Zahrada času - Daria Song



Kukačkové hodiny



A tam to celé začalo. V kukačkových hodinách. Zvídavá holčička podlehla vábení víly se zrzavými vlasy a spolu s ní se vydala na napínavou pouť plnou fantazie a dobrodružství. A na tu pouť bere i nás, malířky. Záleží čistě na nás, jaké prostředí holčičce vymalujeme. Zda bude putovat mezi zářivými barvičkami nebo projde zahradou v přírodních tónech.


Zahrada času

V momentě, kdy jsem dostala možnost vybrat si recenzní knížku na prímovém eshopu megaknihy.cz, moje volba byla jasná. Zahrada času. Prvotina Darie Song. Druhou a třetí omalovánku autorky ve své sbírce mám a byla jsem hodně zvědavá na knížku, která stojí za úspěchem autorky.

The Time Garden, v českém vydání z roku 2015, nevypadá vůbec špatně. Papírový přebal chrání brožovanou omalovánku před poškozením. Navíc poskytuje možnost vybarvit si titulku podle svých představ.

Celá pohádka se ukrývá na 80 stránkách, přičemž obrázky jsou tištěné po obou stranách. Výtvarným technikám se meze téměř nekladou. Papír je dost pevný, aby zvládl i akvarel. Lihové fixy a podobné pomůcky nemám odvahu otestovat, ale pro jistotu bych je z malovacího arzenálu vynechala.

Originál jsem v ruce neměla, ale tohle české vydání se mi líbí už jen z toho důvodu, že mezi obrázky je ukryto povídání a jako člověk s angličtinou na štíru si můžu celý příběh v pohodě přečíst.

A jak vypadají obrázky? Nejspíš omalovánku všichni znáte, ale kdo ne, věřte, že vás čeká poměrně náročné malování. Nebojím se říct, že tahle omalovánka pro dospělé je takové malé umělecké dílo.

Na každém obrázku čekejte onu holčičku a pak spoustu hvězdiček, ozubených koleček a jiných detailů. Pro někoho netrpělivého jako jsem já, bude tohle malování pěkný oříšek. Ale už se na něj moc těším.


Megaknihy.cz


Nedá mi nezmínit eshop, který mi omalovánku poskytl, za což moc a moc děkuji. Jestli Megaknihy neznáte, o čemž pochybuji, zkuste  omrknout. Knížky i omalovánky se zde dají pořídit fakt za super ceny. A navíc poštovné jen za 39 kaček. Jediný problém, který s obchodem mám je ten, že se mi, nevím proč, špatně načítá na počítači a vyhledat kategorii antistresových omalovánek je kovbojka. Ale kdo hledá, ten najde :) Rychlost dodání zboží a super komunikace tyhle nedostatky úplně vyváží.


Komentáře