Pastelková maniačka v Nejlevnějších knihách



Tak nejmenovaná slečna M. bere do ruky neomezenou nákupní kartu a jde na hon. Ehm, tedy na nákupy. Nechápu, kdo jí dal limit maximálně deseti kousků, když má tu kartu, ale co už no, to je život. Pravidla se musí dodržovat :)

Proč jsem jako první eshop zvolila Nejlevnější knihy? Protože většinu produktů mají skladem u dodavatele a na objednávku se čeká v průměru měsíc. No, to já trochu nerada, čekat, ale ty kousky tady stojí za to. 

Eshop nabízí knihy a omalovánky. České, anglické a německé. Výběr omalovánek českých jako nic moc, podobný jako v jiných knihkupectvích. Mezi německými moc nešmejdím, zato anglické si vychutnávám. Do vyhledávače na eshopu stačí zadat „coloring book, colouring book“ nebo podobný výraz a vyskočí hafo stránek, kde můžeme vybírat.

Co mě trochu štve je to, že ve výsledcích se ukazují i dětské omalky a dost produktů nemá u sebe titulní obrázek. Škoda.

Tak a teď co bych bývala byla pokoupila, mít tu kartičku? 

Foto: zdroj Nejlevnější knihy
Christmas Coloring Book – no jo, jsem úchyl na Vánoce a zimní motivy a ten kýčovitý sobík na titulu je tak rozkošný, že jooo, to by do mého košíku putovalo stopro.

Christmas Cuties Coloring Book – ťuťu ňuňu, kdo uvidí obálku, je mu jasný, proč tenhle druhý kousek je nutné předobjednat (očekáváná novinka k 1. 12.)

Shakti Coloring Book – tak tenhle kousek vypadá hodně zajímavě. Je problém dohledat někde náhledy na vnitřek omalovánky, ale kdo má rád Indii a všechny ty východní filozofie, tohle bude pro něho srdcovka ;)

Sisterhood Coloring Book – mít sestru, která ráda maluje, tak tohle by pro mě byla jasná volba vánočního nebo narozeninového dárku. Říct omalovánkou sestře, že jí mám ráda, je podle mě celkem originální vyznání.

The Silver Coloring Book – tahle omalovánka vychází až v březnu, ale stříbrný shimmer, kterým mají být obrázky předkreslené, mě naprosto dostává do kolen. Wow.

Anatomy Coloring Book – pro mě? Ani omylem! Ale! Pro studentku medicíny nebo ženu, která má blízko k tématu anatomie, tohle bude hodně, ale hodně peckovní omalovánka.

Wedding Day Coloring Book – svatební omalovánka ve stylu pohádky? No ano, to je něco pro mě. Romantická dušička ve mně plesá. Jooo, šup s tím do košíku.

Foto: zdroj Nejlevnější knihy
Wild Horses Stained Glass Coloring Book – omalovánku s obrázky koňů ještě nemám, tak proč ne. Ale hlavní důvod, proč by tahle knížka šla ke mně do košíku, je ten, že jsem strašně moc zvědavá na ten průhledný papír Stained Glass omalovánek. A tohoto typu omalovánek je na Nejlevnějších knihách taky dost. Víky, vzory, sněhové vločky, draci, psi … jak je libo.

Animals Night & Day Adult Coloring Book – tady mě zaujalo to pozadí obrázků. Půl bílého jako den a půl černého jako noc. Podle mě obrázek skýtá skvělou příležitost pro popuštění uzdy fantazie. Bude zvíře celé jednotné nebo každá půlka jiná? Hm, zajímavé.

Tak a dost. Končím. Je toho tady tolik, že ještě chvíli a v mém košíku by snad skončilo všechno. Omalky Creative Haven a Dover jsou rozkošné a poměrně kvalitní snad všechny. No všechny. Třeba motiv papežů, bible nebo prezidenta USA, bych tam asi nechala. Asi z respektu by mi tyhle obrázky malovat nešly. 

Tak jo malířky, dejte mi vědět, jestli byste si nějakou z mých „knížek v košíku“ koupily taky nebo máte na Nejlevnějších knihách jiného favorita. Nákupům zdar!

Komentáře

  1. Tak mně zrovna z tohoto e-shopu přišly 2 omalovánky: Entangled Landscapes od Angely Porter a taková sázka na nejistotu - reliéfní omalovánka Coloring Calm Beautiful Gardens For Relaxation And Stress Relief

    OdpovědětVymazat

Okomentovat