Dopis Ježíškovi od ... Dajen, Aničky a Veroniky

Dajen

Milý Ježíšku, píší Ti také dopis s přáníčky 🙂 To, co by bylo mým největším přáním (abych byla psychicky jako dřív a aby má druhá nejmladší holčička byla úplně zdravá) mi bohužel splnit nemůžeš, tak napíši seznam omalovánek a pastelek 🙂

Omalovánky:
Foto: Radostpromaminku.cz

Magical jungle
Johanna´s christmas
Beauty horor
The mysterious library
Dragonology

S pastelek a fixu by to bylo

Prismacolor
Chameleony
Ty zlaté akvarelové barvičky
Derwent colorsoft 72
Nejake ty fixy Wink of Stella

Ježíšku vím, že je nás hodně, co máme přání a není v Tvé moci všem splnit vše, ale i za maličkost jsem vděčná 🙂. A i kdybych nic nedostala, ráda dávám dárky ostatním a dělám jim radost, to je to pravé kouzlo Vánoc, vyčarovat úsměv na tvářích našich milovaných 🙂

Ježíšku mám Tě moc ráda a přeji Ti aby sis i ty užil své Vánoce a někdo Ti vyčaroval ten krásný úsměv na tváři a splnil Tvá přání 🙂

Měj se hezky Dajen 🙂

Milý Ježíšku, prosím, splň Dajence některé z jejích přáníček. A zároveň se přimlouvám i za ta přáníčka, která nejdou dát pod stromeček ... můžeš prosím přiložit svou ruku k jejich splnění? Děkuji M.

Anička


Milý Ježíšku, vím, že toho máš hodně, ale i já bych Tě ráda požádala o několik maličkostí, které by mi udělaly velkou radost.

Co se týká pastelek, ráda bych vyzkoušela pastelky Prismacolor. Nejsem lakomá, takže bych je půjčila své dceři, která též maluje.

U omalovánek jsem měla jasno hned - Čarovné lahodnosti. Víš, Ježíšku, jsem v jedné prima skupině na facebooku a tam mnoho pastelek dává úžasné obrázky právě z těchto omalovánek. Moc se mi líbí, tak proto bych si je přála.

A moje poslední přání je zdraví pro všechny. Je mi jasné, tohle přání je největší a nejcenější. I když máš teď Ježíšku plné ruce práce, i Tobě přeji hezký předvánoční čas. Anička

Milý Ježíšku, Anička byla celý rok opravdu hodná, tak na ní prosím ve své nadílce nezapomeň. M. 

Veronika



Milý Ježíšku,
dlouho jsem váhala, zda Ti mám napsat. Léta ani řádka, nechávala jsem Tě nejistého v tom, jaký dáreček by mi udělal radost. A letos již druhý dopis. Ale řekla jsem si, že Ti přeci jenom zkusím napsat. Budeš mít tak možnost většího výběru, já pod stromečkem vetší šanci na opravdovou radost a oba bychom si mohli užít krásné Svátky.
Moc dobře víš, že miluju Vánoce . A nejenom kvůli tomu, že zbožňuju rozbalování dárečků. Miluji celou tu vánoční atmosféru, vůni Vánoc a lidi, co mi dělají společnost. Ale přeci jenom bych se chtěla dostat k těm dárečkům. Víš, těm absolutně nepraktickým, až dětinským. Prostě těm, se kterýma u mě uděláš absolutní terno, poněvač bych si je sama nikdy nepořídila. A styděla bych se o ně komukoliv říct.

Tak tedy k pastelkovým  přáním – možná spíš malovacím ... 
Foto: Krajinaomalovanek.cz
Přála bych si akvarelové barvy. Takové ty opravdické, v pánvičkách. Doma mám jenom malou sadu anilínových vodovek a chtěla bych si vyzkoušet doopravdickej akvarel, vždyť víš že miluju práci s vodou a štětcem.
A taky miluju metalické efekty! Hmm… nějaké třpytivé vodovky – to by mě potěšilo. Stačí nějaká maličkatá sadička. Na značce nezáleží, jenom aby se vážně třpytily...

A co omalovánková přání ?
Přála bych si potterovské omalovánky. Takové ty s červeným potiskem na deskách. Magicalplaces and characters. Z těch potterovských mi přijdou nejkouzelnější. 
Jakékoliv omalovánky na akvarelovém kartonu s většíma obrázkama. Abych do nich mohla štětcem a vodovou barvičkou.

Hmm a co ta nepraktická přání, která se netýkají omalovánek?
Potěšil by mě notový sešit vánočních koled pro zobcovou flétnu s nadepsanými akordy. Abych si je mohla zahrát o svátcích i s doprovodem. Mám nějaké bez akordů a za ta léta už určitě víš, že je to pokaždé boj, sesynchronizovat se se strunovým nastrojem . Hold nejsem muzikant, leč samouk. 
 
Hmm… dalším přáníčkem by mohl byt scetchbook. S vysokogramážním papírem. Stačí menší formát, ale aby snesl krom vodovek případně i akryl. Nemusí mít moc listů. Tomu malování zas tolik nedám, ale mít ty obrázky vcelku v nějakém sešitku by bylo supr!

Není těch přání moc? Nejsou moc konkrétní pro určitou značku, produkt, tak alespoň máš z čeho vybírat. Tak snad to díky tomuto dopisu budeš mít letos se mnou lehčí. A já budu mít alespoň malou naději, že ho nepřehlídneš a naleznu pod stromečkem krom toho velice praktického dárečku z prvního dopisu i jeden nepraktický z tohoto!

Těším se na Tebe o Vánocích!

Tvá Veronika 

Milý Ježíšku, nezapomeň si přečíst i tato nepraktická Verunčina přání. Jako hodná a pracovitá holka si zaslouží i odpočívat u některého ze svých koníčků. M.

Komentáře