Dopis Ježíškovi od ... Hanky a Vendulky

Hanka

Milý Ježíšku,

já vím, že ty víš, že mám obrovskou spoustu omalovánek a i docela dost pastelek a třeba bys mi radši nadělil nějaké užitečné věci (jako třeba ponožky a hodobóžové kapesníky). Ale já mám i přesto pár trochu jiných přání.

Tak nejdřív omalovánková přání. Já mám moc ráda překvapení, a tak bych si moc přála , klidně i toho nejmenšího. Já vím, že omalovánek mám hodně a možná by se zajíc nestrefil, ale tak pro inspiraci třeba nemám ani jednu Magia Doodle, ani jeden Sketchbook, ani jedny omalovánky s kočičkama (kromě Kreativních koček), žádné pohádkové nebo podle nějakých knížek a filmů (kromě Escape to Christmas Past, Escape to Shakespeare, a Game of Thrones) a miluju omalovánky podle čísel.
Foto: Krajinaomalovanek.cz
omalovánkového zajíčka

Taky mě zaujaly omalovánky Querkles a hrozně ráda bych měla třeba tyhle nebo i nějaké jiné tohoto druhu. Moc ráda bych měla i originální verzi Tajné zahrady a Čarovného lesa, protože to byly moje první omalovánky a tenkrát jsem se v tom nevyznala a koupila si tu první českou tenkou verzi, ve které jde malovat jenom pastelkami a stejně se to hodně prokresluje na druhou stranu.

Z pastelkových přání mám jediné, a to vyzkoušet Derwent Drawing, aspoň v malé sadě. Mám totiž moc ráda zvířátka a přírodu, ale neumím je vybarvovat.

Potom už mám přání na jiné moje koníčky. Moc si přeju nějaký fitness diář na příští rok - nejradši bych tenhle - ale to ty víš, už jsem ti to napsala i doma na papírek, stejně jako první dvě knížky od Břicháče Toma. Pamatuješ, jak ses divil, co je to za divné jméno "Břicháč Tom"? No, a to ještě nevíš, že vydali i další knížku.

Venku je čím dál větší zima, a tak si přeju nějakou čepičku a rukavice na běhání, stejně jako nějaké pohodlné ponožky (ha, tak přece ponožky!) - ale pokud by ti to nevadilo, tohle bych si radši vybrala sama. Máme tu v Kolíně super běžeckou prodejnu s moc příjemným panem prodavačem (snad je to sám majitel), tak tohle bych si oběhala sama.

Ale chtěla bych vyzkoušet nějaké dobré papání, třeba snídaňové směsi od Iswari - přidávala bych si je do ovesné kaše. Nebo mandlové máslo (nebo i nějaké jiné), zatím znám jenom arašídové a jednou jsem měla kešu od zajíců v krabici a to mi teda moc nejelo.
Foto: honestmarket.cz

Ráda posiluju a chtěla bych se do toho konečně dát nějak smysluplně, a tak bych moc chtěla vyzkoušet tolik vychvalovaný performance training od Adama Česlíka, konkrétně protokol pro ženy začátečnice  nebo některý z programů od Fitnessblender, teď jsem docvičila jejich 4-týdenní program pro flexibilitu a díky němu jsem si konečně dokázala bez problému ostříhat nehty na nohou. Konkrétně by mě zajímal program na břišní svaly a střed těla, protože jako správná baculka právě tyto partie potřebuju mít parádně pevné, aby to všechno udržely. Trochu víc svalů by taky neškodilo, aby se mi zrychlil metabolismus. A jestli (ne, to je špatně - AŽ) se mi podaří zhubnout,
tak tenhle program pro udržování dobré kondice vypadá taky moc dobře.

Uff, Ježíšku, já vím, že tohle jsou přání na Vánoce až do důchodu, kolik jich je. Mně by stačilo jedno, nebo dvě. Zbytek už si snad nějak postupně zvládnu splnit sama, ale znáš to...

Jinak bych ti, Ježíšku, chtěla moc poděkovat za to, že existuješ a plníš tajná přání nejenom dětem. Víš, to se jenom my dospělí tak tváříme, že už na tebe nevěříme, protože jsme velcí. Ale někdy, když padne noc a všechno ztichne, já slyším někde v dálce cinkat zvonečky a vím, že jsi to ty a letíš splnit někomu jeho tajné přání.

S láskou tvoje Hanka

Milý Ježíšku, prosím tě moc a moc, splň Haničce některé z jejích přáníček. Nejen proto, že byla celý rok moc hodná, ale i proto, že v tebe věří. Vždyť to je přece to kouzlo Vánoc, na kterém tolik lpíš. M. 

Vendulka


Milí Ježíšku,

věřila jsem na tebe jako malá a věřím na tebe i dnes, i když už jsem dávno dospělá. Miluju vánoce a jejich kouzlo. Miluji tu atmosféru a miluju to, že můžu být s rodinou.

K přáním ti musím nejdřív něco napsat.... bude jich hooodně. Ale nebude to proto, že bych nebyla skromná nebo protože bych byla hamižná, ale proto, že věřím, že čím víc má člověk snů, tím větší pravděpodobnost je, že se mu splní alespoň jejich část :)

Za prvé mám pastelkové sny :)

Ty víš, jak moc mi vymalovávání pomohlo v posledním roce. Vymalovávání mi hlavně pomohlo naučit se snít. To jsem neuměla. Chybělo mi to. Tak nějak jsem se před tím zamotala do světa ve kterém žijeme a nevěděla jsem co s ním.

Taky mi omalovávání dalo spoustu nových přátel. Moc si jich vážím a i když jsem některé nikdy neviděla, mám je radši, než spousty lidí co znám. Někdo kdo miluje malování a barvy přece nemůže být zlý člověk :)

Teď k mým přáníčkům.
Foto: Radostpromaminku.cz


1) Mooooc bych si přála sadu 120ks Polychromos od Faber Castel. Poprvé jsem měla příležitost si je vyzkoušet na Putování krajinou omalovánek. Anička si je zrovna koupila a byla tak zlatá a dovolila mi si pár barviček vyzkoušet :) byla to láska na první čmárnutí!!! <3 Jak moc jsou úžasné to ty ježíšku určitě víš :)... nejen, že nádherně malují, ale vypadají strašně luxusně :)

2) Moc bych si přála i sadu 72ks Derwent Inktense :)... tyhle pastelky jsou kouzelé až z toho srdíčko poskakuje radostí :)... jak mění barvy a intenzitu barviček :) no uznej, že je potřebuješ taky :) :D

3) Sada 24ks Colorino Artist :)... viděla jsem sice jen pár obrázků z toho jak malují, ale nějak mě zaujali :) a za tu cenu :D.. proč je nezkusit :) mají i vodourozmývatelné :D... jen abys věděl ty by mi taky nevadili :)

4) Moc prosím o jednu sadu wax Aquarel :)... čím větší tím lepší, že jo? :D.. ale i jeden kus by mě potěšil :) pořád kolem nich chodím, ale nějak se nemůžu dokopat ke koupi ... pořád si totiž říkám "Šetříš si přece na Polychromosky a Inktensky! No tak vrať je zpátky do regálu." :D

5) cokoliv z pastelek co jestě nemám :) třeba jen pár kusovek na vyzkoušení :) a pamatuj, že miluju tyhle barvy - fialová, červená, žlutá oranžová :) ale nejvíc tu fialkovou a červenou :D

Teď ti povím o mých omalovánkových snech...s těmi už to u mě tak jednoduché není.

Sám víš, že kolikrát sama nevím co bych chtěla.

1) Čarovné lahodnosti prosím :) ty víš, že skřítci a víly nejsou moje krevní skupina, ale musíš uznat, že Klárka je namalovala tak úžasně, že není možné po nich netoužit :)

2) Moc bych si přála dostat Vánoční Johannu nebo Čarovný les Art Edici nebo Art edici Tajné zahrady :).... prostě, jak už víš miluju její obrázky a i když mám doma 4 její knihy nikdy mi to stačit nebude dokud je nebudu mít všechny :)

3) Miluju fantazy takže je jasné, že omalovánky v tomto duchu by mě potěšili... cokoliv s tématem Pána prstenů, Zeměplochy Terryho Pracheta nebo Alenky v říši divů by bylo jako namalované jen a jen pro mě :) A sen z mých nejtajnějších The Mystical Land of Uschana... :) Ta omalka je skvost po kterém toužím ze srdce nejvíc :)

4) Hlavně nesmím zapomenout ti připomenout, že Hanna má novou knihu a že od ní mám jen jednu jedinou a přitom už vydala tři :) no myslím, že mi asi moc tyhle knihy chybí :) co myslíš? :)

Foto: Krajinaomalovanek.cz
5) Escape to christmas past, Sketchy stories, Inspirační vymalovánky II. nebo Fantasy 50 coloriages mystéres by mi taky udělali obrovskou radost :)

Co bych chtěla dál? Přece nějaké speciální pomůcky k malování ne? :) Sice se dá malovat i bez nich, ale s nimi je to naprosto úžasné ne? :D

1) Aquarelové barvičky alespoň 24 kusů by mi pomohlo naučit se další malovací techniku a moje srdíčko by poskakovalo radostí kdybych nějaké mohla mít jen a jen pro sebe :)

2) K barvičkám patří i štětce, takže i já se bez nich neobejdu :) takže taková sada vodouplnitelných štětců od Caran d´Ache by mi vykouzlila usměv na tváři :)

3) Moc moc bych si příla mít speciální tašku na omalovánky a pastelky :)... to víš, že něco takového vyrábí Derwent?... :)... já bych chtěla buď tuhle nebo nějakou co by mi někdo ušil :)... z červené látky by byla úplně úžasná :)

4) Jéééééé a teď jsem si zcela náááhodou vzpoměla, že na sbohem nudo mají nově úžasné šablony :)... no to mít to by bylo nááááádherné :)

5) A co dál a co dál... přijď se někdy podívat kolik mám pastelek :D.., ale většinu mám v krabičkách :/ co s tím? Potřebuju asi penály :D

Pak mám i jiná přání...

Některá jsou snadno splnitelná jako třeba nějaká hezká tavící pistole, barevné (červené, šedé a černé) papíry a jiné věci na tvoření které mě tak moc baví.

Ale pak jsou tu přání, které jsou složitější a některé až nesplnitelné :/

1) Přála bych si abych tady v okolí našla partu lidí, kteří taky vymalovávájí a tvoří a mohla jsem se s nimi pravidelně scházet :) moc mi tu chybí někdo stejně ujetý jako já.... jsou tu sice lidé kteří taky vymalovávají, ale nepropadli tomu tolik jako já, takže mi taky tak úplně nerozumí.

2) Moc bych si přála najít v okolí člověka který by tu pro mě byl pořád a neustále, který by za mnou přišel kdykoliv, když bych to potřebovala. Myslím, že já jsem přesně taková. Snažím se pomáhat všem mým blízkým i za cenu toho, že mě tahle snaha neprospívá. Ježíšku, ty víš, jak moc těžké je mě opravdu poznat a hlavně jak složité je pro mě ukázat někomu jaká opravdu jsem. Zranitelná osamělá, ale i dobrosrdečná a veselá. Myslím, že vyvolávám mylný dojem, že jsem protivná, drsná a arogantní. Prosím, pomoz mi najít odvahu setřást tuhle pomyslnou masku a najít odvahu ukázat světu, že opravdu nejsem tak hrozná a že opravdu stojí za to mě poznat. Občas mám pocit, že na mě všichni občas zapomínají i ve chvílích kdy by neměli.

3) Pomoz mě i mým blízkým najít odvahu řešit težké životní okamžiky. Někdy je težké si přiznat, že máme problém. Zvlášť když ten problém je to, že nevíme, kdo vlastně jsme.

4) Přála bych si zažít nějaké obrovské překvapení, něco co by.... prostě bych chtěla zažít pocit, že i já mám štěstí na své straně :)

5) Poslední mé přání a zároveň pro mě asi nejdůležitější je... Pomoz lidem, aby se jim dostalo toho po čem opravdu hluboce touží. Dej prosím každému dobrému člověku to, co moc chce. Spousta lidí ani neví co by vlastně chtělo. Takové nauč mít velké sny.... Nauč je snít. Nauč je vidět radost a lásku tam kde skutečně je. Naděl všem prosím šťastné, veselé a poklidné vánoce.

Děkuji mnohokrát, že sis dopis přečetl :) ty Ježíšku pamatuj, že většinu věcí si můžu koupit sama. I těch co jsou na tomto seznamu. Ale, víš, jak moc miluju překvapení :) takže pokud by se některá z těchto věcí objevila pod stromečkem byla bych opravdu moc a moc šťastná.

Díky
Tvá fanynka Vendulka

Milý Ježíšku, čteš stejně jako já mezi řádky? Nezní ti tento vánoční dopis, jako dopis od jedné smutné a docela ztracené dušičky? Sešli prosím andílka, který ji vezme za ruku a ukáže jí, že svět je v mnoha koutech i hezký. A ty sám nezapomeň, že hodné holky si zaslouží splnění alespoň jednoho přáníčka. Obzvlášť, když byly celý rok hodné. M.

Komentáře