Pastelková maniačka ve Výtvarných potřebách Creative



Kam vyslat pastelkovou maniačku na další nákupy bylo velké dilema. Protože nejmenovaná maniačka M. by nejradši courala po obchodech celý dny. Asi už jí z toho malování hrabe, no :). Ještě, že je limitována návštěvou pouze českých krámků. Ale vždyť to není žádný limit. Je ráda, že kvalitní věci může nakoupit v domácím rybníčku a podpořit tak snahu šikovných našinců. Ale to už zase filozofuje :)

Tak přestaneme o slečně M. mluvit ve třetí osobě a jdeme na to. Tedy na nákupy. Nebo na načerpání inspirace, kam za vánočními dárky.

Výtvarné potřeby Creative jsem objevila poměrně nedávno. A obchůdek se mi zalíbil na první pohled. Sympatický a přehledný. A nejen pro nás malířky, ale pro všechny tvořivé lidičky. V kategoriích Scrapbook nebo Výroba svíček jen zírám jak zjara. Tolik krásných věciček a já mám obě ruce levé, achjo.

Takže své ostříží oko zaměřuji na výtvarné potřeby. Jsou tu ve třech stupnicích. Profi, hobby a školní. Jako správný sysel prolezu všechny a už teď vím, že dopis pro Ježíška se opět rozroste. 

Takže, malířky moje, pamatujete, mám neomezenou kartu, limit deset věciček a pomyslný nákupní košík.  Co by v něm přistálo, kdyby se tahle hra změnila v realitu?

VanGogh akvarelová sada – poté, co jsem vyzkoušela pastelkyVan Gogh, tak jsem si téměř jistá, že akvarelové barvičky budou stejně kvalitní. Dají se koupit jednotlivé pánvičky nebo různé sady. Já bych samozřejmě sáhla po jedné z těch největších :)
Foto: Výtvarné potřeby Creative

Pastely olejové Raphael – kouzlo olejových pastelů jsem objevila úplně nedávno. A hned jim propadla. Tahle sadička vypadá barevně velmi zajímavě a navíc má 48 kusů za poměrně velmi příjemnou cenu. Ou yes!

Pastelky sakura 48 – o pastelkách Sakura jsem slyšela jen to nejlepší. A tahle sadička vypadá strašně roztomile, ty šuplíčky jsou prostě ťuťu ňuňu. Takže šup s nimi do košíčku a už bych byla natěšená, jak jsou na tom s výkonem :)

Pastely Polychromos umělecké křídyPolychromos křídy? Asi jsem dost zaostalá, ale vůbec jsem o jejich existenci neměla tušení. Nevím, jak by si poradily s omalovánkou, jestli nejsou vhodnější spíš pro kresbu jako takovou, ale když už syslím a mám tu zázračnou kartičku, tak je chci :)

Sada Reeves akvarelové voskovky – akvarelové kreslení je zábavy. A tyhle voskovky zábavě vypadají. Neznám a chci je poznat, tak šup s nimi do košíku.

Silikonové tipy sada – jsem laik a vůbec netuším, k čemu jsou silikonové tipy. Vypadají jako štětce a už teď si představuji, co vše by v kombinaci s akvarelovými barvičkami s nimi šlo vytvořit. A třeba taky ne. Ale to experimentování, to by mohlo být velmi zajímavé.

Vodovky anilinové – och, Anilinky. Už jen pro tu nostalgii je musím mít. A určitě s nimi vykouzlím nějaké zajímavé pozadí :) Za těch pár kaček to prostě nejde nekoupit. 

Silikonové razítko vánoční ozdoby – jsem prostě úchyl na vše vánoční, takže silikonové razítko je jasná volba. S akvarelovou barvičkou anebo Brush Penem stopro oživí pozadí obrázků. A těch
Foto. Výtvarné potřeby Creative
motivů, co tu mají, ááách. Kdybych si jich vybrala třeba dvacet, tak to se do deseti kusového limitu nepočítá, že ne :)

Touch marker 60 ks – tohle je pecka už od pohledu a předpokládám, že i výkonem tyhle popisovače patří mezi topku. Těch sadiček je tu spoustu, ale já samozřejmě sahám po té největší :)

A dost! Mažu pryč. Čím víc po tomhle obchůdku brousím, tím víc pokladů nacházím. A to už pomalu a jistě má sebekázeň selhává :) 

Tak co, malířky moje, znáte Výtvarné potřeby Creative? Uchvátilo vás tu něco, co přistane na vašem seznamu přání anebo něco už rovnou přistálo v nákupním košíku?

Komentáře