to zkusím aspoň jednou jako velká. :) Jak už víš, život sem jako malá neměla jednoduchý, ale co bylo, bylo, teď už je lépe.Taktéž bych ti chtěla poděkovat za to, že jsi při mě stát ve věcech, při kterých jsem potřebovala pomoc.Tvoje velká pomocnice Martinka mi napsala nějaké instrukce, tak se je budu snažit dodržet. :)
Foto: Krajinaomalovanek.cz

Jako omalovánky bych si přála : Rhapsody in the forest, ......... Menuet de bonheur, ....... Vivi soker en van, ....... a inspirační vymalovánky II,

Jako pastelky bych si přála : Galetos faber castell 28 ks a doplňky, ..... derwent inktense 36 ks, ....... olejové pastely aqua stick metalické odstíny 10 ks, ......faber castell albrecht durum magnus 24 ks....

Vše najdeš na stránkách www.krajinaomalovanek.cz

A třetí nemalovánkové přání : Moc bych si přála aby se udělala nějaké sbírka pastelek a omalovánek pro děti, či dospělé, kteří si to nemohou dovolit, pro děti které jsou např. v dětských domovech nebo pro klienty v domovech důchodců..... když mi můžeme mít radost z omalovánek a z našich výtvoru, tak můžeme radost z této činnosti posílat dalším......

Děkuji ti Ježíšku za všechna přání, která mi splníš. Michaela

Bára


A můj milý Ježíšku, k Vánocům by mě potěšilo 5-6 prismicek na vyzkoušení, protože má milovaná malá dcerka mi už úspěšně zabrala modelutzky a já si myslím,že je na čase posunout se dál. 😊pokud se najde nějaký Ježíšek pro Ell. Budu mooc ráda Děkuji Bára

Dagmar



Nejdražší Ježíšku,

jsi ta nejkouzelnější Bytost, teď to vím, ale dřív jsem to nevěděla, tak jsem ani jako dítě nepsala žádný dopis ... Je to škoda, proto moje děti ti píšou, ale také to zatím moc neumí, protože je to nemá kdo naučit. Ale zkusím se polepšit, děti jsou to nejdražší, co mám, takže za to stojí ;-)

Co mě přimělo k tomu, že sama zkusím svůj dopis napsat? Myslela jsem, že se k tomu neodvážím, ale nakonec jsem našla "návod" na psaní takového dopisu, takže je to teď pro mě jednodušší! :-D

Pokud se zamyslím jen nad těmi věcnými přáními, je toho hodně, co bych chtěla, ale nechci být neskromná, protože to není hezká vlastnost. Vždycky jsem měla ráda pastelky, jak voní ... jak jsou barevné ..., a to, i když neumím malovat. S dcerkou si odmalička ráda vybarvuji a pokračujeme v tom i teď, každá si vezmeme svůj obrázek, pastelky si většinou půjčujeme, sedneme si v kuchyni ke stolu, vybarvujeme a povídáme si u toho. Je to moc krásná společná činnost. Nevěřila bych, že můžu ve vybarvování pokročit, naučit se nové věci a techniky, ale díky jedné milé skupince na facebooku vidím, že to jde, jsem teď motivovaná se zlepšovat a tvořit si krásné obrázky pro potěchu. I proto bych ráda vyzkoušela pastelky s více odstíny, protože mám zatím jen největší sadu 24 ks. Moc mě zajímá, jak by vypadal můj pokus o stínování, kdybych měla k dispozici víc odstínů od jedné barvy. Připadají mi neskutečné pastelky se 72 barvami! A vím, že za ně prostě nemůžu utratit penízky, které by nám pak doma chyběli. Obdivuji samozřejmě pastelky Prismacolor, ale myslím, že pro mé kreslení by klidně stačily třeba Marco Raffiné (víš, já se v těch značkách zas tak nevyznám, ale o tomhle si povídají ty zkušenější malířky v klubu ;-)
Foto: Krajinaomalovanek.cz

A na pastelky bych potřebovala asi látkové pouzdro, třeba ne na ty velké, klidně i menší, ať se mi ty pastelky všude neválí.

No a co se týká vybarvovánek, zatím si spíš vybarvuji vytištěné obrázky, chtěla bych toho zkusit tolik, že nevím, co dřív! Ale vím, že sama si žádné veliké a drahé omalovánky koupit nemohu a svým blízkým to také nechci říkat, protože oni tuhle zálibu moc nechápou ... Ale snad se mi jednou poštěstí a budu mít také takovou nějakou opravdovou "knihu" omalovánek. Mám ráda pohádky, a tak se mi moc líbí pohádkové motivy a hlavně princezny - Fairy Tales coloring book je krásná, stejně tak Princesses and Fairies Colouring book od Tomoko Tashiro - to je prostě pohádka! Také mám ráda všechno staré a starobylé, takže mě uchvacují omalovánky Escape to Christmas past. Také miluji pohádky obrázky od Beatrix Potter a nakonec mít nějaký blok na poznámky s omalovánkami třeba od J. Basford, to už bych asi umřela na radost!!!

Tenhle dopis je plný věcí, které si nezasloužím, ale jsou nádherné a dělají svět krásnější, takže proč nesnít, že? ... Z ostatních věcí bych si moc přála novou zimní bundu i boty, nemůžu si pořídit ani jedno, protože děti mají přednost.

Moc se na tebe těším, Ježíšku a vím, že splníš především přání mých dětí ;-) S láskou Dáša


Ivča


Milí ježíšku, nechtěla jsem tě otravovat když máš tolik práce, ale když máš takovou báječnou sekretářku, tak snad můžu i já ti napsat psaníčko 🙂.
Foto: Radostpromaminku.cz

Tak ježíšku, úplně nejvíc na světě bych si přála kdyby jsi mi uzdravil maminku s tatínkem 😢. Jsou moc mladí na to, aby byli tak nemocní 😞. Jo jo, já vím, že jsou horší nemoci, ale miluji je z celého srdce, víš?

Moje další přání ( kdyby jsi to jen trošičku mohl zařídit) je, aby na vánoce nikdo nebyl sám. A strašně moc prosím, aby jsi nezapoměl na dětičky, které jsou buď opuštěné v dětských domovech nebo budou muset ležet v nemocnici. Vykouzli jim prosím úsměv na tvářičkách aspoň na ten štědrý den 🙂. Ptáš se, co co bych chtěla já? Já mám jen jedno přání (nejspíš nesplnitelné, ale snít o nich můžu 🙂 ). Strašně moc toužím po Faber Castell Polychromos. Mám těch lásek 9 kousků co jsem nasbírala a miluji je 🙂. Ptáš se, kde je sehnat kdyby jsi náhodou chtěl vykouzlit úsměv na tváři i mě? No tak jo, dám ti sem odkaz na Kačku, jo 🙂? . Papa zase za rok, to už ti možná napíše i Matýsek 🙂 😗 ❤

S láskou Ivča

Katka



Ahoj Ježíšku,

Vánoce obvykle nesnáším a trpím tím, jak lidi vyměnili hodnoty klidu, míru a radosti za stres a honbu po obchodech. Již pátým rokem připravuji vánoce pro svou dceru a zasévám tak semínko „ jiných vánoc“ do další generace.

V pastelkové skupince jsem pocítila krásnou vánoční překvapovací náladu a to by mi ke štěstí stačilo a nepsala bych ti. Dneska ráno jsem si přečetla příspěvek co mě zarmoutil a donutil ti napsat.

A tak převrátím přání ne podle tvého sekretariátu, ale podle sebe.

1. Buďme k sobě (když ne obecně tak alespoň v rámci pastelek) vlídní, féroví a hodní
2. Věřme na tebe (na ježíška)
3. Pomáhejme si v rozvoji navzájem
4. Relaxujme u obrázků
5. Sněme - sny jsou motorem pro rozvoj. Nenechte si vzít sny

A protože, jsem psala o snění měla bych napsat nějaká přání. Já jich mám velmi málo sny se snažím realizovat. Ale u pastelek jsou to jasně:
Foto: Krajinaomalovanek.cz

1. Polychromos
2. A pak bila velmi krycí fixa. ( potrebuju malovat hvězdičky na tmavém pozadí a nic nekryje ) udělej zázrak ať něco kryje )))

Z omalovánek o ničem nesním – radost si dělám sama průběžně. Krásné vánoce a prožití vánočního času Ježíšku.

Katka fiona

Dana


Milý Ježíšku....ani nevím, jestli jsem Ti kdy psala. Snad jako malé dítě ještě s papírem a tužkou v ruce. To ti asi přišel nějaký zmuchlaný papír s výčtem hraček :-) Mělo to své kouzlo dětství :-) Víš, od té doby jsem trochu dospěla a ten můj první dospělácký dopis Ježíškovi bude snad trochu jiný.

Teď už vím, že nejdůležitější je pro lidi zdraví. Uzdrav nemocné a poskytni jim útěchu. Mají pouze jedno jediné přání. Prosím zpříjemni jim tu těžkou cestu.....

Ježíšku prosím Tě zpomal tento svět, je tak rychlý, že už ani nemáme čas si říct "Mám tě rád a děkuji Ti, že jsi tu se mnou" Blíží se čas Vánoc a splněných přání, tak si je pojďme splnit. Je to tak jednoduché a přitom účinné. Pojďme se obejmout a říct si: "Mám Tě rád" slova slova...chybí nám slova...stačí tak málo......a tolik to potěší....
Foto: Radostpromaminku.cz

No a Ježíšku Tvůj čas se kvapem blíží, čas plný práce a přesčasů...tak i já se vrátím do dětských let a přece jen nějaké ty přáníčka také mám. Víš jak ráda relaxuji u omalovánek, jedny z oblasti módy mi chybí...a minerální líh, to je to moje tajné přáníčko :-)

Co to slyším? Že je to málo? Tak tedy ještě bílou a zlatou poscu prosím...a kdyby byly křídy na pozadí, nezlobila bych se :-)

Když mi splníš alespoň jedno z přáníček, budu nejspokojenější človíček na světě. A když ti to přes ten frmol, který na vánoce máš nevyjde, nebudu se zlobit. Totiž Ježíšku, zatímco ty budeš v onen večer mít na pilno...budu sedět doma v teple s manželem a dvěma dcerkami a to bude to všechno co potřebuji. A Ježíšku "Mám Tě ráda".

Dana

Mišule



Milý Ježíšku,

četla jsem si krásné dopisy kamarádek pastelek a rozhodla jsem se ti také napsat. Před deseti lety na Štědrý den zemřel příteli otec a 26.12., na své 63 narozeniny, moje mamka. Od té doby jsem Vánoční svátky vždy nějak přetrpěla. Abych dětem tyto krásné svátky nekazila, dávali jsme si dárky už 22.12. a pak byly u otce, který má novou rodinu. Být v tomto období sama byla opravdu velká zkouška. Přítel před dvěma lety velmi těžce onemocněl a tak jsme se letos na jaře po 15 letech vzali. Už mu mnoho času tady na zemi nezbývá a tak se snažím vše dělat tak, aby si užil každou chvíli a proto jsem se rozhodla, že letos budou tradiční Vánoce. Představ si, Ježíšku, dokonce se na ně těším! Už od srpna nakupuji dárečky.

Samozřejmě si přeji abychom byli zdraví, šťastní, aby nebyla válka, ale ty mé prosby znáš, každý den si je vyslechneš. Mám ale i tajná soukromá přání a ty ti napíši:
Foto: Krajinaomalovanek.cz

nejvíce toužím po velké sadě Faber Castell Polychromos 120 ks, potěšila by mne i sada Progres Magic, Mondeluz 72 ks, barevné linery, v podstatě jakékoli pastelky a hlavně kvalitní ořezávátko

omalovánky miluji od Debbie Macomber, úplně mi učarovaly, miluji Harryho Pottera a tak i omalovánky s ním, mám ráda i Hru o trůny, potěšily by mne jakékoli omalovánky s lidmi v historických kostýmech, omalovánky s hrady, zámky a zahradami, krajinou i fantasy

od rodiny dostávám praktické dárky, píšeme od mala všichni sourozenci s rodinami každý rok do notýsku Ježíškovi a tak by mne určitě potěšil nějaký dárek jen pro mne třeba časopis o pletení, háčkování nebo vyšívání, křížovky, sudoku, jakákoli panenka, moc ráda je oblékám a vnučky si u mne s nimi hrají

Napsala jsem ti dlouhý dopis, tak se nezlob, mám toho hodně na srdci. Mým největším dárkem bude letos to, že všichni společně zasedneme u Štědrovečerního stolu a užijeme si rodinou pohodu, kterou přeji i všem lidem na světě.

Tvoje Mišule.

Klára



Milý Ježíšku,

psala jsem ti naposledy, když mi bylo asi 7 nebo 8 let. Pamatuji si, že jsem ten dopis dala odpoledne za okno a večer už tam nebyl. Měla jsem takovou radost, že sis ho odnesl. Už si ani nepamatuji, zda si mi přinesl to, co jsem napsala.

Já i když jsem dospělá, tak já pořád věřím na Ježíška. Proč? Jelikož každý má Ježíška v sobě. Myslím si, že každý koupil nebo kupuje vánoční dárky své rodině a přátelům, tak proto každý z nás je takový malý Ježíšek..

Já osobně bych si přála:

1) aby naše rodina byla zdravá, jelikož rodina je pro mě nadevše. A hlavně moje mamka, které zjistili karcinom, který operovali a teď čekáme na výsledky.

2) aby já a můj brácha jsme měli konečně štěstí v lásce. Můj bratr se rozešel po 12 letech s přítelkyní, která mu rok a půl dělá ze života peklo, ohledně jejich společné dcery. Nejhorší je, že ty děti to odnášejí, i když nic neudělali.

A já mám velkou smůlu na sobecké a nedospělé chlapy, kteří nevědí, co chtějí od života. přála bych si hodného chlapa, který má rád rodinu, který by pro mě udělal cokoliv, měl mě rád, takovou jaká jsem, podporoval mě jak psychicky, tak i fyzicky,.....
Foto: Krajinaomalovanek.cz

Pastelková přání:

1) Faber Castell - Polychromos
2) Caran d'Ache Luminance
3) Derwent Inktense
4) Akvarelové pastelky Koh-I-Noor progeresso
5) sadu fixů Chameleon

Omalovánkových přání:

1) Curious Creatures od Millie Marotta
2) Animaux Fantastique
3) Omalovánky Pixel Art - Webster Joanna
4) Colourtronic - Farnsworthová Lauren
5) Atlantida

Jinak Všem Ježíškům přeji krásné a veselé Vánoce a ať se Vám splní vaše přání Klára


Míša


Milý Ježíšku,

rok se s rokem opět sešel a já jsem ráda, že tu na Vánoce jsem. Před rokem a půl jsem onemocněla zánětem střev a doktoři půl roku nevěděli co se mnou udělat a tak mě nechali živořit a chodit od jednoho vyšetření k druhému. Naštěstí jsem narazila na doktora se zdravým rozumem a ten mě z toho dostal. Za což jsem mu velice vděčná. Ale už k věci. Díky antistresovým omalovánkám a pastelkám jsem tenkrát dostala zpátky chuť do života. Omalovánky mě umí přivést na jiné myšlenky a tím se odpoutat od nemoci. No a dnes se tomu chce a čekáme první vytoužené miminko, tak potřebuji hodně klidu a hlavně sílu. :-)

Milý Ježíšku mám pro tebe skromný seznam mích přání jsou pouze dvě,o které bych tě chtěla
Foto: Krajinaomalovanek.cz
poprosit:

1) přání jsou tyto pastelky
2) přání jsou tyto omalovánky 

A víc už na srdci milý Ježíšku nemám. Člověk musí být skromný a nechat místo pro ostatní lidi, aby si to všechno unesl o mohl obdarovat všechny lidi co ti s láskou píší a věří v tebe. No není to hezké i ve 30 věřit na Ježíška a mít svá tajná přání a tužby.

Děkuji Ježíšku Míša

Míša


Tak tedy: Drahý Ježíšku,

většinu věcí co jsem si přála již mám, jelikož jsem si je koupila přes všechny čerty a dábly a přes to že jsem držela dobrovolnou dietu 😀 Ráda bych aby všichni byli zdraví a šťastní. Prosila bych si nějaké štěstí a zdraví i pro mně. Psala jsem tvojí skvělé sekretářce že mám jen dvě přání, no ano, Dvě přání a jeden sen 🙂 Abych ti tu nedělala díru do hlavy tak přání jsou takovéto.
Foto: Krajinaomalovanek.cz

1) Nějakou hezkou sadu suchých pastelů (takové ty křídové) s hodně barvičkamaa, ale i nějaké postačí)
2) Nejakou svíčku Yankee Candle- miluji vůně Vánoc (JABLKO se škořicí, Pomeranč a hřebíček a zázvor, citrusové vůně (citrony, citronová tráva a tak) a pak vůni třešní :3
A pak už jen tajný sen a to jsou omalovánky ALICES NIGHTMARE IN WONDERLAND, které lze zakoupit na Krajině omalovánek.

Moc děkuji že jsem ti mohla napsat zase jednou seznam a doufám že letos mi Ježíšku doneseš něco z něho, na rozdíl od ponožek jako každý jiný rok, jsou sice fajn, ale hromadí se (a žerou je lichožrouti).

Míša

Petra


Milý Ježíšku,

je to už hodně dlouho, co jsem použila takové slovní spojení. Je to dlouho, kdy jsem naposledy zasedla ke stolu a s pocitem očekávaní a radosti ti napsala dopis, má přání.

Veskrze, když to vezmu kolem a kolem, není nic hmotného, co bych si přála tak, že bych nevěděla jak se bez toho dál obejít. Něco, co bych nutně potřebovala. Vše, co si během roku přeji si buď koupím (pokud moc nenadávám, že je to příliš drahé a přítel mne přemluví, abych si udělala radost) a nebo mi to pořídí moje drahá polovička. Tento rok nebyl zase tak moc špatný. Šťastné dny s partnerem byly střídány, ne zase tak zlými chvílemi s rodinou (samozřejmě, že byly také šťastné, ale nějaké ty neshody byly). V práci se chvílemi daří a chvílemi ne, ale to je přeci život.

Ale ať tě moc nezdržuji, máš toho mnoho na práci, takže tady jsou má přání. Nebylo lehké dát je dohromady, to mi prosím věř...

Pastelková přání - opravdu nevím drahý Ježíšku, nejsem žádný vymalovávací profík, mám pouze dvě sady Mondeluz pastelek 48 ks a 72 ks od mého milovaného a pár obyčejných fix, takže v tom, co by se mi mohlo hodit a co bych dokázala využít nemám vůbec žádnou znalost... myslím, tedy vím, že bych byla ráda za každý malinký dáreček, i mimo seznam, který se ti pokusím ze všech sil vytvořit...

1) MAPED LINER GRAPHPEPS
Foto: Radostpromaminku.cz

2) PASTELKY MAGIC 13 KS KOH-I-NOOR
3) AKVARELOVÉ PASTELKY KOH-I-NOOR PROGRESSO 
4) CARAN D´ANCHE FULL BLENDER - PRO MÍCHÁNÍ BAREV
5) OŘEZÁVÁTKO SE ZÁSOBNÍKEM

Samozřejmě Ježíšku, pokud neseženeš sady, které jsem ti poslala nevadí, jak jsem psala, budu nadšená z každé pastelky a rady, jak s ní naložit... ehmn... tedy hlavně té rady, mám trošku pocit, že s použitím výše uvedených pastelek bych mohla mít trošku problém... ale zase na druhou stranu, to bude legrace až se s nimi budu snažit popasovat :-)

Omalovánková přání - tak ta jsem milý Ježíšku možná trošku přepískla, není to zrovna levná záležitost, ale ty jsi šikovný a jistě si s tím poradíš...

1) COLOUR MY SKETCHBOOK - Bennet Klein
2) FLOWERS ADVANCED COLOURING BOOK
3) FANTASY KINGDOM
4) World of Warcraft Coloring Book
5) FLYING COLOURS - COLOURING BOOK

Ostatní přání - tak tady asi nastane ten největší problém. Ne, že bych nevěděla, ale nejsem si jistá, jestli jsou splnitelná. Ale co, zkusit se má všechno a třeba budeš mít nápad a alespoň něco z toho zařídíš.

1) Již na začátku svého dopisu jsem se zmínila o tom, že mám skvělého partnera. Jestli pak jsi věděl, že nás příští rok čeká svatba? Má to být ten nejúžasnější den v životě a ani nevíš, jak moc se na něj těším. Celý ten den mi však kazí jedna věc. Rodiče již od začátku mají s mým partnerem problémy. Nerozumí si, navzájem se neumí pochopit. Možná ani nechtějí. Nevím. Svatba je pro ně, a tak i pro nás, velmi náročná. Od rozepří o tom, kde bude až po to, kdo co bude zařizovat. Věř mi, že jsem se snažila najít cestu, jak vyhovět všem, ale bohužel to nešlo. Za místo svatby jsme si zvolili takový malý hotel hned u Prahy, se sklípkem a zahradou s kamenným plotem, ale to víš, že je to Praha a tatínek byl zásadně proti. Udělali jsme si ale vše po svém a místo zamluvili, přeci jen, pochop, je to náš den. Jenže tatínek se rozčílil, řekl toho hodně a o svatbě se mnou už nemluví. Mamince řekl, že mu je už všechno jedno a ať si děláme co chceme a od té doby mluvit s našima o svatbě je jako našlapovat na nalíčené miny. Člověk jen čeká, kdy to všechno bouchne a celý ten den, na který se tak moc těším, nebude zase až tak nejlepším dnem mého života. Prosím tě proto moc, ať se tatínek umoudří a pochopí, že to, že jsme si udělali po svém a sami se rozhodli, kde svatbu chceme, neznamená, že ho chceme vynechat. Nemám sílu mu to vysvětlovat, nevěřil by mi.

2) Druhá věc, o kterou bych tě chtěla moc poprosit je lékař. Pošli nám doktora pro babičku, kterou bolí ledviny. S rodinou již přes rok nebydlím, ale jezdím za nimi, když to jde. Za posledních pár týdnů se mi zdá, že babička hodně zhubla. Maminka říká, že nemůže spát ani v klidu sedět. Prý když chodí, tak jí je líp, ale bolí jí to. Brzo zřejmě bude muset na další operaci a já nemám pocit, že by místní doktor pro ní udělal víc, než by mohl. Ráda bych jí přesvědčila, aby si zašla jinam, ale kam jinam jít? Prosím pošli nám dočista malinkého šikovného lékaře, který by jí dokázal pomoc.

3) Třetí dárek, který bych si přála, jsou zdravé děti. Jednou je jistě budeme mít, potažmo příští rok bychom na nich chtěli zapracovat, tak ať jsou prosím zdravé a šťastné.

4) Čtvrtý dárek, kterých bych si přála je, aby můj partner měl úspěchy v zaměstnání. Ne, že by nebyl šikovný, to je a má dokonce práci, která ho baví, ale nemá zrovna nejlepší kolegy. Tak mu prosím naděl alespoň jeden klidný pracovní rok a v případě, že by se rozhodl změnit zaměstnání, tak mu prosím naděl nějaké hezké, které ho také bude bavit a kde šéf bude ochotný ocenit, co pro zaměstnavatele všechno udělá stejně tak jako moje šéfová.

5) A tenhle pátý poslední? Jediné, co bych si mohla ještě přát (doufám, že jsem na něco důležitého nezapomněla, to víš, jsem někdy popleta a už vidím, jak ti dopis odešlu a zjistím, že jsem chtěla ještě něco...) je ať splníš všechna přání, která k tobě přijdou a budou v tvé moci. Vánoce jsou časem, kdy má být rodina spolu. Kdy má každý alespoň na ten jeden den zapomenout na všechny starosti a být šťastný.

Jak na to tak koukám, tak po všech těch letech jsem se pořádně rozepsala. Doufám, že jsem neohrozila tvé zdraví, ve chvílích, kdy jsi si představoval, jak bys to všechno měl zařizovat a věř, že už jen to, že jsem ti to všechno mohla napsat, je pro mne skvělým dárkem k Vánocům.

Šťastné a Veselé Ježíšku Petra

Tereza


Milý ježíšku,


Můj dopis nebude dlouhý. Dopisy a slohovky mi nikdy nešly psát. Letos vánoce nebudu s rodinou trávit doma, ale odjedeme na ,,vánoční" dovolenou. Každý rok, jsem chtěla nějaký dárek. Někdy jsem o dárku věděla už půl roku před vánocemi. Těšila jsem se na to, až své blízké obdaruji. Až rozbalí dárek mnou popsaný a budou z něho mít radost.

Letos jediné co si přeji, je rodina. Aby byla celá naše rodina pohromadě, i když to není možné. Určitě budeme všichni spolu, ale každý v jiném světě. Přeji si, aby byly všechny rodiny pokud možno pohromadě a předávali si lásku. Kdyby bylo na světě tolik lásky, co právě skončilo slz na polštáři, při psaní tohoto dopisu, neznali by jme zlo. Život by byl nudný. A svět přeplněný lidmi.

Právě mne napadl jeden dar, který by mne potěšil. Jsou to omalovánky anatomie koně. Nevím jak se přesně jmenují. Věcí pastelkových i omalovánkových mám již dost. Nevím, jestli bych měla čas je vymalovat.

Opravdu, jediné co chci, zavzpomínat co nejvíce s úsměvem a málem slz na předešlé vánoce a užívat si společnost ostatních členů rodiny. Všem i Tobě milý ježíšku přeji vánoce plné pohody a splněných přání. Tereza 

Lucka


Milý Ježíšku,

dlouho jsem přemýšlela jestli napsat nebo ne, rozhodla jsem se nakonec přece jen napsat. Ani sama nevím, co bych si mohla přát. Co se týče malování jsem začátečník, takže budu ráda za jakékoliv pastelky a omalovánky to bych se nechala taky překvapit.

Mám 2 fenečky a 3 kočičky takže především bych si přála něco pro ně. Budou rádi za pamlsky i za hračky. Jinak to bude asi všechno, jsem skromný člověk. Hlavně at jsou všichni zdraví to je hlavní.

Měj se moc hezky Ježíšku, Lucka.


Petr


Milý Ježíšku,


dopis Ježíškovi jsem psal naposledy asi ve školce, samozřejmě s pomocí mojí milované maminky. Vždycky jsem si víc přál všechno pro ostatní, než pro sebe. I dneska tomu tak je. Dneska si budu přát většinu věcí pro svou báječnou přítelkyni.

Začnu pastelkama:

Marco Raffine - nejlépe 72 kusů, ať si nemusí stěžovat, že má málo barviček
Foto: Krajinaomalovanek.cz
Polycolor - také 72 kusů, čím víc, tím líp
Blender - nedávno o něm mluvila, já jsem opět nevěděl, co to je za vymoženost, tak jsem název zadal do googlu a vyjel mi mixér, tak teda nevím, ale Ježíšek bude určitě vědět :-D
Minerální líh - ten jsme nedávno sháněli, paní v papírnictví nás poslala do lékárny, tam nevěděli, co chceme, pak se jen smáli...
Linery - taky čím víc, tím líp :-)

V omalovánkách se vyznám ještě míň než v pastelkách :-D Vím jen, že pořád mluví o Johaně B. a o jejích omalovánkách, tak ty bych si pro ni přál :-) nechám na Ježíškovi které.

Ostatní přání:

Kabelka Obag (bordó)
Voňavé svíčky
Knížku křížovek - něco málo pro mě ;-)

Víc si toho asi ani jeden nepřejeme, protože máme sebe! <3

Když mi přítelkyně řekla o tomhle Ježíškovi, tak byla strašně nadšená. A já se tedy rozhodl napsat svá přání taky. Není to žádná sláva. Moje jediná slohovka byla ta maturitní :-D

Vážím si toho, že i v dnešním světě jsou hodní lidé! Děkuji! Za mě i za přítelkyni. Petr


Vlaďka


Drahý Ježíšku,

už je to pěkných pár let, co jsem Ti naposledy psala, nechávala jsem dopis za oknem, mívala jsem pár
Foto: Krajinaomalovanek.cz
přání a Ty jsi mi vždycky jedno splnil. Vím, že si teď můžu přát hodně věcí, ale protože mi dodnes plníš jen jedno přání, budu mít tři a uvidím, třeba to letos bude jinak.
První přání je nejtěžší, bylo by to zdraví pro postiženou vnučku. Vím, že na její nemoc není lék, tak co třeba radost pro ni? Moc ráda se mnou kouká na obrázky Pastelek a Pasteláků, je z nich nadšená a mívá v očích slzy. Ptá se, jestli Ježíšek přinese velkou sadu Prismacolor nebo Polychromos.
Přestože špatně mluví, tohle říká hezky. Nemám to srdce říct jí, že tohle jí Ježíšek přinést nemůže.

Přání pro vnučku jsou asi nesplnitelná, ale zkusím vyslovit, nebo spíš napsat přání pro sebe. Viděla jsem video s fixy Sharpie a na první pohled se zamilovala. Sada 24 nebo 30ks, to by byl pro mě ráj na zemi. Určitě bych se rozdělila i s vnučkou, často tvoříme spolu.
Teď už je to na Tobě, Ježíšku. Děkuji Tobě i Tvé kouzelné sekretářce. Vlaďka


Věrka


Milý Ježišku

Píši ti svůj první dopis tak doufám, že se k tobě ještě dostane. Nemám moc co si přát, hlavně chci aby mé dvě kamarádky byly hrozně moc štastné a hlavně zdravé, protože já jsem moc štastná že je mám.Jsou mi velkou oporou v trápení co mám.Ty víš, že nemůžeme mít miminko, to by byl ten nejhezčí dárek co bych si moc přála.Tak se prosím přimluv jestli je to v tvých silách, ať nám vyjde aspoň adopce.

Jedna z kamrádka mě dostala k vymalovávání a jsem zato ráda hodně to pomáhá když na mě padne smutek, tak je mi pak hned veseleji, když vidím jak se mi rýsuje obrázek pod rukama.

A tak moje přáníčko je nějaké krásné omalovánky, abych mohla dát obrázkům barvičky.

A poděkuj Tvé milé sekretářce za to, že je tady pro nás, co ještě sníme.

S pozdravem Věrka

Komentáře