Na Progressa Magic usedá prach ...


Omalovánkový tag očima Jany

Dnešní hostující bloggerka zlehka váhala, zda se zapojit. Napočítala do pěti a začala odpovídat. S lehkostí, upřímností a humorem. Taková ona totiž je, upřímná, milá, sympatická a krásně skromná.

Nakonec se Jana přiznala, že se u zodpovídání otázek bavila. Větší radost mi ani udělat nemohla.

Janičko, moc děkuji za tvoji účast, je mi ctí, představit tu kousek tebe a hlavně tvé neskutečné krásné obrázky.

Kterou ze svých omalovánek miluješ a nenávidíš zároveň?

Že bych přímo nějakou nenáviděla, to se asi říct nedá, ale moji nejmilovanější je Kerby-Proměny zvířat a Říše snů, jelikož jsem si Proměny zvířat koupila dřív, než jsem poznala spoustu skupinek na Fb zaměřené na pastelky a omalovánky. Nevěděla jsem, že první vydání je na tenkém papíře což mě mrzí, protože na ty pidi potvůrky jsem si koupila linery a nemůžu je ani použít. Tedy tuhle omalovánku miluji a přitom ''nenávidím'' zárověň. Ten papír je fakt pro mě děs.

 
Které ze svých pastelek budeš chtít vždy, zas a znova?

Určitě vždy zas a znova budu chtít moje oblíbené Polycolor jsou moje srdeční záležitost. Jako první jsem měla Mondeluz, ale na ty se práší v šuplíku, s vodou jsme se nezkamarádily a na normální malování až moc rychle ubývají, používám jen červenou. A pak přišli Polycolor a s těmi kreslím doteď, už skoro rok.

Ale teď jsem si objednala Derwent coloursoft, tak jsem strašně zvědavá, až přijdou. Díky jedné pastelce a skvělé dortařce (díky Lidu :D ), jsem měla možnost mít soukromé putovní pastelky :D tak byly jediné co mi sedly uplně nejlépe ze všech co jsem měla možnost vyzkoušet.

Kdybys sama vytvořila omalovánky, jaké a o čem by byly?

Určitě bych vytvořila i když to nehrozí, něco abych opět manžela přinutila se mnou vybarvovat :D Takže něco ve stylu počítačových a Playstation hrách, které má nejradši a to Warcraft a Final Fantasy. A i když já tyto hry nehraju, tenhle styl omalovánek by se mi moc líbil.

Které ze svých pastelek bys nejradši rozšlapala, ale furt jim dáváš šanci.

Tak nerozšlapala bych žádné, protože se odmala učíme a učím to i svou dceru, že na hračky a celkově na věci se nešlape nebo se s nimi vůbec neháže :D. Ale leží mi v šuplíku více jak půl roku Magic progressa limitovaná vánoční edice, s kterými jsem udělala pár čárek na vyzkoušení a od té doby na ně sedá prach. Ale pořád si říkám co kdyby nebo jednou je zkusím atd ... Teď třeba čekám na minerální líh, že by právě mohla přijít jejich chvíle :D


Kterou ze svých omalovánek bys dala darem babičce, kterou malé neteři a kterou svému nepříteli?

Jelikož mám jednu babičku, která by neudržela asi ani pastelku a druhou, která by na ně neviděla tak asi ani jedné žádnou, ale čistě teoreticky kdyby to aspoň jedna zvládla tak nějaké velké květinové vzory nebo Antistresové omalovánky. Neteři by se líbila Říše divů od Amilly Shenové nebo nějaké víly. Nepříteli bych nedala vůbec nic, protože ten si to nezaslouží !!!

Kdyby ses mohla stát „tváří“ nějakých pastelek, tak kterých a jak by tvoje sada vypadala?

Asi bych si udělala nějaký průzkum trhu, které odstíny jsou ty nej a ty nejprodávanější a z těch, bych udělala jednu velkou sadu.

 
Vyber jeden obrázek, který bys klidně malovala zas a znova, pořád dokola.

Žádný už tak mi jeden obrázek trvá dlouho a zopakovat si ho znovu to by nebylo nic pro mě :D

Jsou nějaké pastelky, kterým se vyhýbáš obloukem a nechtěla bys je ani zadarmo?

Jsou to ty s krtečkem s těmi jsem začínala prvních asi 5 obrázku . A protože to byly krtečkové od dcery a ne moje nechci je a kdybych je dostala od někoho třeba jako dárek dala bych je zase dceři na ty jeji čmáranice stačí až nad hlavu :D

Kdybys teď dostala 10 tisíc a nemohla je utratit ani za pastelky, ani za omalovánky, ale za jiného ze svých koníčků. Co bys nakoupila?

Tak určitě část bych dala na Nadační fond šance onkoláčků (snad nevadí že jmenuji), který s manželem podporujeme docela pravidělně a ze zbytku by jsme si užili dovolenou třeba teď za týden jedeme pod stan na Lipno, tak by byla paráda se tam rozšoupnout ještě více než rozpočet dovolí :D

 
Co myslíš, budeš ještě za pět let vymalovávat nebo je pro tebe malování přechodnou záležitostí?

Jelikož si čmárám celý život, tak doufám že jo, ale nevím co bude za hodinu, natož za pět let a co vím, třeba mě zítra zajede mravenec na koloběžce a bude :D

Jani, moc a moc děkujeme :)

Komentáře