Dopis Ježíškovi od ... Anny, Katky, Marcely a Barči


Anna


Milý Ježíšku,

konečně jsem se odhodlala ti po mnoha letech napsat.
Foto. megaknihy.cz

Přemýšlela jsem hodně o tom co bych chtěla, chtěla bych pomoci všem hodným holkám, co jsou na pastelce a v kavárničce, což je neuskutečnitelné . Ale vybrala jsem si jednu dobrou dušičku je to Maruška Laclavíková Fígrová pro její vnučku nějaký alespoň malinký dárek.

Jinak pro všechny holky si přeji moooc zdraví a a aby se jim splnily všechny jejich i ty nejtajnější přání.

A pro mou maličkost

1 neonové progressa
2 omalovánky s anděly
3 motivační mandaly

Ježíšku moc ti děkuji Anna

Milý Ježíšku, každý kdo nemyslí jen na sebe, ale i na druhé, si zaslouží, abys ty myslel právě na něho. A tím někým Anička je. Tak jí prosím splň některé z jejích skromných přáníček. M.

Katka



Ahoj Ježíšku, už je to rok, co jsem Ti naposledy psala nějaký dopis. Dala jsem ho za balkónové dveře a on záhadně zmizel. Moc se omlouvám, ale tento rok to udělám touto formou. Doufám, že se nebudeš zlobit, nebo jo?
Snad sám víš, že jsem po celý rok byla relativně hodná, taky jsem měla pár slabých chvilek. Třeba když mě zlobí pejsek a jsem na něj zlá, ale kdo by nebyl, když na něco koukám a on si lehne za mě a začne mi olizovat celý obličej. Taky se mi povedlo zabít pár much a pavoučků, ale snad to není tak strašné. No, když na mě budeš chtít být hodný, tak přimouříš obě oči.

Proč Ti vlastně píšu? Ráda bych ti řekla co bych si přála za dárečky. Abys měl aspoň nějakou inspiraci. I když, pokud na mě koukáš během celého roku, tak asi víš, co bych si přála. Ale musíš vědět, že díky jedné návštěvě v obchodě a nákupu omalovánky a Maped pastelek se ze mě stal takový malý blázinek (to říká můj přítel). Hodně mi k tomu pomohla i skupina na sociální síti Facebook, kterou sleduji a jsem z ní nadšená.

Takže už k těm dárkům, abych ti neříkala celý můj příběh.

Mám přání pastelkové a taky omalovánkové.
Foto: Krajinaomalovanek.cz

Jako pastelkové přání bych měla Faber Castell Polychromos, po těch pastelkách už slintám hodně dlouho. Vlastně na množství mi moc nezáleží, ale samozřejmě, čím víc, tím líp. Prý jsou úplně úžasné.

Pak jsem četla ještě o Marco Renoir a taky mě hodně zaujali, sice jsem myslím ještě neviděla jak kreslí na žádném obrázku, ale mám doma Marco Raffine a ty jsou naprosto úžasné. Předpokládám, že Renoir by byli na tom stejně.

V poslední době taky hodně uvažuji i o pastelkách značky Koh i noor Polycolor 72ks. Mám doma Mondeluz, ale když jsem mluvila s kolegyní, která je taky pastelkovou maniačkou, tak mi říkala, že mají jemnější barvy a ty se mi teď hodně začali líbit.

Omalovánkových přání mám taky pár. Třeba jsem koupila už neteři omalovánku od Jasmine Becket-Griffith Coloring Book. Můžu říct, že mě oslovily ty nádherně velké oči a vlastně všechno co jsem tam viděla. Zamilovala jsem se do ní. Takže to bylo rozhodnuté.

A jelikož mám moc ráda omalovánky od Kerby Rosanese, tak jsem se zamilovala i do jeho omalovánky Sketchy Stories, které jsem ještě neměla možnost pořídit. Mám všechny omalovány až na tuto.

No samozřejmě ještě máš čas na rozmyšlenou jestli si vůbec něco zasloužím, ale moje přání znáš, tak uvidíš. Snad se ti i můj dopis bude líbit.

Já se s tebou prozatím rozloučím a děkuji za vyslyšení a přečtení mých přání.

Katka

Milý Ježíšku, kdo z nás nemá v roce někdy slabou chvilku, že? A jen tak mezi námi, zbavit nás těch obtížných much není hříšek, ale hrdinství, obzvlášť v létě. Tak na to nezapomeň, až budeš vybírat, který sen Kačce splníš. M.


Marcela


Milý Ježíšku...

To koukáš kdo Ti to píše... viď?

No když oba zapátráme já v paměti a Ty ve své kartotéce (nebo databázi... pokud i Tebe postihla moderní doba), tak se určitě dobereme legračně namalovanýho plyšovýho medvěda..... kvůli kterému, jak jsem ho pak tahala z pod stromku (se z nějakého důvodu usadil úplně vzadu), se málem převrátil celý stromek... :D Leč radost byla veliká a s dotčeným méďou se dneska občas mazlí i moje dcera.

Proč jsem Ti pak nepsala, no z části z pýchy... říkali, že nejsi a pak taky proto, že časem jsem došla k závěru, že ke svým přáním si musím hlavně dopomoct sama (vidíš a napsat Ti mě nenapadlo).

Proč teď? No protože jsem si začala čmárat (v mém případě doslova) a zjistila, že je to jeden z mála způsobů kterak mě udržet sedící na místě a uklidnit mysl zjitřenou celodenním shonem (počítačový hry mě prostě nikdy nebavily). Navíc mám teď lidi, kterým ukazuju svoje výtvory a oni se nesmějí... :D
Foto: Krajinaomalovanek.cz

Taky bych chtěla, aby Ti napsala (nakreslila) moje malá a znáš to "příklady táhnou". Přes to, že jistě dostaneš fůru jiných dopisů, tak ber tenhle jako "návrat ztracené dcery".

Přeju si zdraví, radost a trochu štěstí všem kolem, taky abychom dokázali sdělovat co nám dělá radost, co nás bolí a vybrali si k tomu toho správného posluchače a dál... no toho by byla kupa.
Leč zpět k těm mým neskromným přáním...

Pastelky... Kdybych věděla, že Ti budu psát, tak si ty, které jsem si moc přála sama nepořídím, ale trpělivost prostě není moje silná stránka: Denwert Inktens jsou prostě suprové.
Holky pořád básní o "Prismách" a "Polychromos".. asi bych chtěla vědět, co je to zač... jen pár barev na zkoušku.
K těm rozmývacím pastelkám bych chtěla štětce vodou plnitelný ale i ty normální - viděla jsem co se s tím dají dělat za kouzla.
Něco na kovové efekty, spíš asi na překrytí pastelky a taky bílou a žlutou na světla (holky mluví občas o Posce - zde strašně tápu naprosto netuším co to je.... já vím.. jednodužší by bylo přát si kabelku nebo nový auto - s tím bych si poradila)
Něco na pozadí, snad něco takového...

Pak mám jedno přáníčko, které není až tak úplně pro mně, ale malé se strašně líbí moje "kouzelné" pastelky (pochop Inktensky) tak bych pro ni chtěla nějakou sadu obdobně "kouzelných" pastelek vhodných pro malé školáčky, to kdyby se ve svém dopise Tobě zapomněla zmínit.

Omalovánky,
Začínám mít celkem nasysleno i když proti jiným jsem asi břídil :D
Foto: Radostpromaminku.cz
první příčku v mém seznamu mají Beast of Tolkien, prostě se mi ty potvory líbí.
Další: Alice in Wonderland (ty "hororovy" a od Tima Burtona), mám ráda Burtonovy filmy.
Další omalovánky buď filmové, nebo ala Steampunk - jsem trhlá ale co už.
Taky bych chtěla zkusit něco nového líbilo by se mi něco ze Sketching Made Easy.
A moc bych si přála poznámkový blok s tvrdšímy listy a trochou omalovánek (ani ne tak kalendář ale vyloženě zápisníček-čmáráček) něco takovéhodle ale aby semi vlezlo do "kabelky".

No seznam je u konce, ne že by v něm bylo úplně všechno, ale nemůžu Tě přeci po takové době zavalit x-položkovým seznamem.

Milý Ježíšku, vím že jsem zlobivá holka, ale tak třeba cestou k někomu hodnějšímu zavadíš o něco hezkého a vzpomeneš si, že jsem se já, nehodná taky ozvala. Přeji Ti hodně zdaru, nám a našim blízkým přeju, ať máme důvod převracet vánoční stromky radostí a nedočkavostí a to, o štěstí, už je strašně profláklé. Raději to zde ukončím, abych se nezamotala.

Tvá Marcela

Milý Ježíšku, kdybys už měl plné zuby hodných holek a kluků, je tu ještě Marcelka. A myslím, že oba dva víme, že to, s tím jejím zlobením, nebude až tak žhavé. Takže, je přesně pro splnění přáníčka stejně důležitá, jako všichni ostatní. M.


Barča



Milý Ježíšku,

Je pro mne drobek zvláštní ti psát, jelikož ti vlastně píši poprvé, aspoň jestli si dobře pamatuji, za mne dopisy tobě psala má maminka. Pak ale z dopisů sešlo, nejenom věkem ale i tím, že se nám radostné Vánoce změnily na období smutku. Vzal jsi si k sobě do nebíčka naší rodinu a nechal jsi nás tady s maminkou samotné a i přes to, že víme, že se u tebe mají všichni dobře, tak nám stejně moc chybí. A proto mám první přání Ježíšku, pozdravuj je prosím a obejmi je za mne a i za mojí maminku, vím, že by to moc chtěla.

A teď moje druhé přání Ježíšku, moje maminka nádherně maluje, nebo spíš kdysi malovala. Malovala krajinky a zvířátka a byla u toho moc šťastná, ale teď se k tomu nějak nemůže vrátit. Vyhrabala jsem jí šuplík a našla pár seschlých olejových barviček a pár štětců a tak jsem jí k narozeninám koupila nové barvičky a dvě malá plátna, ale mohl by jsi ji k tomu donést ještě nějaké pěkné akvarelové pastelky, nebo třeba sadu progres a nebo polycolorky. A kdyby jsi tam měl i nějakou tu malou sadičku pro mne, tak se taky zlobit nebudu. ( I když do teď mi sada 24 ks fabercastelek stačila + 3 polycolorky, ale přítel když se mnou poprvé kreslil, říkal, že těch barev je doopravdy málo 🙂 ) A pak by se nám všem líbil minerální líh, jelikož ty videa s jeho kouzlením nás uchvátila.
Foto: Krajinaomalovanek.cz

S omalovánkami to bude drobek horší, jelikož maminka kreslí vše sama a i když jsem jí sama chtěla nějaké pořídit, žádné jí do oka nepadly a tak mám doma Říši snů, která je úžasná a pak sem tam nějaký vytisknutý obrázek.
Domnívám se ale, že by se mamince mohly líbit Čarovné lahodnosti, jelikož má ráda pohádky se skřítky, a ta kniha je opravdu moc kouzelná. Pak by se jí hodil prázdný skicák, s nějakým pěkným papírem na kreslení. Mne by se také líbily Lahodnosti a nebo nějaké omalovánky, kde jsou víly a draci a skřítci, jelikož jsou to pro mne vždy magické obrázky, které mne nedovolí nikdy smutnit a vymalovat je nějak temně.

A jako poslední tři přáníčka které mám. Moc bych si přála pro maminku k Vánocům pod stromeček serii knížek Harryho Pottera, jelikož je měla maminka kdysi půjčené a od té doby na ně vzpomíná i když jinak čte převážně jenom detektivky. To druhé je milý Ježíšku, aby jsi donesl nějaký pěkný dobrý a nebo teplý dárek pro pejsky a kočičky z našeho Packého útulku, jelikož jejich radost a nadšení, když je jdeme sem tam navštívit mě dobíjí energií a štěstím na hrozně moc dlouho dopředu. 🙂 Prostě jsou ty zvířátka naše sluníčka na zemi. A to třetí přání můj drahý Ježíšku, je aby všichni byli šťastní, aby měl každý někoho, koho má rád a aby i on byl milován. Aby každý měl nějakou zálibu, která ho dobije energií na konci těžkého dne a abychom na konci našich, né vždy těch lehkých a šťastných dnů, i tak usínali s láskou a aspoň se špetkou hřejivého štěstí v srdíčku.

Tak milý Ježíšku, moc ti děkuji že jsi mi věnoval kousek z tvého cenného času. Je moc hezké co děláš pro nás všechny tady dole po celém světě.

A přeji ti, stejně jako všem ostatním, krásné, láskyplné a veselé Vánoce, tvoje Barča.

Milý Ježíšku, Baruška a její maminka potřebují ve svém životě trochu těch barviček, které by jejich temné dny rozsvítily. Splň jim prosím alespoň jeden tajný sen. M .

 





 

Komentáře