Dopis Ježíškovi od ... Ely

Milý Ježíšku,

nad dopisem pro Tebe vlastně přemýšlím už od konce léta. Co bych si tak mohla přát? Svým způsobem mám vlastně vše, co k životu potřebuju, plus dvě chlupatá štěstíčka a přítele, který mě má rád a toleruje moje zájmy a záliby - knihy, kaktusy, ruční tvoření... I ty chvíle strávené nad pastelkami a omalovánkami mi dopřeje, taky mi občas obrázek vybere, když se já nemůžu rozhodnout, a pochválí ty dokončené. Přiznám se, že i teď tady sedím a lámu si hlavu nad tím, co bych si mohla přát...

Nejvíc ze všeho by mě rozhodně potěšilo, kdybych se mohla každé ráno probouzet vedle svého přítele, ale stěhování jsem musela z určitých důvodů odložit - prozatím do nedohledna. 😞 Takže toto přání je zatím nesplnitelné. Ale jednou se snad dočkám... 🙂

Víš, milý Ježíšku, chceš po mně, abych si vybrala pět věcí "pastelkových", pět věcí "omalovánkových" a pět věcí "jakýchkoliv"...

Ono to není vůbec jednoduché - můžu o sobě klidně prohlásit, že jsem skromný člověk, a nepotřebuju sady pastelek nebo omalovánky za x tisíc, takže se spíš asi zaměřím na takové věci, které by mohly být ve Tvých možnostech. Ale slibuju, že si v každé kategorii vyberu i něco "dražšího", vždy tuto věc najdeš jako poslední na seznamu... 🙂

Co se týče pastelek:

Foto: eshop psacipotreby.net
1. Velkou radost by mi udělaly pastelky Marco Raffine - slyším na ně samou chválu a chtěla bych si je vyzkoušet 🙂

2. Stejnou radost by mi určitě udělala i veliká sada Progress - mám sadu o 24 kusech, a zjišťuju, že je pro mně "malá", protože jsem si Progressa oblíbila pro jejich nádherné barvy a použitelnost takřka na všech "papírech" 🙂

3. Jako další bych si ráda vyzkoušela pastelky Faber Castell - taky vídám spoustu krásných vymalovaných obrázků, které mají tyto pastelky na "svědomí" 🙂

4. Tuhle sadu pastelek Bruynzeel bych určitě moc ráda otestovala - zatím jsem o nich nic neslyšela a barevná škála vypadá pěkně. Navíc je v sadě i pár metalických kousků. 🙂

5. To nejlepší jsem si nechala na konec Prismičky 🙂 - o těch tedy sním skoro každou noc...

Uuuuf, Ježíšku, co mi to děláš? Jen nad výběrem prvních pěti položek sedím snad dvě hodiny. Snad nebudu mít stejný problém s omalovánkami, ale jak se tak znám, mám o zábavu na další dvě hodiny postaráno... 🙂 Tak já se jdu na to vrhnout, abys kvůli mně nemusel ponocovat.

Moc ráda vymalovávám zvířata, ale omalovánek se zvířátky mám opravdu hodně, tak by to asi chtělo něco z trošku jiného soudku... 🙂

Tak tady jsou omalovánky:
Foto: eshop krajinaomalovanek.cz

1. Funny Animals mě zaujaly už dříve. Ale ještě jsem "stínované" omalovánky nezkoušela vybarvovat, tak nad jejich koupí pořád váhám. Třeba mě tak trochu nakopneš je vyzkoušet, když mi je přineseš pod stromeček.

2. Doodle chaos by mi taky udělaly radost... Ty malé příšerky, se kterými jsem se seznámila v Kerbyho omalovánkách jsou prostě srandovní a baví mě je vybarvovat... 🙂

3. World of Warcraft - protože víš, že tuhle hru miluju a mít možnost si vymalovat třeba takového Orka... To je přece k nezaplacení 🙂

4. Romantic country ty jsou tak roztomilé, že nepotřebují žádný komentář... 🙂

5. Omalovánky, po kterých ale toužím nejvíc, jsou Colour my Sketchbook - všechny TŘI díly dohromady, by mi udělaly obrovskou radost... Mít je hezky doma v originální verzi, moct si je kdykoli prohlídnout a časem do nich i "čmárnout"... Ale to Ty, ježíšku, určitě víš moc dobře, jak se na ně třesu 🙂

Tak, Ježíšku, překvapivě mi omalovánky moc času nezabraly, takže se můžu vrhnout na svých posledních pět přání. Jak jsem si myslela, že nejvíc práce mi dá vymyslet něco kolem pastelek a omalovánek, tak zjišťuju, že jsem se spletla, protože ten nejtěžší úkol mám před sebou teď.

Foto: eshop zoohit.cz
První přání (a jako druhé nejjednodušší - druhé píšu záměrně, protože to, co bych si přála nejvíc, bude zase až na konci těchto pěti přání) mi moc práce nedá - chtěla bych nový škrábací domeček pro ty moje dva miláčky, kteří mi tak rádi pomáhají a jsou obrovským lékem na moji "samotu" tady v Praze. Nejvíc se mi líbí tento v béžové barvě. Oba kočičáci rádi odpočívají na vyšších místech a kdyby tenhle domeček měli už v jejich budoucím novém domově, určitě by se v něm pak cítili o moc lépe, až se tam jednou definitivně se mnou přestěhují.

Co bych si mohla přát dál? Sedím a přemýšlím a přemýšlím... Vážně to není jednoduché...

Nejspíš by mě taky potěšila velká prosklená knihovna na všechny moje krásné fantasy knihy, ale žádnou konkrétní zatím vybranou nemám.

Třetí přání? Třeba nějaký pěkný víkendový pobyt s přítelem.

Čtvrté přání zase o něco těžší si vymyslet. Tak co třeba nějaký pěkný skleník na balkon, který by sloužil jako letní dům pro moje kaktusy?

Páté přání bylo první, které mě napadlo, když jsem se rozhodla napsat Ti tento dopis. Ale abych dostála svým slovům, je až tady, na konci.

Moc bych si přála, aby všichni moji blízcí a milovaní byli šťastní a spokojení, a hlavně zdraví. Já vím, že tohle přání není až tak ve Tvé moci, ale pokud můžeš, Ježíšku, tak udělej to své kouzelné "čáry máry" a pomoz jim v jejich snaze. 🙂

Moc děkuju, že sis tento dlouhý dopis dočetl až do konce.

Tvoje Ela

Milý Ježíšku, prosím, splň Elince některé z jejích přání. Dopis pro tebe psala úplně sama, bez mé pomoci.  A o tom, že to nebylo vůbec snadné, nepochybuji. Ela je velmi skromné a milé děvče. Tak jí prosím splň to nejhlavnější, poslední přání a k němu přibal nějaký dáreček, nad kterým se jí rozzáří oči. Děkuji M.

Komentáře